abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:48:32 #251
28033 Pek
je moet wat
pi_64498371
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:06 schreef The6thgate het volgende:
Op weg naar een buurstadje van megaton om die brief in te leveren vault 106 tegen het lijf gelopen.
Heb je wel de bobblehead meegenomen?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_64498832
Ja dat dan weer wel. Ik begin nu eigenlijk toch wel een beetje munitieproblemen te krijgen. Had ergens gelezen dat er overal wel supply's liggen, maar ik kan zo een halve marathon afleggen en niks vinden Dat nekt me een beetje als er dan uit de kluiten gewassen kerels met miniguns op je pad komen
Too much is never enough!
pi_64501495
Heb het spel nu anderhalve week en speel het minstens iedere avond, slaap wordt best kort zo
Echt super game, aangezien ik het nu wel beetje in de smiezen heb hoe het werkt ga ik straks beginnen met een nieuw evil karakter.Een vraagje, wat is het slimste om eerst te doen? De mainquest of bijv de sidequest in craterside supply (die survival guide) ?
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:07:51 #254
18671 ArmaniXL
Retarded disfigured clown
pi_64501575
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:03 schreef Yuin het volgende:
Heb het spel nu anderhalve week en speel het minstens iedere avond, slaap wordt best kort zo
Echt super game, aangezien ik het nu wel beetje in de smiezen heb hoe het werkt ga ik straks beginnen met een nieuw evil karakter.Een vraagje, wat is het slimste om eerst te doen? De mainquest of bijv de sidequest in craterside supply (die survival guide) ?
De mainquest gewoon lekker laten zijn en de rest allemaal gaan doen en verkennen. Pas als je alles gezien en gedaan hebt dan weer eens naar de mainquest gaan kijken.
Learning to love life by living through loss and mistakes.
pi_64503193
net gekocht
wilde bij de release voor de deur van de Free kamperen, maar dat is hem niet geworden
nou, eens even kijken of ik nog knallend 2008 uit kan
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:16:38 #256
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_64506720
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 18:24 schreef IJsmuts het volgende:
net gekocht
wilde bij de release voor de deur van de Free kamperen, maar dat is hem niet geworden
nou, eens even kijken of ik nog knallend 2008 uit kan
Om 12 uur Megaton opblazen
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_64507981
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:16 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Om 12 uur Megaton opblazen
ik heb net een snake jekkie gekregen van john travolta
pi_64511869
Ben nu ook een uurtje of 15 bezig! Wat een spel!

Net Rivet City bereikt!
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_64523901
jah het is echt te gek heb zo uitgekeken naar FC2 en dan ga je het spelen.....
niet te vergelijken met dit
pi_64526539
I'll show you a tunnel snake!
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_64533751
Ben nu lvl 9. Ook net alles aan Rivet City beetje geëxplored.
Kan nu naar museum of technology of the declaration of independence zoeken.
Of de mainquest: naar vault 112 (geloof ik.)

Maarrrrrr.... heb het idee dat die 2 sidequests nog iets te hoog gegrepen zijn voor een lvl 9 character en heb geen zin om de mainquest al te gaan doen. Iemand suggesties wat ik nu eventueel kan gaan doen?
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
pi_64534408
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:58 schreef Caas het volgende:
Ben nu lvl 9. Ook net alles aan Rivet City beetje geëxplored.
Kan nu naar museum of technology of the declaration of independence zoeken.
Of de mainquest: naar vault 112 (geloof ik.)

Maarrrrrr.... heb het idee dat die 2 sidequests nog iets te hoog gegrepen zijn voor een lvl 9 character en heb geen zin om de mainquest al te gaan doen. Iemand suggesties wat ik nu eventueel kan gaan doen?
Heb je de hele quest van moira al gedaan?

Verder, ga gewoon de wasteland verkennen, loop een richting op en je ziet vanzelf op je radar plekken die je nog niet hebt ontdekt, loop erheen en zie wat er te doen is, op die manier vind je ook vanzelf nieuwe quests.
  woensdag 31 december 2008 @ 15:21:42 #263
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_64534528
Zit nu op level 11, net tegen 12 aan.
Aantal side-quests gedaan zoals Those! en een deel van de Wasteland Survival Guide! en Power of the Atom.

Moet nu voor de mainquest nara Vault 112, maar ik blijf elke keer uit het spel geflikkerd worden!!! Ik heb genoeg saves en transport mezelf naar andere delen van de Wasteland om van een andere kant er heen te lopen en zo te hopen dat ik er niet uitgegooid wordt, maar TOCH blijft het gebeuren. Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom??

ps. Iemand dit ook al ontdekt?
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64534760
Ik zit met level 4 nu, is het dan praktisch om verder te gaan met Moira? Moet nu die mirelurks grot in om een ding te bevestigen in een spawning pot (nest?) Maar ik vind die tyfusdingen nog behoorlijk kut om dood te krijgen. En ja ik weet dat je ze ook niet dood moet maken voor deze quest, maar anders maken ze mij dood

Weet namelijk niet zo goed wat ik nu moet gaan doen..
  woensdag 31 december 2008 @ 16:16:29 #265
28033 Pek
je moet wat
pi_64536501
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yuin het volgende:
Ik zit met level 4 nu, is het dan praktisch om verder te gaan met Moira? Moet nu die mirelurks grot in om een ding te bevestigen in een spawning pot (nest?) Maar ik vind die tyfusdingen nog behoorlijk kut om dood te krijgen. En ja ik weet dat je ze ook niet dood moet maken voor deze quest, maar anders maken ze mij dood

Die is juist erg makkelijk, als je snel bent. Er is een servicedeur aan de zijkant, dan hoef je alleen maar rechtdoor de gang in, pleurt het ding in die eieren of wat het dan ook zijn en je bent weg voor ze bij je kunnen komen. Je moet wel lockpick van 25 hebben
pi_64537129
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:28 schreef Yuin het volgende:

Gebruik een stealthboy als je er een hebt. Deed ik ook en dan hoef je geen mirelurks te doden. Dan krijg je betere reward volgens mij.
pi_64537163
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:34 schreef Tweaker_5502 het volgende:

[..]

Gebruik een stealthboy als je er een hebt. Deed ik ook en dan hoef je geen mirelurks te doden. Dan krijg je betere reward volgens mij.
Wat Tweaker_5502 zegt inderdaad!
pi_64537369
Ga ik zo eens proberen dan
Ik raak steeds verdwaalt in dat hol/grot erg irritant want dan kan je er dus donder op zeggen dat ze je wel vinden Had wel mooi 100 caps aan mirelurk vlees

En gasten die me om wilde leggen vanwege mijn evilness
  woensdag 31 december 2008 @ 16:55:13 #269
28033 Pek
je moet wat
pi_64537939
quote:
Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef Yuin het volgende:
En gasten die me om wilde leggen vanwege mijn evilness
Ik heb ze allemaal achter me aan
Die Regulators omdat ik Megaton heb opgeblazen, die Talongasten omdat ik Burke gedood heb en de Encalve natuurlijk. Samen met een increased spawns-mod zijn het drukke dagen in de Wasteland
pi_64538077
tvp, heb het spel gekregen, ben benieuwd
Nothing to see here, carry on
pi_64538326
Had bij aankomst bij Megaton trouwens dat er nog een paar volgens mij raiders voor megaton aan het vechten waren met die protectron oid. Had mooi in begin van het spel al gelijk een assault rifle te pakken en flink wat ammo. Eerste keer dat ik dat meemaakte overigens.

Die regulators kreeg ik ook ja, die komen dus uit megaton?
pi_64538864
Ik ben maar weer opnieuw begonnen...
Op de 360 dit keer zit tijdelijk bij een vriend van me, dus geen eigen pc.
Het bevalt me gewoon nog steeds goed! Maakt niet uit hoe vaak ik het speel Wel is de combat ietsjes lastiger met een controller dan met muis + toetsenbord...maar ach, kan niet alles hebben.

9 int begonnen, meteen de int bobblehead gehaald, en zodra ik kon comprehension (extra sp voor boek lezen), en die +3 skillpoints perk gehaald
Doe eens niet.
pi_64538914
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:21 schreef Necrodeath het volgende:
Ik ben maar weer opnieuw begonnen...
Op de 360 dit keer zit tijdelijk bij een vriend van me, dus geen eigen pc.
Het bevalt me gewoon nog steeds goed! Maakt niet uit hoe vaak ik het speel Wel is de combat ietsjes lastiger met een controller dan met muis + toetsenbord...maar ach, kan niet alles hebben.

9 int begonnen, meteen de int bobblehead gehaald, en zodra ik kon comprehension (extra sp voor boek lezen), en die +3 skillpoints perk gehaald
zo speel ik het ook inderdaad, alleen niet met comprehension, voornamelijk baggerdingen krijg je daarmee
pi_64539786
Voor het eerst een Deathclaw gezien...gelukkig waren daar plotseling wat borhterhood mannetjes die m dood maakte, maar die kom ik liever niet levend tegen Fireants zijn ook wel een pain in the ass, wat is daar het beste wapen tegen eigenlijk? Fight fire with fire?
Too much is never enough!
pi_64540896
quote:
Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef The6thgate het volgende:
Voor het eerst een Deathclaw gezien...gelukkig waren daar plotseling wat borhterhood mannetjes die m dood maakte, maar die kom ik liever niet levend tegen Fireants zijn ook wel een pain in the ass, wat is daar het beste wapen tegen eigenlijk? Fight fire with fire?
Hunting rifle vind ik tegen vrijwel alles goed werken. Daarnaast is wat rondgooien met granaten soms best parktisch.

Pulse mines zijn ook wel tof, een rijtje pulse mines leggen, afstand nemen en op 1tje schieten zodat de hele bende ontploft, soort van vuurwerk zeg maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop