abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63895598
TOF die OP !

ik kom even op de koffie.......
  woensdag 10 december 2008 @ 01:17:52 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63895606
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ohjee, hoevaak per week moet ik dan posten?

En belangrijker, naast wie kom ik

Maar serieus, tis echt leuk om weer es een ouderwetse OP te zien
Voor jou geldt een uitzondering, je avatars zijn nl gegarandeerd dagelijks in ruime hoeveelheden aanwezig, dus je kunt rustig een wereldreis gaan maken, zonder verlies van je plek in de OP

Enne, je staat nu naast Manu, maar gezien al dat wit naast elkaar zal ik zorgen dat je tzt op een plek met wat meer kleur om je heen komt te staan
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_63895610
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ik je al voor was

Enne testen doe ik altijd gewoon ff door te kopieren in een postscherm en dan preview
Dat deed ik .. Maar door mijn geklunnel kreeg ik de hele php hap voor me kiezen .. Denk ik
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_63895629
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
TOF die OP !

ik kom even op de koffie.......
Je staat lekker ver van mij
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 10 december 2008 @ 01:21:35 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63895638
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed ik .. Maar door mijn geklunnel kreeg ik de hele php hap voor me kiezen .. Denk ik
In de wiki ff op "bekijk preview" klikken en dan uit de preview ff copy & paste doen
Overigens is het niet zo'n drama als je m per ongeluk een keer verprutst, dan zetten we m toch gewoon weer terug naar de laatste juiste versie

Enne tip: meld je ff aan voor de wiki en log in voor je gaat wijzigen, dan staat je naam bij de wijziging ipv je IP
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_63895651
ik heb even één vraagje....... ja....... ja ......... zal wel weer een stomme vraag zijn, maar moet ik toch effe weten

als er nou een afspraak komt van de laatste die post maakt het volgende topic aan is het simpel,
en als iemand er aan denkt om alvast het volgende topic te openen en dat aankondigen is het ook simpel

maar........ mijn probleem is dus..... ik loop dan gewoon maar wat slap te lullen en dan ineens
BOEM........ topic vol........

hoe zien jullie als je gewoon lekker aan het posten bent dat het topic bijna vol is ?
pi_63895655
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

In de wiki ff op "bekijk preview" klikken en dan uit de preview ff copy & paste doen
Overigens is het niet zo'n drama als je m per ongeluk een keer verprutst, dan zetten we m toch gewoon weer terug naar de laatste juiste versie

Enne tip: meld je ff aan voor de wiki en log in voor je gaat wijzigen, dan staat je naam bij de wijziging ipv je IP
Dank je ik weet nu wat ik NIET moet doen
pi_63895663
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Je staat lekker ver van mij
jij staat BOVEN mij ......

ik ken mijn plaats........
pi_63895671
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is dus fucking chinees voor mij
  woensdag 10 december 2008 @ 01:24:57 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63895672
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik weet nu wat ik NIET moet doen
Nah, dat ligt eraan..... als je zegt dat je wat gewijzigd hebt dan weten we je toch wel aan je IP te herkennen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_63895684
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb even één vraagje....... ja....... ja ......... zal wel weer een stomme vraag zijn, maar moet ik toch effe weten

als er nou een afspraak komt van de laatste die post maakt het volgende topic aan is het simpel,
en als iemand er aan denkt om alvast het volgende topic te openen en dat aankondigen is het ook simpel

maar........ mijn probleem is dus..... ik loop dan gewoon maar wat slap te lullen en dan ineens

hoe zien jullie als je gewoon lekker aan het posten bent dat het topic bijna vol is ?
Nee dat was mijn vraag/probleem ook. Als je dat aangeeft is dat geen probleem. Het lullige is dat soms iemand zijn best doet voor een nieuw topic en een anderdie het niet leest of gewoon dom of dwars is een topic in no time erin miept .. Das kleuten Fan
pi_63895694
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, dat ligt eraan..... als je zegt dat je wat gewijzigd hebt dan weten we je toch wel aan je IP te herkennen
Kut IP
pi_63895695
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:41 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Vraag maar aan Erica Terpstra, die morgen haar boek presenteert waarin ze beschrijft hoe ze in 6 maanden 40 kg verloor.
En dat is allemaal naar de voedselbank gegaan.

De vorige was toch al 13?
  woensdag 10 december 2008 @ 01:28:24 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63895700
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

Deze keer heb ik m geopend op verzoek van LS omdat ik met die wiki-pagina van de OP bezig was, dat ik toevallig ook de lapo had doet daar niet aan af.

Ik stel voor dat als het lekker loopt er zo rond post 266 een keer gevraagd wordt of iemand een nieuwe wil openen, die persoon dat dan ff meldt (degene die zich het eerst meldt mag m hebben) en als niemand zich meldt dan moet degene die de lapo heeft het maar doen.

Als die het niet doet dan kan iedere willekeurige ander het na 5 minuten doen, bij voorkeur degene die rond post 266 gevraagd heeft wie een nieuwe wilde openen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_63895709
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor jou geldt een uitzondering, je avatars zijn nl gegarandeerd dagelijks in ruime hoeveelheden aanwezig, dus je kunt rustig een wereldreis gaan maken, zonder verlies van je plek in de OP

Enne, je staat nu naast Manu, maar gezien al dat wit naast elkaar zal ik zorgen dat je tzt op een plek met wat meer kleur om je heen komt te staan
Thmx
Ik heb er alle vertrouwen in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63895717
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deze keer heb ik m geopend op verzoek van LS omdat ik met die wiki-pagina van de OP bezig was, dat ik toevallig ook de lapo had doet daar niet aan af.

Ik stel voor dat als het lekker loopt er zo rond post 266 een keer gevraagd wordt of iemand een nieuwe wil openen, die persoon dat dan ff meldt (degene die zich het eerst meldt mag m hebben) en als niemand zich meldt dan moet degene die de lapo heeft het maar doen.

Als die het niet doet dan kan iedere willekeurige ander het na 5 minuten doen, bij voorkeur degene die rond post 266 gevraagd heeft wie een nieuwe wilde openen
ja maar waar kan je dan zien dat bij post 266 bent?
  woensdag 10 december 2008 @ 01:30:48 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63895723
Overigens Fan, die OP is echt peanuts, probeer het maar eens, je kunt gewoon klikken op het woordje "hier" in de OP, dan opent er een nieuwe pagina, de inhoud daarvan doe je copy & paste naar het nieuwe topic, en in het stukje waar [verslag] staat, schrijf je dan ff een babbeltje. That's it

Een linkje naar de vorige SC vind ik (persoonlijk) overigens ook wel handig
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_63895732

NZ Barbie Girl
  woensdag 10 december 2008 @ 01:31:55 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63895738
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar waar kan je dan zien dat bij post 266 bent?
Wat staat er bij jou in het lichtgrijs naast het tijdstip van een post??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_63895749
ow da's handig........ dat kan ik ook
  woensdag 10 december 2008 @ 01:33:56 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63895759
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Thmx
Ik heb er alle vertrouwen in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Zal ik gewoon avatars om je heen zetten die je zelf beheert??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_63895763
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie niets
pi_63895770
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

AHA ja... ik zie het nu........
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 01:35:14 #49
135486 Manu82
How you doin'?
pi_63895773
Wat je ook kunt doen is gewoon een vaste OP hebben en een vaste topic opener. Volgens mij doet PP007 dat altijd in het Nijmegen topic als hij er is
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 10 december 2008 @ 01:35:45 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_63895779
quote:
Op woensdag 10 december 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ow da's handig........ dat kan ik ook
Dat gaat lukken dus??

Je hoeft niets in de wiki te bewerken enzo, daar vrolijk van alle knopjes afblijven, alleen copy & paste
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')