Ja Coos, het valt allemaal nie meequote:Op woensdag 10 december 2008 01:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dank NZ. Ik heb maar een snelkoppeling op het bureaublad gezet. Morgen maar even doen. Als ik het nu doe komt er weer niets van terecht.
Die nieuwe lay out is voor newbeesquote:
Of je stelt gewoon een ander achtergrondkleurtje in?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Toe maar, een stuk of 22 32 pixels extra?
Ik krijg schele koppijn van de nieuwe layout en dat ding geeft zo veel licht dat je na twee weken fok!-en geen club meer binnenkomt vanwege je huidskleur.
Of je laat alles lekker bij het oude.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
Of je stelt gewoon een ander achtergrondkleurtje in?
quote:Op woensdag 10 december 2008 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Of je laat alles lekker bij het oude.
Welke features waren voor jou de reden om te switchen?
Post id kan ik ook zo achterkomen en ik erger mij alleen maar meer aan bepaalde personen als ik hun berichten een speciale kleur geef.
Quickquote, emoticons onder het berichtscherm, postcount in een topic, mogelijkheid de achtergrondkleur van het forum aan te passen.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Of je laat alles lekker bij het oude.
Welke features waren voor jou de reden om te switchen?
Post id kan ik ook zo achterkomen en ik erger mij alleen maar meer aan bepaalde personen als ik hun berichten een speciale kleur geef.
Tssss er staan nog geen pics hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 02:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben weg...... gore praat altijd hier.........
![]()
Truste skatties.......
sweet dreams![]()
Ik ook in mijn uh Iets met hel ofzoquote:
Jouw helft??quote:Op woensdag 10 december 2008 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook in mijn uh Iets met hel ofzo
Hij is echt tofquote:Op woensdag 10 december 2008 02:18 schreef Coos het volgende:
Nah, trusten allemaal dan.
Heb ik net m'n ava veranderd.
Oeh, wat is ie mooiquote:Op woensdag 10 december 2008 02:18 schreef Coos het volgende:
Nah, trusten allemaal dan.
Heb ik net m'n ava veranderd.
Dat is idd wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
We worden dus relatief weinig aangeklikt/ er wordt relatief snel gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |