Wat is het eigenlijk .. Ziek sexspeeltjequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo'n blowfish mondje
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk .. Ziek sexspeeltje
Lekker slaap ze..quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even naar mijn nestje. Een ritje waarvoor ik om drie uur mijn bedje uit had gemoeten neemt iemand anders over. Nou kan ik lekker uitslapen tot half vijf.![]()
![]()
Ciao a tutti e a domani.
Sjesus das eng voor kinderen..quote:
Tuti di Fruti Rutiquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even naar mijn nestje. Een ritje waarvoor ik om drie uur mijn bedje uit had gemoeten neemt iemand anders over. Nou kan ik lekker uitslapen tot half vijf.![]()
![]()
Ciao a tutti e a domani.
Later Lies.. Ik heb een rustdag morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Ruud!![]()
Ik ga ook slapen, morgen werken!![]()
Slaap lekker Fok!
Truste Liesquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Ruud!![]()
Ik ga ook slapen, morgen werken!![]()
Slaap lekker Fok!
Dié had ik nou net, liever even niet gezien voor het slapengaan!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Tuti di Fruti Ruti![]()
![]()
![]()
ik was effe aan het googelen op botox lips........ liep gelijk mijn PC vast![]()
ik denk door deze
[ afbeelding ]
''ril''
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegelquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dié had ik nou net, liever even niet gezien voor het slapengaan!![]()
Bah!
mwaaaa als je straks in de spiegel kijkt kan je juist tevreden slapen en blij zijn dat je er niet zó uitzietquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bah!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegel
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mwaaaa als je straks in de spiegel kijkt kan je juist tevreden slapen en blij zijn dat je er niet zó uitziet![]()
altijd positief blijven.......
Dus dat, vorm van hebzucht naar het onmogelijke dat op een belachlijke manier uit de hand looptquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bah!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat erg.. Ben jij mijn kloon en weet ik het niet Haahahahahahahaha
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe gaat het met het naaikransje hier?
We naaien er flink op los er komen klonen tevoorschijn dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blijft leuk beetje klooienquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegel
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
rest in peace, practise on your kneesquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Later Lies.. Ik heb een rustdag morgen
truste rudiquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |