In principe kun je aan iedereen die jou spullen kan verkopen ook spullen terugverkopen. Handig als je bijvoorbeeld bij de dokter stimpaks hebt gekocht. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen even veel bottlecaps bij zich heeft.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Heider00sje het volgende:
Weet iemand waar ik spulletjes kan verkopen? Ik heb de hele tijd geen geld
De quest over Megaton kan ook in Tenpenny Tower verder gaanquote:Op donderdag 11 december 2008 13:38 schreef -Dries- het volgende:
Is er eigenlijk behalve de ghoul missie een andere quest die je kan doen bij Tenpenny Tower?
Owja, die had je ook nog, en behalve die?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De quest over Megaton kan ook in Tenpenny Tower verder gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Owja, die had je ook nog, en behalve die?In die quest "Tenpenny" kan je een aantal kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Craterside Supplies; Megatonquote:Op donderdag 11 december 2008 12:21 schreef Heider00sje het volgende:
Weet iemand waar ik spulletjes kan verkopen? Ik heb de hele tijd geen geld
Marketplace; Rivet City
Daarnaast zijn er nog vier trade-caravans die om de beurt altijd bij Megaton langskomen, en ook bij Rivet City. Mocht ie er niet staan kun je even een paar uurtjes wachten tot ie er staat. En niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn wel hele basic dingen van een RPG hoor. Vraag me af hoe je quests gaat doen.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Owja, die had je ook nog, en behalve die?ja dat kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er zijn tich plaatsen waar je spullen kan verkopen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Craterside Supplies; Megaton
Marketplace; Rivet City
Daarnaast zijn er nog vier trade-caravans die om de beurt altijd bij Megaton langskomen, en ook bij Rivet City. Mocht ie er niet staan kun je even een paar uurtjes wachten tot ie er staat. En niet om te zeuren ofzo, maar dit zijn wel hele basic dingen van een RPG hoor. Vraag me af hoe je quests gaat doen.
Wat bij mij voor verwarring zorgde was het feit dat je dus bij iedereen waar je wat van kan kopen ook kan verkopen. Misschien dat dit bij hem mis ging..
Dus niet enkel de traders en supply/markets, maar ook een dokter, een bar, een restaurant enz.
Zo zijn er zo uit mijn hoofd minstens 4 te vinden in Megaton
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2008 14:16:22 ]![]()
Die hebben meestal nooit meer dan 150-200 caps bij zich.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
er zijn tich plaatsen waar je spullen kan verkopen.
Wat bij mij voor verwarring zorgde was het feit dat je dus bij iedereen waar je wat van kan kopen ook kan verkopen. Misschien dat dit bij hem mis ging..
Dus niet enkel de traders en supply/markets, maar ook een dokter, een bar, een restaurant enz.
Zo zijn er zo uit mijn hoofd minstens 4 te vinden in Megaton
live as if you'll die today
dus? het werkt toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die hebben meestal nooit meer dan 150-200 caps bij zich.
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef Brownietje het volgende:
[..]
ja dat kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
In die quest "Tenpenny" kan je een aantal kanten op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, op zich wel. Maar als je veel shit bij je hebt dan moet je er ook rekening mee houden dat je niet alles bij dezelfde verkoopt. Ik heb vaker voor 500-1K caps aan shit bij me. Ben er nu wel mee opgehouden omdat het vrij nutteloos is om 15K aan caps te hebben, maar toch. Caps sparen is een addiction in Falloutquote:Believe me.
live as if you'll die today
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Even over Rivet City: alle wegen ernaartoe lijken geblokkeerd met puin te zijn of mis ik iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, je moetquote:Op donderdag 11 december 2008 14:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Even over Rivet City: alle wegen ernaartoe lijken geblokkeerd met puin te zijn of mis ik iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Als je iemand afmaakt krijg je niet altijd bad karma, ligt vaak ook aan de persoon die je vermoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon altijd je spul verkopen en als ie niet genoeg geld heeft meteen al zn stimpacks en ammo opkopen, zo hoef je nooit geld uit te geven en heb je altijd genoeg stimpacks en ammo
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch![]()
Dat is de keuze die je als speler maakt. Ik heb in het hele spel geen Stimpaks gekocht en ik heb er 47 nu. Die vind je toch werkelijk overal? En ammo ook. Snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met shit als ammo, caps en/of stimpaks.live as if you'll die today
Dit dusquote:Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef Lyzio het volgende:
Dat is de keuze die je als speler maakt. Ik heb in het hele spel geen Stimpaks gekocht en ik heb er 47 nu. Die vind je toch werkelijk overal? En ammo ook. Snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met shit als ammo, caps en/of stimpaks.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ammo lijkt idd schaars in het begin , maar op een gegeven moment gaat het zo hard dat je gek word en heb je zo meer dan 1000 kogels voor 1 wapen. Hoe dit kan weet ik ook niet precies want er ligt niet meer ammo dan het begin (ik heb die perk dat je veel meer ammo vindt niet eens genomen. ) maar het is denk omdat je als beginnen die ammo boxen niet ziet staan ofzo.
[ Bericht 6% gewijzigd door Unrealist- op 11-12-2008 16:54:47 ]![]()
Inderdaad. Overal vind je ammo en stimcaps. Caps is ook al geen probleem; verkoop gewoon alles wat je niet kunt gebruiken. Hier en daar (zelfs in Springvale al) heb je ook mensen die een berg caps op zak hebben en die je kunt afschieten zonder gevolgen.![]()
Ik had in het begin ook ammo problemen. Toen heb ik 1 keer 200 kogels gecheat (ja ik weet het erg droevig dat ik heb gecheat) Maar ik heb nu nooit meer last van te weinig kogels oid.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom wil je hem zo graag dood hebben?![]()
![]()
Ik hoef ze ook nooit te kopen, maar ik koop ze toch maar omdat ze geen geld meer hebben en ik toch van mijn troep af wilquote:Op donderdag 11 december 2008 14:48 schreef Lyzio het volgende:
Dat is de keuze die je als speler maakt. Ik heb in het hele spel geen Stimpaks gekocht en ik heb er 47 nu. Die vind je toch werkelijk overal? En ammo ook. Snap niet dat zoveel mensen moeite hebben met shit als ammo, caps en/of stimpaks.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Forum Opties Forumhop: Hop naar: