Goed idee, ik ga mijn truus ook even volstoppen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:29 schreef hondjes het volgende:
het is mij te technisch.
ga wel even truus aan werk zetten, heb ik weer schone kopjes.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
@ LS ik wil me er wel in verdiepen. Maar kan wel hulp gebruiken.
Maken we er wat moois van[ afbeelding ]
Wie ga je nu weer een note aansmerenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Is er hier maar één mod?
oja kan ik zelf ook wel even opzoeken
Ik zou zeggen veel plezier ermeequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Er een plaatje van maken is heul nie nodig, je kunt alle ava's in de wiki kwijt, dan blijven de gifjes ook mooi![]()
en evt. van de kerst-ava's straks enkele url's veranderen is dan zo gebeurd.
Maak een toffe banner voor erboven en evt eronder ofzo, zoals die van Lea en Ian toen
Ja zoiets !! Fuck heb echt fotoshop nodig .. Dan maar CS2quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
En dat komt dan gewoon op een pagina die je dan even kan copieren ofzo? Als ik het goed begrijp?
En dan moet degene die het laatst post dat doen?
Dat je er werk van maakt is op zich al leuk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen veel plezier ermee![]()
Wiki wat????Niet van die rare dingen zeggen he?
![]()
Dit was ook maar een voorbeeldje, er zijn er vast die het beter kunnen, want de gifjes bewegen bij mijn opzetje ook niet.
jij bent de eerste, de reden bedenk ik nog welquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie ga je nu weer een note aansmeren
Ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets !! Fuck heb echt fotoshop nodig .. Dan maar CS2
Oi Botte boer !!! Lees es goed. En plus NZ heeft het al druk genoeg met de kerst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen veel plezier ermee![]()
Wiki wat????Niet van die rare dingen zeggen he?
![]()
Dit was ook maar een voorbeeldje, er zijn er vast die het beter kunnen, want de gifjes bewegen bij mijn opzetje ook niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef blomst het volgende:
[..]
jij bent de eerste, de reden bedenk ik nog wel
Het is wel leuk werk om te doen, als je weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
on your fucking kneesquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef Soury het volgende:
Jij weet dingen ik weet dingen. Als het niet lukt is er zeker hulp. Geen probleem toch.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is wel leuk werk om te doen, als je weet hoe het moet.
Buona sera WJ ( Ik kan ook een heel klein beetje buitenlandsquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
on your fucking knees![]()
first
[ afbeelding ]
'n avond!!
Tief lekker opquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
first
'n avond!!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef blomst het volgende:
hier staat een op van een of anders Koffiesc, kijk als voorbeeld:
http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
hoi rudiquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
first
[ afbeelding ]
'n avond!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |