Alle potentiele party members hebben onzichtbare wapens om te voorkomen dat je kun wapen steelt en ze er vervolgens mee neerknalt. Tsja, je kunt nu eenmaal niemand vertrouwen in de Wasteland, he?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef Niek. het volgende:
Toen ik hem zeg maar de 2e keer tegenkwam ging er iets fout waardoor ik op hem schoot, toen schoot hij met zn superhippe gatling gun ofzo en bleek hij nogal lastig af te maken te zijn, was hij eindelijk dood kon ik zn speciale mini gun niet pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt er een beetje aan waar je bent. DC zelf bestaat uit veel subways en tunneltjes met inderdaad redelijk veel gesloten plekken. Zelf op onderzoek uit gaan kan wel, maar ik raad je aan om bij quests gewoon de radar te gebruiken. Die loodst je er wel doorheen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het spel steeds toffer vinden. Alleen snap ik niks van de map. Het is voor mij erg moeilijk om locaties te vinden. Alles lijkt wel afgesloten. Moet je zelf op onderzoek uit gaan, en hopen dat je goed uitkomt?
met andere woorden: Ik vind het één groot doolhof
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb een vraagje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Je kan haar ergens laten wachten terwijl jij vooruit gaat om alles weg te ruimen. Ik zou dit ook doen want wanneer zij dit namelijk overleefd dan is zij later een waardevol punt om ammunitie in te slaan.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:58 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb een vraagje!
Dan moet je "the Family" gaan zoeken toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef OMG het volgende:
Ik volg dit topic ook weer even.
Aangezien ik al op een aantal locaties en tijdens een aantal quests terminals, kluizen en meer hackbaar gedoe ben tegengekomen waar je meer dan level 50 aan science moet hebben ben ik maar met een quest begonnen waar ik hoop niets hoef te hacken... namelijk Blood Ties. Ik sta op het punt om te vertrekken uit Arefu.
Laatst ook m'n eerste Super Mutant Behemoth neergeknald..
Yep. Ik heb een guide liggen, dus dat zal wel lukken, denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:03 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dan moet je "the Family" gaan zoeken toch?
Vond ik erg lastig.. uiteindelijk heb ik gegoogled waar ze zaten
Mijn eerste heb ik afgeknald met de Dartgunquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef OMG het volgende:
Laatst ook m'n eerste Super Mutant Behemoth neergeknald..
Volgens mij zijn er 5, de eerste keer dat ik fallout 3 speelde ben ik er maar 1 tegengekomenquote:Op woensdag 10 december 2008 16:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Mijn eerste heb ik afgeknald met de Dartgun![]()
Ik kon steeds wegvluchten naar een plek waar hij niet kon komen, dus het was vrij makkelijk. Hoeveel zijn er eigenlijk? Ik heb er pas 2 gezien
Er zouden er inderdaad 5 moeten zijn. Ben er nog geen een tegen gekomen eigenlijk, behalve die bij dat BoS gebouwquote:Op woensdag 10 december 2008 16:52 schreef Niek. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 5, de eerste keer dat ik fallout 3 speelde ben ik er maar 1 tegengekomen(maar heb toen enorme delen van de game gemist, big city ben ik nooit tegengekomen)
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er zouden er inderdaad 5 moeten zijn. Ben er nog geen een tegen gekomen eigenlijk, behalve die bij dat BoS gebouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Er is er eigenlijk maar 1 moeilijk van de 5.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Er zouden er inderdaad 5 moeten zijn. Ben er nog geen een tegen gekomen eigenlijk, behalve die bij dat BoS gebouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De andere 4 mutants kom je vanzelf wel een keer tegen wanneer je een beetje verkent.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |