18 minuten is wel heel lang idd!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrijwillig, en hij kwam zelf weer boven.
Tis echt waar en bijna niet te geloven.
Ik vind dat stunten met je leven echt raarquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrijwillig, en hij kwam zelf weer boven.
Tis echt waar en bijna niet te geloven.
Ik had het niet over je ex hequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja. ze ging nog op haar knieen, tevergeefs..
dat vond ik dan wel weer erg sterk van haar.
OK...quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is nog wat tijd over, het kan nog. Positive vibes LS
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:18 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)solo_wurgseks__.html
Je zal maar zo in het nieuws komen maar ja ze weet er zelf niks van
Ik ook .. Lig je daarquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahahahahahahah, sorry, het is heel sneu enzo, maar ik moest best lachen!
Dit was gewoon drijvend in een zwembad. (het was een italiaan btwquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat stunten met je leven echt raar
Oh een Italiaan .. Nou dan mag hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit was gewoon drijvend in een zwembad. (het was een italiaan btw)
Oh, dat voetbal zet ik nu ook maar uit, mijn positive vibes zijn op
Oh godhdd ...quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou ze nog wel hebben genoten van de laatste momenten?
Ik ben ook wel bereid te helpen, heb destijds immers ook die vorige wiki aangemaakt, dus dat zal niet zo'n probleem zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
@ LS ik wil me er wel in verdiepen. Maar kan wel hulp gebruiken.
Maken we er wat moois van
Mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bereid te helpen, heb destijds immers ook die vorige wiki aangemaakt, dus dat zal niet zo'n probleem zijn
zelfs ik ben nog nooit op kos geweest ....... dus ik kan je niet helpen.......quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:34 schreef lies1958 het volgende:
Even een vraag, vakantie voor juni heb ik geboekt we gaan 3 weken naar kos, maar nu zoeken we nog iets leuks voor september. Word gek van het zoeken op internet. En kos was ook een tip van iemand die goede ervaringen had. Moet niet te lang vliegen zijn omdat ik dat nou eenmaal niet zo heel erg leuk vindt.
Daar zitten gaten in en dat noemt men een burkaquote:[b]Op dinsdag 9 december 2008 22:31 enne.......ben ik de enige die altijd een zak over mijn hoofd krijgt....? nee toch
![]()
ik dacht dat dat zo hoorde.........
Strand en cultuur geen disco's meer maar wel leuke terassen op pleintjes of zo. En geen benidorm of zoiets ben ik vroeger al te vaak geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:35 schreef hondjes het volgende:
wat zoek je
disco of rust of bergen of...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |