quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef Brownietje het volgende:
[..]Alles voor goede karma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wil je hem zo graag dood hebben?
![]()
Winkels zijn overdag gewoon openquote:Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Ik heb fallout sinds enkele dagen, maar ben pas vandaag begonnen met spelen. Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan, ben wel uit de Vault en heb in Megaton de sheriff en die halve Stasi-agent elkaar later neerknallen. Nu ben ik echter bezig met die radio quest, maar als ik het wasteland in loop wordt ik na een tijdje direct afgeknald door raiders. Mijn vraag, kun je niet eerst een beetje ergens trainen en sterker worden? Owja en die supply store in megaton, gaat die ooit open?
Om 8uur 's ochtends gaat ie open, je kan wachten met de back knop (x360), pc of ps3 knop weet ik nietquote:Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Ik heb fallout sinds enkele dagen, maar ben pas vandaag begonnen met spelen. Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan, ben wel uit de Vault en heb in Megaton de sheriff en die halve Stasi-agent elkaar later neerknallen. Nu ben ik echter bezig met die radio quest, maar als ik het wasteland in loop wordt ik na een tijdje direct afgeknald door raiders. Mijn vraag, kun je niet eerst een beetje ergens trainen en sterker worden? Owja en die supply store in megaton, gaat die ooit open?
PC knop is Tquote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Om 8uur 's ochtends gaat ie open, je kan wachten met de back knop (x360), pc of ps3 knop weet ik niet
En als je daar bent, begin met de quest van de vrouw van de craterside supply (moira), meteen even wat experience opdoen.
Maak je ook wel gebruik van VATS? En in het begin veel punten in je wapen skill stoppen werkt heel makkelijk om snel sterk te worden.
ik gebruik de 5.56mm wel regelmatig, zo ook de combat shotgun met .32mm geloof ikquote:Op donderdag 11 december 2008 19:47 schreef Jivis het volgende:
Ik vind wel dat je veel te veel 5.56 mm en 10 mm vindt met die scrouger perk, heb daar echt veel te veel van. Kun je wel mooi verkopen maar ik gebruik verder nooit een Assault Rifle of SMG. Ook energie ammo vind je veel te veel maar ik gebruik nooit laserwapens, vind ik niks aan.
Ben nu level 20 en heb de explorer perk gekozen. Nog een shitload aan plekken die ik nog niet had ontdekt zo te zien.
Shotgun, Sniper en Hunting Riflequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik gebruik de 5.56mm wel regelmatig, zo ook de combat shotgun met .32mm geloof ik
lasers is ook niet mijn ding,
maar wat gebruik jij dan wel veel?
Is dat ERG belangrijk?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.
Gebruik ik best veel, mede omdat er zoveel van te vinden is. Mijn sneak skill is heel hoog intussen, dus kan makkelijk dichtbij komen, en dan is een simpel 10mm pistooltje best krachtig eigenlijk met de critical hitquote:Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Lyzio het volgende:
Inderdaad. Wie gebruikt er nou serieus 10mm rounds?
Ik vind het handig voor alle kleine beestjes waar je geen andere ammo aan wil verspillen!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Lyzio het volgende:
Inderdaad. Wie gebruikt er nou serieus 10mm rounds?
Daar gebruik ik dan weer mijn Fisto! voorquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik vind het handig voor alle kleine beestjes waar je geen andere ammo aan wil verspillen!
Hee, daar hebben ze over nagedacht. Thanks.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:16 schreef Pek het volgende:
Als hij die bepaalde quest nog niet gestart heeft, hangt die poster er nog niet, dacht ik
In het keuzemenu van de wapens ctrl (of shift, kan ook welquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |