Tegen de scheids in gaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die 1-1 had nooit mogen vallen, was al ver over blessuretijd
Oef, dat is een heel verhaal.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:20 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Noeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
Klote Kaat, wat is er precies aan de hand met je dochter en haar vriend?
Deze Alkmaarse viert even mee!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
1-3.
En AZ wordt kampioen dit seizoen.
Normale werkgeverquote:Op woensdag 10 december 2008 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Denk dat wij feest vieren als hij de zak krijgt, dat dus! Hij wil graag werken en dan heeft hij even tijd om te zoeken naar een normale werkgever.
Tja, ergens moet er eentje te vinden zijn he, ff zoeken naar die speld in een hooiberg zeg maar.quote:
Jij hebt ook de bug gevondenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tja, ergens moet er eentje te vinden zijn he, ff zoeken naar die speld in een hooiberg zeg maar.
Ik hou mij aanbevolen!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij hebt ook de bug gevonden
Ik zal eens kijken of ik een Feature request kan maken![]()
Thnx dearquote:
Darn wat een ellendequote:Op woensdag 10 december 2008 14:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, dat is een heel verhaal.
Vriend is vorig jaar december een walgelijke manier ontslagen nav. zijn chronische nekproblemen en bij een nieuwe baas gaan werken. Met moeite via een advokaat kregen we het voor elkaar dat hij t/m half september betaald kreeg.
Nieuwe baas (mr scrooge dus) heeft tot nu toe een magere 875 betaald! Verder zegt hij: 1000 euro pm. Hij heeft onder dwang een contract getekend! Inhoud: proef tot 11 december en dan evt. 2 maanden nog.
Dochter werkte daar op uitzendbasis en geen dubbeltje gehad (ze heeft een wajong uitkering).
Denk dat wij feest vieren als hij de zak krijgt, dat dus! Hij wil graag werken en dan heeft hij even tijd om te zoeken naar een normale werkgever.
Dan zou LS het moeten kunnenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx dear
Ik begrijp teruglezend echter dat een hoop mensen het niet leuk en/of te moeilijk vinden, en dat terwijl het zo simpel is
En dan mag je nog blij zijn dat je je geld niet bij Icesave had staanquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Kaat38 het volgende:
Leandra, dat was een uitbetaling voor ca 3 weken maar natuurlijk is het ver onder de maat! Geloof maar dat mr Scrooge nog heel wat moet betalen! We leven van ons spaargeld, gelukkig hebben we dat nog maar ook dat raakt op.
Dus: bedankt Wouter de grootste haagse tuinkabouter met zijn woorden, we zijn allemaal schuldig!
Wat een hufter zeg, er bestaan mensen die niet rood willen staan, niet willen lenen maar eerst sparen voor ze wat aanschaffen. Nu mogen we sparen om naar de bakker te gaan.
Yep, we houden het maar positief! maar ik vind het momenteel wel een rottijd.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan mag je nog blij zijn dat je je geld niet bij Icesave had staan
Wat heeft de kredietcrisis dan in godsnaam te maken met slechte onderhandelingen?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Kaat38 het volgende:
Leandra, dat was een uitbetaling voor ca 3 weken maar natuurlijk is het ver onder de maat! Geloof maar dat mr Scrooge nog heel wat moet betalen! We leven van ons spaargeld, gelukkig hebben we dat nog maar ook dat raakt op.
Dus: bedankt Wouter de grootste haagse tuinkabouter met zijn woorden, we zijn allemaal schuldig!
Wat een hufter zeg, er bestaan mensen die niet rood willen staan, niet willen lenen maar eerst sparen voor ze wat aanschaffen. Nu mogen we sparen om naar de bakker te gaan.
Ook ¤ 1.000,= per maand lijkt me bij een full-time baan onder het wettelijk minimum.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Kaat38 het volgende:
Iemand die chronisch ziek is heeft weinig te onderhandelen, werkgevers hebben er vaak geen zin in, en dat is niet zo vreemd, het brengt een hoop risico met zich mee.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat heeft de kredietcrisis dan in godsnaam te maken met slechte onderhandelingen?
Kijk dit werkt wel verhelderend en ik begrijp het ook.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die chronisch ziek is heeft weinig te onderhandelen, werkgevers hebben er vaak geen zin in, en dat is niet zo vreemd, het brengt een hoop risico met zich mee.
En al die "voordelen" waar het UWV over rept als het gaat over het in dienst nemen van iemand met een arbeidsgehandicaptenstatus is op papier wel aardig maar de realiteit is een drama, vooral mbt de manier waarop datzelfde UWV z'n afspraken (niet) nakomt.
Men valt op die manier dus al snel tussen wal en schip: ze willen graag werken, ze weten echter ook dat ze door hun chronisch ziek zijn een groter risico voor een werkgever zijn, en dus blijft er weinig over waarover onderhandeld kan worden. Ze zijn al blij als iemand ze aanneemt.
Sterktequote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, het klopt, meen dat minimum netto 1185 is en dat is in zijn functie plus vakkennis al zwaar onderbetaald! Het is te smerig voor woorden maar oké, word aan gewerkt al ben ik er een beetje errug moe van momenteel.
Dat ben ik met je eens, maar ik kan me voorstellen dat als je de boel altijd netjes voor elkaar hebt, maar het nooit echt overhebt, en alles dan ineens instort door het verlies van een baan en een werkgever die zich op een schandalige manier gedraagt, dat je er dan goed ziek van wordt als je een minister van Financiën, die 2 maanden geleden nog voor Sinterklaas speelde voor mensen die uit hebberigheid (een half procentje meer rente) hun geld risicovol op een buitenlandse bank gezet hebben en die wel tot een bedrag van ¤ 100.000,= weer uit hun eigen risicovolle gedrag helpt, je even vertelt dat de huidige situatie aan jezelf te danken is...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk dit werkt wel verhelderend en ik begrijp het ook.
Maar het is naïef om te denken dat zolang je eigen zaakjes op orde zijn niets je zou kunnen treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |