Heb je wel de bobblehead meegenomen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Op weg naar een buurstadje van megaton om die brief in te leveren vault 106 tegen het lijf gelopen.
De mainquest gewoon lekker laten zijn en de rest allemaal gaan doen en verkennen. Pas als je alles gezien en gedaan hebt dan weer eens naar de mainquest gaan kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:03 schreef Yuin het volgende:
Heb het spel nu anderhalve week en speel het minstens iedere avond, slaap wordt best kort zo![]()
Echt super game, aangezien ik het nu wel beetje in de smiezen heb hoe het werkt ga ik straks beginnen met een nieuw evil karakter.Een vraagje, wat is het slimste om eerst te doen? De mainquest of bijv de sidequest in craterside supply (die survival guide) ?
Om 12 uur Megaton opblazenquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
net gekocht![]()
wilde bij de release voor de deur van de Free kamperen, maar dat is hem niet geworden![]()
nou, eens even kijken of ik nog knallend 2008 uit kan
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de hele quest van moira al gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:58 schreef Caas het volgende:
Ben nu lvl 9. Ook net alles aan Rivet City beetje geëxplored.
Kan nu naar museum of technology of the declaration of independence zoeken.
Of de mainquest: naar vault 112 (geloof ik.)
Maarrrrrr.... heb het idee dat die 2 sidequests nog iets te hoog gegrepen zijn voor een lvl 9 character en heb geen zin om de mainquest al te gaan doen. Iemand suggesties wat ik nu eventueel kan gaan doen?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is juist erg makkelijk, als je snel bent. Er is een servicedeur aan de zijkant, dan hoef je alleen maar rechtdoor de gang in, pleurt het ding in die eieren of wat het dan ook zijn en je bent weg voor ze bij je kunnen komen. Je moet wel lockpick van 25 hebbenquote:Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yuin het volgende:
Ik zit met level 4 nu, is het dan praktisch om verder te gaan met Moira? Moet nu die mirelurks grot in om een ding te bevestigen in een spawning pot (nest?) Maar ik vind die tyfusdingen nog behoorlijk kut om dood te krijgen. En ja ik weet dat je ze ook niet dood moet maken voor deze quest, maar anders maken ze mij dood
Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet gaan doen..
Gebruik een stealthboy als je er een hebt. Deed ik ook en dan hoef je geen mirelurks te doden. Dan krijg je betere reward volgens mij.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yuin het volgende:
Ik zit met level 4 nu, is het dan praktisch om verder te gaan met Moira? Moet nu die mirelurks grot in om een ding te bevestigen in een spawning pot (nest?) Maar ik vind die tyfusdingen nog behoorlijk kut om dood te krijgen. En ja ik weet dat je ze ook niet dood moet maken voor deze quest, maar anders maken ze mij dood
Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet gaan doen..
Wat Tweaker_5502 zegt inderdaad!quote:Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef Tweaker_5502 het volgende:
[..]
Gebruik een stealthboy als je er een hebt. Deed ik ook en dan hoef je geen mirelurks te doden. Dan krijg je betere reward volgens mij.
Ik heb ze allemaal achter me aanquote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Yuin het volgende:
En gasten die me om wilde leggen vanwege mijn evilness![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Necrodeath het volgende:
Ik ben maar weer opnieuw begonnen...
Op de 360 dit keerzit tijdelijk bij een vriend van me, dus geen eigen pc.
Het bevalt me gewoon nog steeds goed! Maakt niet uit hoe vaak ik het speelWel is de combat ietsjes lastiger met een controller dan met muis + toetsenbord...maar ach, kan niet alles hebben.
9 int begonnen, meteen de int bobblehead gehaald, en zodra ik kon comprehension (extra sp voor boek lezen), en die +3 skillpoints perk gehaald
Hunting rifle vind ik tegen vrijwel alles goed werken. Daarnaast is wat rondgooien met granaten soms best parktisch.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef The6thgate het volgende:
Voor het eerst een Deathclaw gezien...gelukkig waren daar plotseling wat borhterhood mannetjes die m dood maakte, maar die kom ik liever niet levend tegenFireants zijn ook wel een pain in the ass, wat is daar het beste wapen tegen eigenlijk? Fight fire with fire?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop