2 punten voor een skillbook ipv 1 valt onder baggerdingen? wtfquote:Op woensdag 31 december 2008 17:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
alleen niet met comprehension, voornamelijk baggerdingen krijg je daarmee
Maar die skillbooks zijn bijna allemaal voor baggerskillsquote:Op woensdag 31 december 2008 19:06 schreef Pek het volgende:
[..]
2 punten voor een skillbook ipv 1 valt onder baggerdingen? wtf
Hunting rifle draag ik ook standaard. Werkt tegen het meeste afdoende em voldoende ammo van te vinden. Afhankelijk van situatie switch ik even over naar sniper rifle, chinese assault rifle of combat shotgun.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:26 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hunting rifle vind ik tegen vrijwel alles goed werken. Daarnaast is wat rondgooien met granaten soms best parktisch.
Pulse mines zijn ook wel tof, een rijtje pulse mines leggen, afstand nemen en op 1tje schieten zodat de hele bende ontploft, soort van vuurwerk zeg maar
Voor alle skills zijn er boekjes te vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 19:41 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Maar die skillbooks zijn bijna allemaal voor baggerskills
Knal de antenne eraf, en ze vallen elkaar aan.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef The6thgate het volgende:
Voor het eerst een Deathclaw gezien...gelukkig waren daar plotseling wat borhterhood mannetjes die m dood maakte, maar die kom ik liever niet levend tegenFireants zijn ook wel een pain in the ass, wat is daar het beste wapen tegen eigenlijk? Fight fire with fire?
quote:Op woensdag 31 december 2008 21:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hunting rifle draag ik ook standaard. Werkt tegen het meeste afdoende em voldoende ammo van te vinden. Afhankelijk van situatie switch ik even over naar sniper rifle, chinese assault rifle of combat shotgun.
Vlak voor de deur zit een knop waar je de elektriciteit mee uitschakelt. Dan kan je de deur open maken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:20 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik ook.
Behalve dan dat ik de Hunting Rifle weinig gebruik.
Vraagje, op weg naar Vault 112 kom je net daarvoor een soort Raider-enclave tegen. Die lui hebben een ontzettend grote mutant 'gevangen' in een hek met stroom erop. Kan je dat hek ook loskrijgen op de een of andere manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game blijft wel vastlopenMoet om de 3 minuten saven.
Als je te lang in de superdupermarkt bent dan komt er een back up team, ook gewoon neerknallen en dan kan je er rondlopen zolang je maar wilt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik heb ook even een vraag, ik ben nog niet zo heel lang met FO3 bezig.
Ik ben vandaag even een paar minuten door die Super Duper Market heen gelopen en al die raiders die daar zaten vermoord, komen die later weer terug, of kan ik daar nu in het vervolg gewoon velig doorheenlopen?
Hetzelfde bij andere gebouwen, als ik ze 100% leegschiet, zijn ze dan laten weer volgespwand?
Na die backup komt er niemand meer, dus blijft leegquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:43 schreef Wrijfhout het volgende:
ja dat had ik al gezien inderdaad
ik bedoel meer, als ik er nou een week fallout-tijd niet geweest ben en ik ga weer terug dan is die nog gewoon leeg? ipv dat die weer volzit met raiders zoals de 1e keer dat ik er kwam..
Om mezelf te quoten: lijkt ineens te liggen aan het aantal saves.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef SnuggLe het volgende:
Fuck ik word echt GEK. Ik zit in die Evergreen Mills (zeer leuke dingen te vinden daar!) maar ik word echt con-ti-nu uit het spel gegooid! Echt om de 10 seconden ofzo. Dan terug naar laatste savegame: HOPLA, en weer eruit. Waar komt dat in hemelsnaam door?!? Kan het eraan liggen dat ik 'maar' een 256mb videokaart heb?
Ik word er echt gek van want spelen lukt zo gewoonweg niet en ik WIL verder!
Dat heb ik dus met Canterbury Commons, het plein waar de merchants komen, de helling naar de robotrepairfacility en de achteruitgang van de Antagonizer's lair zijn gegarandeerde crashes bij mij. En zoveel saves heb ik nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:40 schreef SnuggLe het volgende:
Fuck ik word echt GEK. Ik zit in die Evergreen Mills (zeer leuke dingen te vinden daar!) maar ik word echt con-ti-nu uit het spel gegooid! Echt om de 10 seconden ofzo. Dan terug naar laatste savegame: HOPLA, en weer eruit. Waar komt dat in hemelsnaam door?!? Kan het eraan liggen dat ik 'maar' een 256mb videokaart heb?
Ik word er echt gek van want spelen lukt zo gewoonweg niet en ik WIL verder!
Die sidequest is toch niet zo leuk. Behalve dat je hun pakjes kan meenemen als je ze vermoord.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:23 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Canterbury Commons, het plein waar de merchants komen, de helling naar de robotrepairfacility en de achteruitgang van de Antagonizer's lair zijn gegarandeerde crashes bij mij. En zoveel saves heb ik nietIk ben hierdoor juist meer gaan saven voor het geval er een corrupt raakt...
Heb je Tranquility Lane op 'good' of 'evil' gedaan?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Nu loopt alles ineens weer als een zonnetje. Tranquility Lane gehad, nu een hard time met de Enclave soldiers.
'Good'quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:42 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Heb je Tranquility Lane op 'good' of 'evil' gedaan?
Ik heb het geprobeerd om very evil te zijn. Maar ik het zit niet in me om onschuldige mensen te killen bij de vleetquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:46 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
'Good'![]()
![]()
Heb echt veel teveel Good Karma.
Denk dat ik die 'lijken-eet-perk' maar eens ga aanschaffen en dan een feestmaal bereidt. Wil wel eens zien wat de voor-/nadelen van Bad Karma zijn eigenlijk.
Ik kon het ook niet vinden, alles bekeken, toen maar het water ingegaan en er rondom gezwommen, had echt geen idee en toen na heeeeel lang zoeken had ik eindelijk die dat com. kastje gevonden op dat kleinge ijzeren gebouwtje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:34 schreef MaxC het volgende:
Ik sta nu voor Rivet City(nou ja, 'city') maar hoe kom ik erin?
Dat kan je leren in het hoofdkwartier van het broederschap van staal, daar kom je in de mainquest na een tijdje (ik weet niet of je er ook in kan komen voordat je zover in de mainquest bent, en of de baas je uberhaupt wel toestemming zal geven om dat te mogen leren)quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:40 schreef SnuggLe het volgende:
Nu loopt alles ineens weer als een zonnetje. Tranquility Lane gehad, nu een hard time met de Enclave soldiers. Het lijkt alsof het vooral buiten is dat het mis gaat, al ging het in de Evergreen Mills Bazaar ook echt goed fout..But fingers crossed!
Oh, hoelang duurt het btw voordat je Power Armor kan dragen? Wat heb je daar voor nodig?
Als je meer intelligence hebt krijg je meer skill points per level-up, daarom begin ik ook altijd met 9INT en ga ik meteen naarquote:Vind de addictions btw wel irritant, kost me aardig wat S.P.E.C.I.A.L. punten.
Je bent ook een perk dat je steeds weer S.P.E.C.I.A.L. punten er bij krijgt. Kan iemand mij nou goed uitleggen wat echt de pluspunten ervan zijn, van die S.P.E.C.I.A.L. punten? Ja, als je veel punten bij Agility hebt of Endurance worden een aantal eigenschappen beter. Maar daar heb je toch ook je skill-points voor? Ik snap het verband niet 100% namelijk. Heb tot nog toe alleen ingezet op de skill-points en weinig op de S.P.E.C.I.A.L. punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. om de INT bobblehead te halen.
En bij het kiezen van welke S.P.E.C.I.A.L eigenschap je wilt verhogen staat wat voor effect welke eigenschap heeft. Met endurance bijvoorbeeld krijg je meer HP en wordt je beter in small guns volgens mij. Of je dan extra skill points in small guns krijgt of gewoon beter wordt zonder dat het je skill points beinvloed weet ik niet zeker.Ik kan ook niet evil zijn inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2009 22:52 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd om very evil te zijn. Maar ik het zit niet in me om onschuldige mensen te killen bij de vleetBinnen een paar uur was ik weer very good.
Ik heb teveel medelijden. Bij fable 2 daarentegen is het compleet anders, daar zijn de mensen gewoon irritant en wil ik ze graag afmaken
Ik dook ook eerst het water inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:15 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet vinden, alles bekeken, toen maar het water ingegaan en er rondom gezwommen, had echt geen idee en toen na heeeeel lang zoeken had ik eindelijk die dat com. kastje gevonden op dat kleinge ijzeren gebouwtje.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |