quote:Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef X_X het volgende:
Tip van mijner zijde, rijd niet tegen een gasfles op
In volle vaart een tankstation binnenrijden is ook geen goed plan.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef X_X het volgende:
Tip van mijner zijde, rijd niet tegen een gasfles op
Bij mij loopt die daardoor iets soepeler, alleen nog geen SLI ondersteuningquote:Op woensdag 10 december 2008 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is nu de nvidia 180.84 patch aan het downloaden. Kijken of het gaat helpen ...
Heb het zelf nog niet gehad, maar de AI deed het voor mij wel een keer voor. Reed redelijk rustig langs het station om vervolgens een explosie te horen. Kijk ik achterom, staat dat hele tankstation in de fik.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef JDude het volgende:
[..]
In volle vaart een tankstation binnenrijden is ook geen goed plan.
GTA IV deed het met 180.84 helemaal niet bij mij.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:35 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Bij mij loopt die daardoor iets soepeler, alleen nog geen SLI ondersteuning
Zonde, GTA liep al kut bij mij, maar nu loopt die iets minder kut zegmaar... Ik haal wel FPS van 84, maar dat zijn de piekmomentjesquote:Op donderdag 11 december 2008 21:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
GTA IV deed het met 180.84 helemaal niet bij mij.
Hele systeem liep vast op het moment dat RSSC opgestart word
ik krijg die ati driver niet eens fatsoenlijk geinstalleerd...quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef bodylotion het volgende:
ati driver maakt voor mij ook geen verschil...
meen je niet? damn, ze hebben echt goed aan details gedacht man! fuck het gezeik over performance! gameplay is goed en de details!!!! WOW!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:25 schreef bremmie het volgende:
Bij mij werkt het met de driver van nVidia wel een stuk beter.
Wat ik ook een ontzettend mooi detail vind is dat als je een eind gereden hebt met je auto, hij begint te tikken als je hem parkeert.(je weet wel, door het afkoelen van het ijzerwerk ed.)
Erg leuk!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er nog steeds geen patch uit?
Pffff, ik heb GTA4 beter kunnen downloaden...
Als je lang genoeg een burnout doet met je auto (rem+gas) ontploffen je banden na een tijdjequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:25 schreef bremmie het volgende:
Bij mij werkt het met de driver van nVidia wel een stuk beter.
Wat ik ook een ontzettend mooi detail vind is dat als je een eind gereden hebt met je auto, hij begint te tikken als je hem parkeert.(je weet wel, door het afkoelen van het ijzerwerk ed.)
Erg leuk!!
Das raar, het is echt een goede directX10 kaart. Ze hebben het zo slecht geport jonge als amateurs binnen een paar dagen met fixes komen die GTAIV een stuk sneller maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SoupNazi het volgende:
180.84 heeft hier niets veranderd. Ook maakt SLI/geen SLI niets uit (9800GX2).
En terecht..quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:51 schreef Chanty87 het volgende:
welke tweaks??quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Verluste het volgende:
Damn wat zit die pc versie vol met bugs!
Gelukkig dat ik hem gedownload heb![]()
Na een hoop gelees en gesteggel heb ik t eindelijk aan de praat gekregen, zonder drunken cam en missing textures. En het loopte totaal niet, totdat ik die performance tweaks voor vista en GTAIV had doorgevoerd.
Tis goed speelbaar met alles op medium met mijn 2 GHZ duo core 8600m GS laptopje met 3 GB RAM, al heb je soms wat framedrops als het druk wordtIk hoop dat het beter wordt met de volgende patch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |