quote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Thanks. Merkproducten ga ik zeker schrappen.Ik denk er vaak niet eens bij na, ik pak gewoon wat ik lekker vind.
Boek lenen is geen optie, je mag ze niet meenemen buiten de bieb. En ik wil toch wel graag gewoon de boeken hebben omdat ik erin streep en als naslag.
Donaties schrappen (ik geloof eerder dat het geld in de zakken van de organisators zelf verdwijnt), alleen noodzakelijke telefoontjes plegen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
Nu dat gezeik met de kredietcrisis aan de gang is, moet ik misschien maar beter met mijn geld omgaan. Lag gisteren ook al te piekeren over de toekomst ().
Mijn vaste lasten zijn zo'n 550 (huur, collegegeld, zorgverzekering, lenzen, telefoon, donaties). Ik krijg 100 aan huur- en zorgtoeslag. En af en toe weer eens een duur studieboek (of drie zoals deze maand).
Ik heb per maand ruim 2 keer dat bedrag te besteden. Dus ergens gaat er iets goed fout.![]()
Verbeterpunten:
* niet zo duur gaan eten (vaker koken, boterham mee naar werk en school)
* niet meer zulke dure cadeautjes kopen
* niet zo vaak kleren kopen (alhoewel het maar H&M is)
Iemand anders nog tips voor mij?
Zuinig leven is niet moeilijk aan te leren. Het geeft je een voorsprong op de echte patsers.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]had je zelf nog niet aan dat soort dingen gedacht?
ik weet trouwens wel hoe het moet hoor, maar ik weet zeker dat ik het zelf ook niet zou kunnen (zuinig leven, that is)
quote:
Aangezien kant stelt dat joden uitgeroeid dienen te worden om zo het 'joodse probleem' op te lossen kun je het moeilijk anders interpreterenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeft Kant dat echt zo bedoeld? Of heeft Hitler er zijn eigen draai aan gegeven? En welk boek?
Soempie-actie + 1quote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik zit nu trouwens ENIDELIJK thuis. Ik was in Nijmegen de verkeerde trein in gestapt.
Camera ruilen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:11 schreef Etcetera het volgende:
Even een vraagje aan de fotografietechneuten hier he...
[open topic in FOT]
Ik heb sinds kort een rare bruine cirkel vierkant met ronde hoeken in het schermpje van m'n digitale camera. Maar die bruine rand zit niet op de foto's zelf. Het zit er sinds ik een foto van een beetje erg dichtbij nam van een vuilniszak. Ik heb er nog garantie op (op die fotocamera. niet op de vuilniszak) dus het is denk ik wel verstandig om er even mee heen te gaan. maar wat is het
[/einde topic FOT]
Je bedoelt waar hij het vandaan heeft? Ik neem aan de boeken van kantquote:Op donderdag 11 december 2008 18:01 schreef Soempie het volgende:
Hm, misschien ga ik het boek wel aanschaffen. En nu ben ik benieuwd naar de primaire bron. Heb je die toevallig ook?![]()
Zou best kunnen jaquote:Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het trouwens zo gebeuren dat je overstapt naar religiestudies als hoofdstudie.Je vertelt daar altijd zo enthousiast over.
oke, ga er wel even mee heenquote:
Goede keuzequote:Op donderdag 11 december 2008 19:57 schreef Etcetera het volgende:
voor MaJo en Yuri: ik ga veronica mars kijken
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag de eerste tegenvaller gehad. Mijn broer heeft op de 1e verdieping een emmer ammoniakwater omgeschopt. 5 seconden later vette lekkage beneden. Daar zitten gipsplaten tegen het plafond. Hopen dat die morgen/overmorgen nog goed zijn
ik heb 3 seizoen momenteel (zijn er al meerquote:Op donderdag 11 december 2008 19:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goede keuze![]()
Wel even als disclaimer: de kans is erg groot dat je verslaafd raakt
Ja de verwarming staat op 30 graden.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat het meevalt dan, en goed stoken in die ruimtes nu.
Er zijn inderdaad maar 3 seizoenen. En omdat de show gecancelled is komen er helaas niet meerquote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 3 seizoen momenteel (zijn er al meer) dus ik zit nog wel even goed
he bah Nem, da's vervelend. hoop dat het mee valt morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |