Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het niet zo'n goed plan maar ja
waarom niet? vertel..........quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het niet zo'n goed plan maar ja
Ja, 50 seconden is beter, dan is het Unox-worstje goedwarm, plastic eraf, snijden, handen branden....quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Cc, vind jij het ook zo erg dat nadat die boerenkool in de magnetron heeft gestaan,
je dus denkt dat je klaar bent, die worst nog eens 40 seconden moet?
Spekjes deed ik gewoon koud door de boerenkool, geen centje pijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, 50 seconden is beter, dan het het Unox-worstje echt goed warm, plastic eraf, snijden, handen branden....
Die spekjes dan nog in de magnetron, mogen ze eigenlijk wel weglaten, vreemde smaak.
En dat alles in 10 minuten op tafel.......
Meestal is er toch al een SC open voordat de LAPO geplaatst isquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
Probleem lijkt me het zelfde.. Soms gaat de SC bere hard .. En er zijn tig users die geen nieuwe willen openen. En dan de lapo hebbeb. Fair !! en dan heb je na 5 minuten weer 3/4 topics open. Terwijl die wel er "werk" in willen steken .. Dit verhaal tik ik voor de derde keer btw
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
Probleem lijkt me het zelfde.. Soms gaat de SC bere hard .. En er zijn tig users die geen nieuwe willen openen. En dan de lapo hebbeb. Fair !! en dan heb je na 5 minuten weer 3/4 topics open. Terwijl die wel er "werk" in willen steken .. Dit verhaal tik ik voor de derde keer btw
Als diegene die al een nieuwe aangemaakt heeft of gaat maken dit even meld, en anders de laatste poster dan is het probleem toch weer opgelostquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meestal is er toch al een SC open voordat de LAPO geplaatst is
't Gaat toch allemaal vanzelf goed.....
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meestal is er toch al een SC open voordat de LAPO geplaatst is
't Gaat toch allemaal vanzelf goed.....
Schopt Fan naar Ophraquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan moeten we het dus gewoon als verplichting stellen........
Diegene die de laaste post heeft MOET een nieuw topic openen en wél binnen 5 minuten.....
zo niet.......... BAN VOOR HET LEVEN !![]()
![]()
klaarsimpel toch?
Moest jij niet even een tukkie doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bemoei jij je nou d'r effe niet mee
ik heb het al opgelost........
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Als diegene die al een nieuwe aangemaakt heeft of gaat maken dit even meld, en anders de laatste poster dan is het probleem toch weer opgelost
Er aan toegevoegd, als meerderen dat tegelijk doen dan is de eerste die z'n posting plaatst degene die de klus mag klarenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moest jij niet even een tukkie doen
Ja das handig .. Heb het wel es aangekondigd. En werk gemaakt van een op .. Tieft een ander domweg een topic erin .quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er aan toegevoegd, als meerderen dat tegelijk doen dan is de eerste die z'n posting plaatst degene die de klus mag klaren
http://www.rtl2-interakti(...)ontent.php?idcat=430quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:00 schreef Marrije het volgende:
Ik ben echt allang weer toe aan een RLS.
Ja, maar dat deden ze om jou te pestenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das handig .. Heb het wel es aangekondigd. En werk gemaakt van een op .. Tieft een ander domweg een topic erin .
Slaapmuts ben jequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat zo ook maar effe ga doen.......
Ik weet hetquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dat deden ze om jou te pesten![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaapmuts ben je![]()
Droom jij wel eens over Fok!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |