quote:Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef X_X het volgende:
Tip van mijner zijde, rijd niet tegen een gasfles op
In volle vaart een tankstation binnenrijden is ook geen goed plan.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef X_X het volgende:
Tip van mijner zijde, rijd niet tegen een gasfles op
Bij mij loopt die daardoor iets soepeler, alleen nog geen SLI ondersteuningquote:Op woensdag 10 december 2008 19:17 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is nu de nvidia 180.84 patch aan het downloaden. Kijken of het gaat helpen ...
Heb het zelf nog niet gehad, maar de AI deed het voor mij wel een keer voor. Reed redelijk rustig langs het station om vervolgens een explosie te horen. Kijk ik achterom, staat dat hele tankstation in de fik.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef JDude het volgende:
[..]
In volle vaart een tankstation binnenrijden is ook geen goed plan.
GTA IV deed het met 180.84 helemaal niet bij mij.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:35 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Bij mij loopt die daardoor iets soepeler, alleen nog geen SLI ondersteuning
Zonde, GTA liep al kut bij mij, maar nu loopt die iets minder kut zegmaar... Ik haal wel FPS van 84, maar dat zijn de piekmomentjesquote:Op donderdag 11 december 2008 21:41 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
GTA IV deed het met 180.84 helemaal niet bij mij.
Hele systeem liep vast op het moment dat RSSC opgestart word
ik krijg die ati driver niet eens fatsoenlijk geinstalleerd...quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:31 schreef bodylotion het volgende:
ati driver maakt voor mij ook geen verschil...
meen je niet? damn, ze hebben echt goed aan details gedacht man! fuck het gezeik over performance! gameplay is goed en de details!!!! WOW!quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:25 schreef bremmie het volgende:
Bij mij werkt het met de driver van nVidia wel een stuk beter.
Wat ik ook een ontzettend mooi detail vind is dat als je een eind gereden hebt met je auto, hij begint te tikken als je hem parkeert.(je weet wel, door het afkoelen van het ijzerwerk ed.)
Erg leuk!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Is er nog steeds geen patch uit?
Pffff, ik heb GTA4 beter kunnen downloaden...
Als je lang genoeg een burnout doet met je auto (rem+gas) ontploffen je banden na een tijdjequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:25 schreef bremmie het volgende:
Bij mij werkt het met de driver van nVidia wel een stuk beter.
Wat ik ook een ontzettend mooi detail vind is dat als je een eind gereden hebt met je auto, hij begint te tikken als je hem parkeert.(je weet wel, door het afkoelen van het ijzerwerk ed.)
Erg leuk!!
Das raar, het is echt een goede directX10 kaart. Ze hebben het zo slecht geport jonge als amateurs binnen een paar dagen met fixes komen die GTAIV een stuk sneller maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef SoupNazi het volgende:
180.84 heeft hier niets veranderd. Ook maakt SLI/geen SLI niets uit (9800GX2).
En terecht..quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:51 schreef Chanty87 het volgende:
welke tweaks??quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Verluste het volgende:
Damn wat zit die pc versie vol met bugs!
Gelukkig dat ik hem gedownload heb![]()
Na een hoop gelees en gesteggel heb ik t eindelijk aan de praat gekregen, zonder drunken cam en missing textures. En het loopte totaal niet, totdat ik die performance tweaks voor vista en GTAIV had doorgevoerd.
Tis goed speelbaar met alles op medium met mijn 2 GHZ duo core 8600m GS laptopje met 3 GB RAM, al heb je soms wat framedrops als het druk wordtIk hoop dat het beter wordt met de volgende patch.
Ik vermoed die redacties er ook van dat ze geld (al dan niet in de vorm van advertentiegelden) of goodies toegeschoven krijgen. Of toegang krijgen tot veel beurzen als een positief stukje schrijven. Zoiets iig. Dat moet je wel vermoeden met zulke reviews.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:12 schreef cyber_rebel het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat de pc versie van GTA 4 met al zijn problemen bij reviews toch zeer hoge scores krijgt en er nauwelijks negatieve kritiek opgeleverd wordt. Het lijkt haast wel alsof men over een langverwachte en veel van verwachte game als gta iv bij voorbaar al niet kritisch kan zijn en er enkel iets positiefs over kan schrijven.
Dit terwijl er toch een hoop serieuze problemen zijn en je wel een hoop troep mee moet installeren. Hoe het verhaal en de missies zijn is natuurlijk wat subjectief, maar ook hier lijken een hoop mensen het een achteruitgang te vinden ten opzichte van eerdere versies. Iets wat je helemaal niet terugleest.
Maar het valt mij iig wel vaker op dat bij spelen zoals GTA iv het objectief kritisch oordelen vaak ver te zoeken lijkt.
En nu kan je hem kopen, anders ben je echt een loser.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:29 schreef Verluste het volgende:
Damn wat zit die pc versie vol met bugs!
Gelukkig dat ik hem gedownload heb![]()
Na een hoop gelees en gesteggel heb ik t eindelijk aan de praat gekregen, zonder drunken cam en missing textures. En het loopte totaal niet, totdat ik die performance tweaks voor vista en GTAIV had doorgevoerd.
Tis goed speelbaar met alles op medium met mijn 2 GHZ duo core 8600m GS laptopje met 3 GB RAM, al heb je soms wat framedrops als het druk wordtIk hoop dat het beter wordt met de volgende patch.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Yay, de patch is uit! Verwacht alleen geen extra performance.
Voor: Average FPS: 43.93
Na: Average FPS: 45.85
Gister gepost en vandaag al door de certificering van MS heen en op het net?quote:12-08-2008 om 17:23 door RDJ134
Rockstar heeft vandaag bekend gemaakt de PC patch voor het drama dat Grand Theft Auto Iv heet klaar is, en dat deze nu door Microsoft’s Games For Windows certification getest word. Dus deze zal binnen enkele dagen wel worden vrij gegeven, en deze patch heeft de volgende specs:
Patch Is On The WayWe are working on making a patch available in the next few days. Since Grand Theft Auto IV is a Games For Windows – Live game the patch must be certified by Microsoft before release. The patch is already at Microsoft and we expect a speedy approval.
The patch contains a variety of fixes including:
A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.
Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better FX during replays
Fix to bowling while using certain sensitive mice
Fix for ATI 1900 shadows
Overall savings to memory
Graphic improvements to particle systems and mirrors
Multiplayer character settings are preserved
Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.Issues with power management software have also been fixed (slow speed, double speed issues). Even after the patch comes out setting power management software to maximum performance is recommended. We’ve seen cases where power management software does not detect the game is running and puts the CPU in green mode.
quote:no direct download links... just start the game and live will do the rest.. omfg 30+ people reading this thread, everybody seems to be too lazy to start the f*cking game lol.. JUST START THE GAME
En quote van Rockstar van 6 december:quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:26 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Gister gepost en vandaag al door de certificering van MS heen en op het net?
Waar heb je hem gehaald, want ik zie hem zo 123 niet
De patch ligt dus al bijna een week bij MS, je download hem vanzelf zodra je het spel start en inlogt op GFWL.quote:We are working on making a patch available in the next few days. Since Grand Theft Auto IV is a Games For Windows – Live game the patch must be certified by Microsoft before release. The patch is already at Microsoft and we expect a speedy approval.
Ik weet wel een manier, je loopt de dagen daarna wel wat moeilijk. Maar dat gaat vanzelf weer over!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kom ik aan geldDie hoer van een Michelle heeft al mn geld verbrast.
Heel moeilijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kom ik aan geldDie hoer van een Michelle heeft al mn geld verbrast.
Als ik het me goed herinner, moet je bepaalde dingen missie wise (daar ontkom je dus niet aan), maar moet je voor de 100% wel een aantal maal verschillende activiteiten gedaan hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb je uberhaupt aan dat daten met bijv. die Michelle?
Heb ik ook jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:44 schreef Sanderrrr het volgende:
Zelfs met ondertiteling versta ik nog geen bal van wat Little Jacob allemaal zegt.
ondertiteling lees je ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:44 schreef Sanderrrr het volgende:
Zelfs met ondertiteling versta ik nog geen bal van wat Little Jacob allemaal zegt.
Kijk eens op http://www.gtaforums.com Daar is een apart forum ingericht voor de PC versie en voor troubleshooting. Anders kan je ook nog even de steam forums checken, daar staat ook een troubleshooter.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:20 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n Regional Settings aangepast naar default, maar RGSC crasht nog steeds bij het starten van het spel.
En nu?
Same problem here... kreeg zelfs een bluescreen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Dacht ik blij met een patch, start het hele spel nu niet eens meer op.
ZUCHT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |