quote:Op donderdag 11 december 2008 21:36 schreef iamredleader het volgende:
Takke takke boooom
Soempie heeft ballenen een spuit
Ik ga naar bed.
Ik vind de muziek leuk, maar ik heb me er eigenlijk nog niet echt in verdiept. Zou me geen JMJ-liefhebber willen noemen, dus je hoeft me niks te sturen, dat is zonde.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, ben je een JMJ-liefhebber?
Zo ja, als je me PM't met je adres dan krijg je een cadeautje van mij...
Ja, nou niet echt heel goed over nagedacht. Boodschappen doen gaat zo erg op de automatische piloot.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:45 schreef Etcetera het volgende:had je zelf nog niet aan dat soort dingen gedacht?
ik weet trouwens wel hoe het moet hoor, maar ik weet zeker dat ik het zelf ook niet zou kunnen (zuinig leven, that is)
De donaties ga ik waarschijnlijk volgend jaar schrappen wanneer de geldkraan bij het IBG afgesloten wordt.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Donaties schrappen (ik geloof eerder dat het geld in de zakken van de organisators zelf verdwijnt), alleen noodzakelijke telefoontjes plegen.
Als je al een kamer hebt en niet op jezelf woont: terug bij je ouders wonen.
quote:
het erge is nog wel dat hij niks verkeerds zegt, wij vanalles denken en daardoor het ónze schuld isquote:
A dirty mind is a joy forever, was het toch?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het erge is nog wel dat hij niks verkeerds zegt, wij vanalles denken en daardoor het ónze schuld is
Dirty mind![]()
<< check m'n ondertitelquote:Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever, was het toch?
voor mijn studie, ik moet leren hoe je een onderzoek uitvoert en het RmcD werkt daaraan mee voor mijquote:
Oooohhh... je bedoelt je avatar.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan mijn kerstolifant niet meer vinden
Heeft hij in de 26 weken voor hij zijn baan kreeg via hetzelfde uitzendbureau al eerder werk gehad? Zo ja, dan had het uitzendbureau al voor een contract moeten zorgen. Daar heeft het bedrijf niets mee te makenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
uitzendbureau mag en kan hem ook niet verder helpenwant na 78 week moet je een contract krijgen en dat kan nu simpelweg niet uit met de economische crisis en weet ik veel wat. bij het bedrijf waar hij werkt gaan alle uitzendkrachten eruit.
KPN heeft een callcenter in Groningen, vroegah vond ik het werk daar goed te doenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Etcetera het volgende:
het liefst wil hij werken en leren met ICT maar dan moet je eerst een baan hebben blijkbaar. Dus nu heeftie zich bij een ander uitzendbureau ingeschreven en als dat werken en leren eerst niet lukt wordt het waarschijnlijk callcenterwerk ofzo
helaas nietquote:Op donderdag 11 december 2008 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft hij in de 26 weken voor hij zijn baan kreeg via hetzelfde uitzendbureau al eerder werk gehad? Zo ja, dan had het uitzendbureau al voor een contract moeten zorgen. Daar heeft het bedrijf niets mee te maken
daar had de uitzendbureaudame het ook al overquote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
KPN heeft een callcenter in Groningen, vroegah vond ik het werk daar goed te doen. Laatste keer dat ik er was vertelden ze mij dat ze zich nu veel meer aan een script moesten houden en dat het daardoor een stuk minder leuk was.
Callcenter-werk moet wel te vinden zijn, verloop in die branche is nogal hoog.
Toch is een ding waar veel religies het gedurende de geschiedenis over eens zijn geweest dat joden uitgeroeid moeten worden. Dat maakt het nog niet juist...quote:Op donderdag 11 december 2008 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kant stelt dat joden geen inlevingsvermogen en gevoel hebben, en daarom niet het ware geloof hebben. Hij vond daarom dat het jodendom vernietigd moest worden. Hij was een inspirator van hitler en de rest van de geschiedenis ken je...
Als je bij KPN vast in dienst komt (duurt meestal wel even), dan kan je meedoen aan een BBL-programma: MBO-diploma halen onder werktijdquote:Op donderdag 11 december 2008 23:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar had de uitzendbureaudame het ook al overze hebben connecties met Emmen en Groningen
hoop voor 'm dat het wel ICT wordt, dat wil hij graagmaar ja, zal er wel niet inzitten eerst
economische crisis
spuit er mispoes opquote:Op donderdag 11 december 2008 23:26 schreef Soempie het volgende:
Kerstboom is klaar en een van de katten heeft er al een slinger uitgetrokken en in gehangen.![]()
Nu heeft Sven bedacht dat peper op de takjes moet helpen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |