Ik heb de gekochte versie, maar durf nu geen patch meer te draaienquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Dacht ik blij met een patch, start het hele spel nu niet eens meer op.
ZUCHT
You dear sir, are correct. Een bijkomstigheid wanneer je het spel niet beoordeeld zoals het hoort (volgens de developer) beoordeeld te worden heb je ook de kans dat je hun volgende spel niet krijgt te spelen tot het uit is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:16 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik vermoed die redacties er ook van dat ze geld (al dan niet in de vorm van advertentiegelden) of goodies toegeschoven krijgen. Of toegang krijgen tot veel beurzen als een positief stukje schrijven. Zoiets iig. Dat moet je wel vermoeden met zulke reviews.
Nou, nee. Sommige auto's zijn net waggelende eendenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:39 schreef Ghenga het volgende:
misschien hebben ze de pc versie wat beter getweaked dan.
Start het spel op en log in op GFWL, dan krijg je hem automatisch. Ik merk geen verschil, loopt allemaal prima. Ik heb nu na 5 uur spelen 13.26% van het spel gespeeld, hier ben ik nog wel even zoet mee.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb de gekochte versie, maar durf nu geen patch meer te draaien![]()
Heb er ook nog geen gezien overigens.
Draai de komma's en punten eens om.quote:Op zondag 14 december 2008 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb omdat ik gta 4 wil spelen een nieuw moederbord en videokaart gehaald, maar nu als ik wil inloggen bij " Games for windows live" zegt hij het volgende: Can't connect to LIVE. You may be using a Windows Live ID from a region that is not suported by live"
Ik heb het spel al eerder gespeeld, toen was het geen probleem. En toen was de inlog ook in het nederlands.
Ik draai nu Windows Ultimate. Met taalpakket dutch. En de vorige keer Windows Vista Home Nederlands...
Wat heb ik al geprobeerd:
-Alles bij die taalopties en regio-opties (configuratiescherm) op Nederlands gezet, nog steeds de foutmelding (de taal is wel nederlands nu)
-De instellingen van me Windows Live account op Nederlands gezet
Iemand nog een idee?
Sorry, ik moest lachenquote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat lopen jullie nou te janken over auto's die gvd niet lekker besturen... ik heb een week geleden voor 50 euro gvd een spel gekocht en ik kan het nog steeds niet spelen en dan komt rockstar leuk met een nutteloze kankerpatch om het bowlen te fixen met gevoelige muizen. DAT is godverdomme pas asociaal.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat lopen jullie nou te janken over auto's die gvd niet lekker besturen... ik heb een week geleden voor 50 euro gvd een spel gekocht en ik kan het nog steeds niet spelen en dan komt rockstar leuk met een nutteloze kankerpatch om het bowlen te fixen met gevoelige muizen. DAT is godverdomme pas asociaal.
Wow.. trots zijn op het feit dat je een spel kan downloaden. Hoe triest kun je worden..quote:Op zondag 14 december 2008 03:22 schreef Gallorini het volgende:
[..]
![]()
Wie koopt er dan ook een spel?
Ik speel al een week zonder enkel probleem op een gedownloade versie. Ga toch zeker geen 50 euro betalen voor een spelletje![]()
Eweka
??quote:Op zondag 14 december 2008 02:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Draai de komma's en punten eens om.
Saints Row 2 zal je ding zijn! Ik was ook teleurgesteld in GTA 4 maar SR2 is gewoon echt de bom. Het is leuk, het is lomp, het is grappig, het is over-the-top, enorm toffe game dusquote:Op zondag 14 december 2008 10:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inhoudelijk over GTA4: ik vind het een stuk minder leuk dan de vorige twee delen. Ik wil gekke missies doen, ik wil huizen en bedrijven kunnen kopen. Waar zijn de over-the-top kleuren gebleven uit de vorige delen. Ik wordt bijna depressief als ik dit spel speel. Alles is zo serieus en grauw.
Nee, wat mij betreft is dit niet een weg die ze met de GTA verder in moeten gaan.
Heb een illegale versie en de patch geinstalleerd en het werkt prima. De missing textures zijn opgelost iig. Soepel draait het nog totaal niet, maar als de graphics en resolutie laag staat is het nog best aardig te spelen en ziet het er allemaal redelijk uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:12 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb de gekochte versie, maar durf nu geen patch meer te draaien![]()
Heb er ook nog geen gezien overigens.
Heb niks tegen het downloaden van een spel. Doe het zelf ook vaak genoeg. Maar om iemand nou uit te lachen omdat diegene het waard vind om geld neer te leggen voor het spel, zo financieel bijdraagt aan toekomstige gtas vind ik behoorlijk triest. Het is best sneu als je netjes geld neerlegt voor een spel en het dan niet goed kan spelen.quote:Op zondag 14 december 2008 03:22 schreef Gallorini het volgende:
![]()
Wie koopt er dan ook een spel?
Ik speel al een week zonder enkel probleem op een gedownloade versie. Ga toch zeker geen 50 euro betalen voor een spelletje![]()
Eweka
Het is inderdaad te triest dat men wel klaagt, maar te beroerd is om drie tientjes voor een spel uit te geven. Sloebers!quote:Op zondag 14 december 2008 11:44 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Heb niks tegen het downloaden van een spel. Doe het zelf ook vaak genoeg. Maar om iemand nou uit te lachen omdat diegene het waard vind om geld neer te leggen voor het spel, zo financieel bijdraagt aan toekomstige gtas vind ik behoorlijk triest. Het is best sneu als je netjes geld neerlegt voor een spel en het dan niet goed kan spelen.
quote:Op zondag 14 december 2008 12:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het is inderdaad te triest dat men wel klaagt, maar te beroerd is om drie tientjes voor een spel uit te geven. Sloebers!
Dat dus!quote:Op zondag 14 december 2008 11:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Saints Row 2 zal je ding zijn! Ik was ook teleurgesteld in GTA 4 maar SR2 is gewoon echt de bom. Het is leuk, het is lomp, het is grappig, het is over-the-top, enorm toffe game dus
Ja maar dat gaat pas volgend jaar worden. Pleuris uitgever THQ stuurt ze nog steeds niet op. Developer heeft het spel al in november aan THQ gegeven.quote:
Ach ja, maar wachten, dat zijn PC gamers anno nu wel gewendquote:Op zondag 14 december 2008 13:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat pas volgend jaar worden. Pleuris uitgever THQ stuurt ze nog steeds niet op. Developer heeft het spel al in november aan THQ gegeven.
Ik vind het juist vet dat alles zo "realistisch" is. Van mij mogen ze de volgende GTA's gerust in deze lijn voort zetten. Al ben ik het wel met je eens over het kopen van huizen en bedrijven. Dat element mis ik wel een beetje. Als ze dat terug kunnen brengen en vliegtuigen (al is het maar een Dodo) dan zou het feest voor mij compleet zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 10:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wow.. trots zijn op het feit dat je een spel kan downloaden. Hoe triest kun je worden..
Inhoudelijk over GTA4: ik vind het een stuk minder leuk dan de vorige twee delen. Ik wil gekke missies doen, ik wil huizen en bedrijven kunnen kopen. Waar zijn de over-the-top kleuren gebleven uit de vorige delen. Ik wordt bijna depressief als ik dit spel speel. Alles is zo serieus en grauw.
Nee, wat mij betreft is dit niet een weg die ze met de GTA verder in moeten gaan.
Ja, maar dat een nobody ff een vliegtuig piert, dat is niet 'realistisch'quote:Op zondag 14 december 2008 13:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik vind het juist vet dat alles zo "realistisch" is. Van mij mogen ze de volgende GTA's gerust in deze lijn voort zetten. Al ben ik het wel met je eens over het kopen van huizen en bedrijven. Dat element mis ik wel een beetje. Als ze dat terug kunnen brengen en vliegtuigen (al is het maar een Dodo) dan zou het feest voor mij compleet zijn.
Ik vind het ook erg goed dat ze GTAIV geheel zijn eigen stijl hebben gegeven, past heel goed bij het beroep wat Niko beoefent, de muziek ook die je bij sommige missies hebt. Heel onheilspellend en duister.quote:Op zondag 14 december 2008 13:41 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik vind het juist vet dat alles zo "realistisch" is. Van mij mogen ze de volgende GTA's gerust in deze lijn voort zetten. Al ben ik het wel met je eens over het kopen van huizen en bedrijven. Dat element mis ik wel een beetje. Als ze dat terug kunnen brengen en vliegtuigen (al is het maar een Dodo) dan zou het feest voor mij compleet zijn.
Ik speel GTAIV nog niet zo lang, maar dat je verplicht sociale dingen moet gaan doen lijkt me echt klotequote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, maar dat een nobody ff een vliegtuig piert, dat is niet 'realistisch'
Maar serieus; je hebt meer mensen die het een vooruitgang lijken te vinden; hoe ver ben je precies?
Want net als in alle reviews; als je nog maar een paar uur bezig bent, lijkt het allemaal wel tof.
Maar als je voor de 30ste keer gaat zuipen met iemand, en dan weer straallazerus al slingerend de politie moet ontwijken (die ook lijken te ruiken dat je gezopen hebt), dan is de lol eraf. Bowlen en poolen, zelfde verhaal. Is een paar keer leuk, maar het worden op den duur verplichte nummers.
Je hebt zelfs sites die eerst IV hoge cijfers gaven, om 3 weken later een artikel te publiceren genaamd "Why GTA IV starts to suck fast", om die reden.
Das wel realistisch.quote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Die dates en dat constante afspreken doe ik ook niet eens. Sorry, maar ik vind er weinig aan om voor de xtiende keer iemand op te halen, een of ander matig spelletje te spelen en weer naar huis te rijden.
Ik game voor mijn plezier. Een lijstje met kutklusjes die ik nog moet doen heb ik in real life al, daar heb ik er geen twee van nodig
Dat is iets waar je inderdaad helemaal gek van wordt. En soms bellen ze ook op de meest achterlijke momenten. En als je een beetje gevorderd bent in het spel heb je er zowat een dagtaak aan om dat te kunnen onderhouden. Alsof ik niks beters te doen heb.quote:Op zondag 14 december 2008 14:03 schreef Cheiron het volgende:
Die dates en dat constante afspreken doe ik ook niet eens. Sorry, maar ik vind er weinig aan om voor de xtiende keer iemand op te halen, een of ander matig spelletje te spelen en weer naar huis te rijden.
Ik game voor mijn plezier. Een lijstje met kutklusjes die ik nog moet doen heb ik in real life al, daar heb ik er geen twee van nodig
Er zit in die telefoon wel ergens een optie om 'm uit te schakelen. Maar goed, dan kun je ook alléén nog voor de gein rondcruisen en geen progressie in het spel boeken.quote:Op zondag 14 december 2008 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is iets waar je inderdaad helemaal gek van wordt. En soms bellen ze ook op de meest achterlijke momenten. En als je een beetje gevorderd bent in het spel heb je er zowat een dagtaak aan om dat te kunnen onderhouden. Alsof ik niks beters te doen heb.Meestal accepteer ik het nu om vervolgens weer af te bellen. Gaat er in ieder geval niks van je percentage af.
tis bij mij vaak voorgekomen dat ie de telefooon verplicht opnam vlak na een missie terwijl er tig politie achter me aan zit, loopt ie gewoon doodrustig door een kogelregen heen en je kan t niet cancellen ofzo totdat t gesprek voorbij is :Squote:Op zondag 14 december 2008 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is iets waar je inderdaad helemaal gek van wordt. En soms bellen ze ook op de meest achterlijke momenten. En als je een beetje gevorderd bent in het spel heb je er zowat een dagtaak aan om dat te kunnen onderhouden. Alsof ik niks beters te doen heb.Meestal accepteer ik het nu om vervolgens weer af te bellen. Gaat er in ieder geval niks van je percentage af.
Piraten zijn stoerquote:Op zondag 14 december 2008 14:40 schreef Junkie het volgende:
[..]
En stoer doen met je illegale download =![]()
![]()
![]()
Koop hem dan voor zon 26 euro bij Blahdvd
Valt mee, sommige missies blijven verschijnen, op het moment dat je kaart echt leeg is, weet je dat je je phone aan moet zetten.quote:Op zondag 14 december 2008 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zit in die telefoon wel ergens een optie om 'm uit te schakelen. Maar goed, dan kun je ook alléén nog voor de gein rondcruisen en geen progressie in het spel boeken.
had ik net ook even, maar kwam omdat ik in de snelkoppeling -windowed had staan. (snelkoppeling van gta4 en niet de GTASC)quote:Op zondag 14 december 2008 16:57 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb die Games Live update of zo gedraaid.
Nu kan ik de schermresolutie aanpassen.
Mijn scherm draait op 1280x960, en het spel draaide eerst alleen op 800x600 volgens het scherm (maar wel fullscreen!). Nu kan ik die 800x600 aanpassen naar 1024x768 en draait het spel dus niet meer fullscreen.
Vage shizzle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |