Schotland.. oh nee september doe maar niet.. Uh geen idee dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:34 schreef lies1958 het volgende:
Even een vraag, vakantie voor juni heb ik geboekt we gaan 3 weken naar kos, maar nu zoeken we nog iets leuks voor september. Word gek van het zoeken op internet. En kos was ook een tip van iemand die goede ervaringen had. Moet niet te lang vliegen zijn omdat ik dat nou eenmaal niet zo heel erg leuk vindt.
ow...... dus dan is het goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zitten gaten in en dat noemt men een burka
Als er Lidl opstaat heb je een probleemquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow...... dus dan is het goedik schrok al ........
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zitten gaten in en dat noemt men een burka
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er Lidl opstaat heb je een probleem
ja binnenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
Fan? Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat beeldje?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
duurde even voordat ik hem snapte.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja binnenen mooi..... maak wel een keer een fotootje maar nu effe niet......
ik zit net....ben nu effe te lui voor.....
He daar heb ik dus nog nooit bij stil gestaan om te gaan doen. Ga gelijk eens kijken op internet wat er te vinden is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:39 schreef hondjes het volgende:
zo duur zijn sommige niet,
of ga naar de Italiaanse meren, b.v. Gardameer, kan je gelijk Verona, Milaan of wat ook bezoeken
Mijn collega gaat altijd naar Kroatie .. Bevalt hem prima (met gezin 3 kids). Een vriend van hem heeft daar een appartement. (Word verhuurd)quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
He daar heb ik dus nog nooit bij stil gestaan om te gaan doen. Ga gelijk eens kijken op internet wat er te vinden is.
Ik zat ook nog te denken aan kroatie maar ken niemand die er ooit naar toe is geweest dus weet niet hoe dat is.
Totaal geen medelijden mee eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo..... hé Muis......... als je nog frituurvet over hebt........
http://www.telegraaf.nl/b(...)jectie__.html?p=12,3
hoe komt iemand op zo'n idee...... dan ben je toch ook goed van het padje af.........
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal geen medelijden mee eigenlijk
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook niet.Soms zie ik wel eens van die "wijven" met die opgeblazen lippen, op hun gezicht. Doen ze dat ook met botox? Verschrikkelijk en afschuwelijk
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo'n blowfish mondje
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo..... hé Muis......... als je nog frituurvet over hebt........
http://www.telegraaf.nl/b(...)jectie__.html?p=12,3
hoe komt iemand op zo'n idee...... dan ben je toch ook goed van het padje af.........
en dan moet je je voorstellen dat dat 's avonds naast je op de bank zit en vraagt........quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo'n blowfish mondje
![]()
[ afbeelding ]
Heb ie een rietje anders kan ik niet drinkenniequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en dan moet je je voorstellen dat dat 's avonds naast je op de bank zit en vraagt........
wil jij nog koffie?
![]()
![]()
Ik dacht eerst dat het een plaatje van Maradonna was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en dan moet je je voorstellen dat dat 's avonds naast je op de bank zit en vraagt........
wil jij nog koffie?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |