Lekker slaap ze..quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even naar mijn nestje. Een ritje waarvoor ik om drie uur mijn bedje uit had gemoeten neemt iemand anders over. Nou kan ik lekker uitslapen tot half vijf.![]()
![]()
Ciao a tutti e a domani.
Sjesus das eng voor kinderen..quote:
Tuti di Fruti Rutiquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even naar mijn nestje. Een ritje waarvoor ik om drie uur mijn bedje uit had gemoeten neemt iemand anders over. Nou kan ik lekker uitslapen tot half vijf.![]()
![]()
Ciao a tutti e a domani.
Later Lies.. Ik heb een rustdag morgenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Ruud!![]()
Ik ga ook slapen, morgen werken!![]()
Slaap lekker Fok!
Truste Liesquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Slaap lekker Ruud!![]()
Ik ga ook slapen, morgen werken!![]()
Slaap lekker Fok!
Dié had ik nou net, liever even niet gezien voor het slapengaan!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Tuti di Fruti Ruti![]()
![]()
![]()
ik was effe aan het googelen op botox lips........ liep gelijk mijn PC vast![]()
ik denk door deze
[ afbeelding ]
''ril''
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegelquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dié had ik nou net, liever even niet gezien voor het slapengaan!![]()
Bah!
mwaaaa als je straks in de spiegel kijkt kan je juist tevreden slapen en blij zijn dat je er niet zó uitzietquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bah!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegel
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mwaaaa als je straks in de spiegel kijkt kan je juist tevreden slapen en blij zijn dat je er niet zó uitziet![]()
altijd positief blijven.......
Dus dat, vorm van hebzucht naar het onmogelijke dat op een belachlijke manier uit de hand looptquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bah!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat erg.. Ben jij mijn kloon en weet ik het niet Haahahahahahahaha
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe gaat het met het naaikransje hier?
We naaien er flink op los er komen klonen tevoorschijn dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blijft leuk beetje klooienquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ben je weer tevreden straks in de badkamer spiegel
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
rest in peace, practise on your kneesquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Later Lies.. Ik heb een rustdag morgen
truste rudiquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensen
Hé Brotherquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rest in peace, practise on your knees![]()
omdat je er zo gek op bent:
ik ga ook legguh, het was een mooie dag, denk ik..
lator
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Blijft leuk beetje klooien
[ afbeelding ]
Ja tis een begin .. Beetje saai LS .. Morgen ga ik er serieus naar kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
trustuh darlinquequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé BrotherTruste slaap lekker
![]()
![]()
Coolquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
Heb al even zitten spelen met wat avatars, de indeling met de nieuwe breedte enz, en onderstaand is dus niets meer dan een probeersel.... uitsluitend een probeersel, de avatars en de volgorde daarvan berusten dus puur op toeval![]()
[ afbeelding ]
Bovenstaand plaatje te vervangen door plaatje RLS SC (bij voorkeur 610 pixels breed)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
Deze OP vind je hier
Overigens: ik heb gemakshalve deze RLS SC wiki pagina vast aangemaakt op de plek waar het woordje "hier" in bovenstaande zin naar linkt.
De originele DGK SC is nog steeds hier te vinden, voor degenen die wat inspiratie willen opdoen voor het maken van een mooi plaatje![]()
Disclaimer: © van de in dit voorbeeld gebruikte plaatjes ligt bij Ian_Nick![]()
God wat zijn jullie allemaal goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
Heb al even zitten spelen met wat avatars, de indeling met de nieuwe breedte enz, en onderstaand is dus niets meer dan een probeersel.... uitsluitend een probeersel, de avatars en de volgorde daarvan berusten dus puur op toeval![]()
[ afbeelding ]
Bovenstaand plaatje te vervangen door plaatje RLS SC (bij voorkeur 610 pixels breed)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
Deze OP vind je hier
Overigens: ik heb gemakshalve deze RLS SC wiki pagina vast aangemaakt op de plek waar het woordje "hier" in bovenstaande zin naar linkt.
De originele DGK SC is nog steeds hier te vinden, voor degenen die wat inspiratie willen opdoen voor het maken van een mooi plaatje![]()
Disclaimer: © van de in dit voorbeeld gebruikte plaatjes ligt bij Ian_Nick![]()
Was ook meer om te kijken of een header op het scherm paste. Moet ergens beginnen met oefenen he?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis een begin .. Beetje saai LS .. Morgen ga ik er serieus naar kijken.
Ja maar tis best leuk om daar mee te kutten toch??quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was ook meer om te kijken of een header op het scherm paste. Moet ergens beginnen met oefenen he?
Of zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes goed plan.. Oh nu kan ik niet meer slapen van het denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
Ik stel voor dat er een paar leuke "Header" plaatjes gemaakt worden, zoals LS al gedaan had![]()
We besluiten welke header het moet worden en dat we dat dan gaan gebruiken
WELK DINGquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
? is toch hetzelfde alleen dat ding van CBML is kleiner.......
quote:
Wat zijn de maten van die header.quote:
Troelaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja... ja.... ik ben net wakker dus ......
ik ga nog even aan het klootviolen met mijn kwasjes..... dat gaat me beter af, want hier heb ik geen
verstand van........
kom in de koffiepauze nog wel even lang...... kijken wie er nog wakker zijn en wat er allemaal gefrabriceerd is
..........ofzo........
laters
Hey Ruud, hou je haaks!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensen
Superquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Ruud, hou je haaks!
@ Fan, 't gaat goed
@ Soury, 't gaat goed
@ WJ, 't gaat goed
PS, wist niet meer wie het vroeg
dolle pret, straks krijg je er nog een auto bij ookquote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
, maar Diesel wordt ook steeds goedkoper, ¤ 0,95 vandaag
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)quote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dolle pret, straks krijg je er nog een auto bij ook
Joah, was niet echt wat, Amrabat viel nu weer tegen, die moet echt constanter worden....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu, wat een waardeloze wedstrijd toch weer
Volgend jaar beterquote:Op woensdag 10 december 2008 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Joah, was niet echt wat, Amrabat viel nu weer tegen, die moet echt constanter worden....
Of bij een huis een autoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)
Gister was er bij een of ander programma een huis te koop en kreeg je er een boot bijquote:
Ja, of in A'foort een korting van ¤ 50.000 als je voor 1 januari een nieuwbouwwoning kochtquote:
Heb Peter en Manu iig al toegevoegd aan de OPquote:
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)
Heee..quote:Op woensdag 10 december 2008 00:19 schreef Pavement het volgende:
hoi
Wat zit jij vast in een traditioneel rollenpatroon zeg, 't kleintje kan toch ook voor hem zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzo
Ja, zo zal het in de meeste gezinnen ook vast gaanquote:Op woensdag 10 december 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zit jij vast in een traditioneel rollenpatroon zeg, 't kleintje kan toch ook voor hem zijn
Ik hoop het, eigenlijk vind ik UEFA-cup leuker, maar financieel is dat niet aantrekkelijkquote:
waar haal je dat nu weer vandaan ? voel je je nu aangevallen door een auto stunt ? misschien rijdt de man ermee naar zn werk omdat ie minder benzine verbruikt.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzo
"Gezin", zo fucking 1820 en Rouvoet...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo zal het in de meeste gezinnen ook vast gaan![]()
Voor jou misschien wel, kaartjes goedkoper?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop het, eigenlijk vind ik UEFA-cup leuker, maar financieel is dat niet aantrekkelijk
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, kaartjes goedkoper?
Tuurlijk joh, whatever, ik had het kunnen verwachten.....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar haal je dat nu weer vandaan ? voel je je nu aangevallen door een auto stunt ? misschien rijdt de man ermee naar zn werk omdat ie minder benzine verbruikt.
Een Wii, wat moet je daar nu toch meequote:Op woensdag 10 december 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
Ik wil een Wii . Zet gewoon mijn huis te koop
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Gezin", zo fucking 1820 en Rouvoet...
o een geintjequote:Op woensdag 10 december 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, whatever, ik had het kunnen verwachten.....
Als je een geintje niet van een serieus issue kunt onderscheiden dan kun je misschien beter niet reageren, iig niet op zo'n manier.
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijn![]()
Heb ik al (weer)quote:Op woensdag 10 december 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een Wii, wat moet je daar nu toch mee![]()
Frituurpan FTW
Hihiquote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijn![]()
En Rouvoet
Lieg niet man, Hondjes was hier de hele tijdquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leandra, maak jij het volgende topic. Ik denk dat jij wel het verst gevorderd bent met je OP.
Ik heb er niets verder mee gedaan, was hondjes aan het uitlaten enzo.
Ik heb alleen maar wat avatars gepositioneerd... verder heb ik nog gewoon het oude DGK plaatje, en van mij valt er voorlopig zeker geen RLS plaatje te verwachten...... maar goed, vooralsnog kan deze idd wel ffquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leandra, maak jij het volgende topic. Ik denk dat jij wel het verst gevorderd bent met je OP.
Ik heb er niets verder mee gedaan, was hondjes aan het uitlaten enzo.
Gek das een auto zonder dak .. Wil je dood ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil graag dat ding uit het volgend artikel, maar niemand wil mijn auto kopen voor een redelijke prijs![]()
Met rijbewijs B
http://www.motorblaadje.nl/Editie/dec2008/Artikelen/1175_Piaggio/
Uiteindelijk wel, is dat zo raar?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek das een auto zonder dak .. Wil je dood ofzo
Heb geen trek dus jullie krijgen ook niksquote:Op woensdag 10 december 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, schiet es op dan![]()
[ afbeelding ]
Meestal rijdt de kleine man in de grote auto Manu....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Manu82 het volgende:
Maar het komt toch veelvuldig voor dat de man in de kleine auto rijdt als hij geen representatieve baan heeft aangezien de vrouw de kinderen in de auto moet hebben
Ja ik haat die dingen, en ik wil je langer laten levenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, is dat zo raar?![]()
Maar eerst nog een beetje leven
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck, jij zit mij te controleren![]()
Uhh nou ja blond zeg maarquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.
Da's wel lief van je, maar ik wil door die files heen kunnen raggenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik haat die dingen, en ik wil je langer laten leven
Ok, ok......gaan we samen achter een bord met kroketten, saté ed zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.
In de dieetwereld is 'streef' de afkorting van streefgewicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |