Voor jou geldt een uitzondering, je avatars zijn nl gegarandeerd dagelijks in ruime hoeveelheden aanwezig, dus je kunt rustig een wereldreis gaan maken, zonder verlies van je plek in de OPquote:Op woensdag 10 december 2008 01:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ohjee, hoevaak per week moet ik dan posten?![]()
En belangrijker, naast wie kom ik![]()
Maar serieus, tis echt leuk om weer es een ouderwetse OP te zien
Dat deed ik .. Maar door mijn geklunnel kreeg ik de hele php hap voor me kiezen .. Denk ikquote:Op woensdag 10 december 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je al voor was
Enne testen doe ik altijd gewoon ff door te kopieren in een postscherm en dan preview
Je staat lekker ver van mijquote:Op woensdag 10 december 2008 01:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
TOF die OP !![]()
ik kom even op de koffie.......
In de wiki ff op "bekijk preview" klikken en dan uit de preview ff copy & paste doenquote:Op woensdag 10 december 2008 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed ik .. Maar door mijn geklunnel kreeg ik de hele php hap voor me kiezen .. Denk ik
Dank je ik weet nu wat ik NIET moet doenquote:Op woensdag 10 december 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de wiki ff op "bekijk preview" klikken en dan uit de preview ff copy & paste doen
Overigens is het niet zo'n drama als je m per ongeluk een keer verprutst, dan zetten we m toch gewoon weer terug naar de laatste juiste versie![]()
Enne tip: meld je ff aan voor de wiki en log in voor je gaat wijzigen, dan staat je naam bij de wijziging ipv je IP
Dit is dus fucking chinees voor mijquote:Op woensdag 10 december 2008 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de wiki ff op "bekijk preview" klikken en dan uit de preview ff copy & paste doen
Overigens is het niet zo'n drama als je m per ongeluk een keer verprutst, dan zetten we m toch gewoon weer terug naar de laatste juiste versie![]()
Enne tip: meld je ff aan voor de wiki en log in voor je gaat wijzigen, dan staat je naam bij de wijziging ipv je IP
Nah, dat ligt eraan..... als je zegt dat je wat gewijzigd hebt dan weten we je toch wel aan je IP te herkennenquote:Op woensdag 10 december 2008 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dank je ik weet nu wat ik NIET moet doen
Nee dat was mijn vraag/probleem ook. Als je dat aangeeft is dat geen probleem. Het lullige is dat soms iemand zijn best doet voor een nieuw topic en een anderdie het niet leest of gewoon dom of dwars is een topic in no time erin miept .. Das kleuten Fanquote:Op woensdag 10 december 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb even één vraagje....... ja....... ja ......... zal wel weer een stomme vraag zijn, maar moet ik toch effe weten
als er nou een afspraak komt van de laatste die post maakt het volgende topic aan is het simpel,
en als iemand er aan denkt om alvast het volgende topic te openen en dat aankondigen is het ook simpel
maar........ mijn probleem is dus..... ik loop dan gewoon maar wat slap te lullen en dan ineens
BOEM........ topic vol........![]()
hoe zien jullie als je gewoon lekker aan het posten bent dat het topic bijna vol is ?
Kut IPquote:Op woensdag 10 december 2008 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, dat ligt eraan..... als je zegt dat je wat gewijzigd hebt dan weten we je toch wel aan je IP te herkennen
En dat is allemaal naar de voedselbank gegaan.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Erica Terpstra, die morgen haar boek presenteert waarin ze beschrijft hoe ze in 6 maanden 40 kg verloor.
Deze keer heb ik m geopend op verzoek van LS omdat ik met die wiki-pagina van de OP bezig was, dat ik toevallig ook de lapo had doet daar niet aan af.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb even één vraagje....... ja....... ja ......... zal wel weer een stomme vraag zijn, maar moet ik toch effe weten
als er nou een afspraak komt van de laatste die post maakt het volgende topic aan is het simpel,
en als iemand er aan denkt om alvast het volgende topic te openen en dat aankondigen is het ook simpel
maar........ mijn probleem is dus..... ik loop dan gewoon maar wat slap te lullen en dan ineens
BOEM........ topic vol........![]()
hoe zien jullie als je gewoon lekker aan het posten bent dat het topic bijna vol is ?
Thmxquote:Op woensdag 10 december 2008 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor jou geldt een uitzondering, je avatars zijn nl gegarandeerd dagelijks in ruime hoeveelheden aanwezig, dus je kunt rustig een wereldreis gaan maken, zonder verlies van je plek in de OP
Enne, je staat nu naast Manu, maar gezien al dat wit naast elkaar zal ik zorgen dat je tzt op een plek met wat meer kleur om je heen komt te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar waar kan je dan zien dat bij post 266 bent?quote:Op woensdag 10 december 2008 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze keer heb ik m geopend op verzoek van LS omdat ik met die wiki-pagina van de OP bezig was, dat ik toevallig ook de lapo had doet daar niet aan af.
Ik stel voor dat als het lekker loopt er zo rond post 266 een keer gevraagd wordt of iemand een nieuwe wil openen, die persoon dat dan ff meldt (degene die zich het eerst meldt mag m hebben) en als niemand zich meldt dan moet degene die de lapo heeft het maar doen.
Als die het niet doet dan kan iedere willekeurige ander het na 5 minuten doen, bij voorkeur degene die rond post 266 gevraagd heeft wie een nieuwe wilde openen![]()
Wat staat er bij jou in het lichtgrijs naast het tijdstip van een post??quote:Op woensdag 10 december 2008 01:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar waar kan je dan zien dat bij post 266 bent?
quote:Op woensdag 10 december 2008 01:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Thmx![]()
Ik heb er alle vertrouwen in![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik gewoon avatars om je heen zetten die je zelf beheert??![]()
Ik zie nietsquote:Op woensdag 10 december 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou in het lichtgrijs naast het tijdstip van een post??
AHA ja... ik zie het nu........quote:Op woensdag 10 december 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou in het lichtgrijs naast het tijdstip van een post??
Dat gaat lukken dus??quote:Op woensdag 10 december 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ow da's handig........ dat kan ik ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |