Oesterzwammensoepquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
Diepvries aardappelschotel
Goddelijke maaltijd Coos, 't lijkt mij jou iedere dag wel zondagquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Oesterzwammensoep
Kalgskotelet
Rauwkostsalade
druiven
Op die site van Die ene Bart....jeweets....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:03 schreef Marrije het volgende:
Waar kan ik dat interview vinden waar je het net over had NMNS?
Klinkt ook lekker maar ik vind aardappelpuree toch van die gore zooi!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:04 schreef Laysa het volgende:
Witlofsalade met appeltjes en rozijnen, aardappelpuree en gehaktgordonblue
dit kwam uit een pakje...je weet wel...net geen kaugomquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker maar ik vind aardappelpuree toch van die gore zooi!!
Ook zelfgemaakte
In afrika kan je er hutten van bouwenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
dit kwam uit een pakje...je eet wel...net geen kaugom
ghehehehequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef Coos het volgende:
[..]
In afrika kan je er hutten van bouwen
Neequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op die site van Die ene Bart....jeweets....
http://www.enjoymedia.nl/films/afl1_huub_billboard.wmv
Oi! Je moet wel de warning er bij zettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op die site van Die ene Bart....jeweets....
http://www.enjoymedia.nl/films/afl1_huub_billboard.wmv
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
P.s. willen jullie even de FB lezen ...
Over het openen van nieuwe topics. Ik kom er niet uit
In principe toch gewoon degene die de lapo heeft?! Is bij de SC's toch eigenlijk altijd zo geweest....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
Ik heb iets raars gekocht als eten.. Heb hard gerwerkt vandaag dus geen zin om te koken..
Mezzelune giganti (met rivierkreeft en krab)
Soort gevulde pasta dingen![]()
We zien wel anders is er nog altijd patat![]()
P.s. willen jullie even de FB lezen ...
Over het openen van nieuwe topics. Ik kom er niet uit
Huh?? Daar gaat het niet om .. Plus dat jij geen topics opend is niet relevant.. Tig andere wel. Plus is het idee geboren om een standaard op te maken.. Lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar we zitten hier oké![]()
Heb een hekel aan topics openen maar als je iemand quote en d'r komt niks dan je doe je het toch zelluf.![]()
Ja klopt maar dan heb je het zelfde probleem weer. Een user die het leuk vind om lapo te posten en dan weg is .. Na 5 minuten zijn er wederom een stuk of drie.. Plus dat alle drie er misschien werk van maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
In principe toch gewoon degene die de lapo heeft?! Is bij de SC's toch eigenlijk altijd zo geweest....
Behalve als diegene het niet doet, dan na 5 minuten een ander lijkt me.
Met uniformen, strepen en vlaggen enzo?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus is het idee geboren om een standaard op te maken.. Lijkt me wel leuk
Check: RLS SC//13 Niet Simpelquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oi! Je moet wel de warning er bij zetten![]()
"Ongeschikt voor mensen met de aandachtsspanne van een hamster"
Oh kut!! Ik realiseer me ineens dat ik vannacht op de valreep nog het kunstwerkje van Kleinzusje zag.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Leandra het volgende:
Overigens, die oude DGK OP was wel erg leuk, maar er kwam me toch iedere keer een hoop gezeik over, vooral van mensen die vrijwel nooit in de SC postten, maar op basis van die ene post per week wel vonden dat ze in de OP moesten staan, dat werd nogal vermoeiend enzo
dubbelquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:31 schreef Coos het volgende:
Oh Cc "Die Welle" was interessant maar niet meer dan dat, ik heb betere films/docu's gezien over dat thema.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Boerenkool. Van Unox.
En ik heb ook nog druiven voor zo. Blauwe. Bedankt voor de reminder Coos!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oi! Je moet wel de warning er bij zetten![]()
"Ongeschikt voor mensen met de aandachtsspanne van een hamster"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |