abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63936488
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef Brownietje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom wil je hem zo graag dood hebben?
Alles voor goede karma!
pi_63940441
Ik loop nu ook met 70 Stimpaks en 30 RadAways rond. Wat moet ik er mee? Geen idee Maar het weegt niks dus volladen die handel

Mysterious Stranger Perk is trouwens ook lachen. Heb je iemand net niet dood in VATS, komt dat duistere figuur met zn Magnum even de boel finishen
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_63941395
Ik vind wel dat je veel te veel 5.56 mm en 10 mm vindt met die scrouger perk, heb daar echt veel te veel van. Kun je wel mooi verkopen maar ik gebruik verder nooit een Assault Rifle of SMG. Ook energie ammo vind je veel te veel maar ik gebruik nooit laserwapens, vind ik niks aan.

Ben nu level 20 en heb de explorer perk gekozen. Nog een shitload aan plekken die ik nog niet had ontdekt zo te zien .
Amen.
  donderdag 11 december 2008 @ 20:08:37 #79
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63941887
Inderdaad. Wie gebruikt er nou serieus 10mm rounds?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63943346
Ik heb fallout sinds enkele dagen, maar ben pas vandaag begonnen met spelen. Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan, ben wel uit de Vault en heb in Megaton de sheriff en die halve Stasi-agent elkaar later neerknallen. Nu ben ik echter bezig met die radio quest, maar als ik het wasteland in loop wordt ik na een tijdje direct afgeknald door raiders. Mijn vraag, kun je niet eerst een beetje ergens trainen en sterker worden? Owja en die supply store in megaton, gaat die ooit open?
dolle pret
pi_63944393
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Ik heb fallout sinds enkele dagen, maar ben pas vandaag begonnen met spelen. Ik heb tot nu toe nog niet veel gedaan, ben wel uit de Vault en heb in Megaton de sheriff en die halve Stasi-agent elkaar later neerknallen. Nu ben ik echter bezig met die radio quest, maar als ik het wasteland in loop wordt ik na een tijdje direct afgeknald door raiders. Mijn vraag, kun je niet eerst een beetje ergens trainen en sterker worden? Owja en die supply store in megaton, gaat die ooit open?
Winkels zijn overdag gewoon open . In het begin ben je inderdaad te zwak voor woorden maar je moet gewoon wat quests gaan doen zodat je levelt, dat is de enige manier om sterker te worden .
Amen.
pi_63945358
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:03 schreef magikeenpeukvanje het volgende:
Om 8uur 's ochtends gaat ie open, je kan wachten met de back knop (x360), pc of ps3 knop weet ik niet

En als je daar bent, begin met de quest van de vrouw van de craterside supply (moira), meteen even wat experience opdoen.

Maak je ook wel gebruik van VATS? En in het begin veel punten in je wapen skill stoppen werkt heel makkelijk om snel sterk te worden.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63948276
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Om 8uur 's ochtends gaat ie open, je kan wachten met de back knop (x360), pc of ps3 knop weet ik niet

En als je daar bent, begin met de quest van de vrouw van de craterside supply (moira), meteen even wat experience opdoen.

Maak je ook wel gebruik van VATS? En in het begin veel punten in je wapen skill stoppen werkt heel makkelijk om snel sterk te worden.
PC knop is T
Oftwel ik speel het op de PC
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_63949664
quote:
Op donderdag 11 december 2008 19:47 schreef Jivis het volgende:
Ik vind wel dat je veel te veel 5.56 mm en 10 mm vindt met die scrouger perk, heb daar echt veel te veel van. Kun je wel mooi verkopen maar ik gebruik verder nooit een Assault Rifle of SMG. Ook energie ammo vind je veel te veel maar ik gebruik nooit laserwapens, vind ik niks aan.

Ben nu level 20 en heb de explorer perk gekozen. Nog een shitload aan plekken die ik nog niet had ontdekt zo te zien .
ik gebruik de 5.56mm wel regelmatig, zo ook de combat shotgun met .32mm geloof ik
lasers is ook niet mijn ding,

maar wat gebruik jij dan wel veel?
pi_63950068
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

ik gebruik de 5.56mm wel regelmatig, zo ook de combat shotgun met .32mm geloof ik
lasers is ook niet mijn ding,

maar wat gebruik jij dan wel veel?
Shotgun, Sniper en Hunting Rifle .
Amen.
pi_63950434
Doe eens niet.
pi_63954438
Damn, ik weet waar mijn weekend nu aan verloren gaat.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  vrijdag 12 december 2008 @ 10:05:58 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63954484
heeft er al iemand een snel overzichtelijke side-quest guide gevonden? Ik vind wel allerlei prachtige walkthoughs, maar ik wil niet weten hoe ik een quest moet doen, ik wil ze gewoon 1 voor 1 vinden en dan zelf spelen .

Main-quest is trouwens wel erg kort idd, ik zat al snel op het "point of no return" maar gelukkig herkende ik het .

Ben nu dus een beetje aan het ronddolen om meer quests te doen, gewoon voor de lol .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63954838
fallout.wikia.com

Overigens, waarom kunnen sommigen geen merchants vinden? De volgende personen zouden genoeg diversiteit en/of caps op voorraad moeten hebben:
- Megaton: Moria.
- Tenpenny: Die miep in de roze jurk (Michael Masters na een evt ghoul huishouding)
- Rivet City: Shrapnel en Flak, Seagrave.
- Underworld: Sydney (als je haar tenminste in leven hebt gelaten) en een ghoul.
- Paradise Falls: Die gast met zijn wapenwinkeltje (als je evil bent tenminste)
- Die Armory miep in de Citadel. (Leuk detail: Je kan de hele boel bij haar leeghalen zonder problemen te krijgen en het gelijk weer terug verkopen.)
Canterbury Commons: De persoon die daar voedsel verkoopt heeft meestal wel een aardig aantal caps om spullen van je over te nemen.
- Republic of Dave: Je kan spullen verkopen aan de miep welke de museum beheert. Wel een speechcheck doen geloof ik. Zij heeft 700 caps welke waarschijnlijk vanzelf wel weer aanvult.

Dan heb je de 4 traders nog en talloze anderen welke gewoonlijk wat minder geld en spullen hebben. Keuze genoeg lijkt me.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_63955200
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik hoop dat je de muurposter nog hebt dan.
Is dat ERG belangrijk? Anders moet ik een savegame van een uur of twee gameplay terug pakken
pi_63955398
Nou ja, dat niet, maar je kan een quest niet voltooien. Ik bedoel trouwens de tekening van het Lincoln Memorial.
  vrijdag 12 december 2008 @ 11:16:42 #92
28033 Pek
je moet wat
pi_63956123
Als hij die bepaalde quest nog niet gestart heeft, hangt die poster er nog niet, dacht ik
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_63957501
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Lyzio het volgende:
Gebruik ik best veel, mede omdat er zoveel van te vinden is. Mijn sneak skill is heel hoog intussen, dus kan makkelijk dichtbij komen, en dan is een simpel 10mm pistooltje best krachtig eigenlijk met de critical hit
pi_63957968
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:08 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind het handig voor alle kleine beestjes waar je geen andere ammo aan wil verspillen!
pi_63958127
Die 10mm rounds zijn toch in die machinegun best krachtig?
pi_63958449
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ik vind het handig voor alle kleine beestjes waar je geen andere ammo aan wil verspillen!
Daar gebruik ik dan weer mijn Fisto! voor
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:56:55 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63958787
Die SMG van Sidney is ook 10MM, maar das best een aardig wapentje hoor. Standaard is 10MM niet veel nee.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63960169
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:16 schreef Pek het volgende:
Als hij die bepaalde quest nog niet gestart heeft, hangt die poster er nog niet, dacht ik
Hee, daar hebben ze over nagedacht. Thanks. Weer wat geleerd.

10mm is trouwens reuzehandig voor kleinere doelwitten. Je kunt immers niet overal je kostbare .308 inpompen (helaas).
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:56:12 #99
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_63960368
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:57:21 #100
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63960395
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat je niet kan switchen tussen 2 wapens met een druk op de knop. Een melee en een schietwapen bijvoorbeeld.
In het keuzemenu van de wapens ctrl (of shift, kan ook wel ) inhouden en dan een nummer er aan binden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')