Wat dan? Dan leest iedereen toch alleen maar de samenvatting.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:55 schreef cerror het volgende:
Komt er nog een OP met opbouwende kritieken of is dit weer zo'n hersenscheet?
Inderdaad, vanaf 23h00 tot diep in de nacht moeten ze gewoon baas-series uitzenden, en geen Frasier of Malcolm in the middle.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:59 schreef Simmertje het volgende:
Ik zou het kunnen accepteren als het zo af en toe zou worden uitgezongen op Comedy Central. Maar elke keer als ik 's avonds naar CC zap dan zie ik die KUT serie.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:01 schreef Simmertje het volgende:
Family Guy, The Office, Southpark, That 70's Show etc. dat wil ik zien. GEEN MAD ABOUT YOU EN FRASIER
Nou van that 70s word ik ook een beetje ziek, maar verder ben ik met je eens.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:01 schreef Simmertje het volgende:
Family Guy, The Office, Southpark, That 70's Show etc. dat wil ik zien. GEEN MAD ABOUT YOU EN FRASIER
Meer scrubs tbh.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:08 schreef ehqo het volgende:
Ik vind Scrubs nog het ergste van alles, trouwens.
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:08 schreef ehqo het volgende:
Ik vind Scrubs nog het ergste van alles, trouwens.
frasier af en toe wel leuk, 70s show heeft egt leuke momente, maar ook genoeg van zzzzzzz doe nou es wat of tis te voorspelbaar, verder mad about youquote:Op woensdag 10 december 2008 01:01 schreef Simmertje het volgende:
Discovery is tegenwoordig neit veel meer dan een veredeld soap kanaalquote:Op woensdag 10 december 2008 01:11 schreef mixje het volgende:
Scrubs is nog wel te doen. Als je dan toch een flauwe en voorsplebare serie maakt, doe er dan eentje die nergens over gaat. Maar wek niet de indruk dat het een of andere topserie is. En dan nog. er zijn gewoon veel te veel harhallingen op cc. begin het een beetje zat te worden. Kies tegenwoordig steeds vaker voor discovery of national geographic. dat was vroeger ook de enige keuze voor nachbrakkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |