Waar sta ik?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:28 schreef Leandra het volgende:
Overigens, die oude DGK OP was wel erg leuk, maar er kwam me toch iedere keer een hoop gezeik over, vooral van mensen die vrijwel nooit in de SC postten, maar op basis van die ene post per week wel vonden dat ze in de OP moesten staan, dat werd nogal vermoeiend enzo
Ik neem aan dat je deze OP bedoelde?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
[ afbeelding ]
Deze OP vind je hier
Coos word echt oudquote:
Zuurkool. Van Unox.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Boerenkool. Van Unox.
En ik heb ook nog druiven voor zo. Blauwe. Bedankt voor de reminder Coos!
Volgens mij is dat de ava van Thalita.quote:
Jij, want:quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de ava van Thalita.
Althans zo zag ik hem van het weekend.
Wie wordt er oud?
Was het een beetje als The Wave?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:33 schreef Soury het volgende:
Oh Cc "Die Welle" was interessant maar niet meer dan dat, ik heb betere films/docu's gezien over dat thema.
Wel een goeie voor op scholen ofzo ...
Ik zoek nog een docu die ooit is gemaakt. Dat ging over een groep mensen .. Gesplits in bruine en blauw/groene ogen .. Beweerd werd mensen met blauw/groene ogen dommer waren.
Dat heeft indruk gemaakt
Ja ik zag dat ook bij Ophra .. kan me herinneren dat er iemand echt begon te huilen . Google wel ff op dat ..quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het een beetje als The Wave?
Ben toch wel benieuwd čn ik Ik heb vandaag mijn broer niet gePeS(V)t, dus die wil 'm vast wel voor me scoren.
Dat met dat blue vs brown eyes experiment heb ik in ooit bij Oprah gezien. Heel intrigerend. Die vrouw had toen meer eyeopeners, zoals bijvoorbeeld pleisters en panty's in 'huidskleur'. Alleen in een blanke huidskleur verkrijgbaar, welteverstaan. Daarvoor nooit bij stilgestaan.
Die is ook lekker. En ik vind zo'n miniworstje zo cutequote:
quote:Veelgeroemde sensaties
De knapperigheid en de smaken maken van de Pink Lady ® een metgezel voor elk moment. Deze appel met aroma’s van bosaardbeien en vanille verwijzingen naar litchi en rozen. Daarom is het niet verbazend dat Pink lady ® een bijzondere plaats inneemt in het hart van de consumenten. De Pink Lady ® met zijn goede balans tussen zoet en zuur, wordt alom geprezen voor de smaak; sappig en knapperig, precies zoals het moet. Pink Lady ® wordt systematisch boven aan de lijst van meest gewaardeerde variëteiten gezet door alle categorieën consumenten, zoals blijkt uit het Europese onderzoek Consumer’s preference map of apple in Europe - Isafruit 2008
Gelukkig kan ie nog zijn eigen potje (lekker) kokenquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Erg hč, dat hij zo snel aan het aftakelen is
Dat is precies het stukje wat ik bedoelde .. tering . Get over cute !!!! De blondine stortte echt in .quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef Soury het volgende:
Ja ik zag dat ook bij Ophra .. kan me herinneren dat er iemand echt begon te huilen . Google wel ff op dat ..
Ja dat huidskleur iid..
Jane Eliott Cool .. Das beter googelen![]()
Ze windt er geen doekjes om:
Ze windt er geen doekjes om:quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:51 schreef Copycat het volgende:
Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef Soury het volgende:
Ja ik zag dat ook bij Ophra .. kan me herinneren dat er iemand echt begon te huilen . Google wel ff op dat ..
Ja dat huidskleur iid..
Jane Eliott Cool .. Das beter googelen![]()
kon dat niet wat subtieler..... wat een teringwijf.......quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ze windt er geen doekjes om:
Zow! Even gekeken en ik vond het grotendeels wel leuk! Beeld iets minder, te weinig info over nu (en dan heb ik het niet over de zwangerschap) maar verder heerlijk om te zien!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:51 schreef dieenebart het volgende:
en we zijn online!
www.fruitenzuivel.tv
klikken op 'kijken'
klikken op Huub,
klikken op bekijk filmpje
ik vond het zielig..quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
kon dat niet wat subtieler..... wat een teringwijf.......![]()
ja, ja ze heeft wel een punt maar gut dat meisje![]()
Dat is het punt juist .. " Dat meisje" me neus !!!
Ja haha .. We zijn er nog niet helemaal uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:o ja.........
hallo allemaal........
enne...... hebben we een afspraak over topic's openen.......
de laatste die post moet het nieuwe topic openen...
heb ik dat goed begrepen.....???
is er nog iemand?
bij mij deed het filmpje het niet........ ik probeer het straks nog wel eens.......quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zow! Even gekeken en ik vond het grotendeels wel leuk! Beeld iets minder, te weinig info over nu (en dan heb ik het niet over de zwangerschap) maar verder heerlijk om te zien!
Dus top!
Watjequote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja haha .. We zijn er nog niet helemaal uit.
Vind het niet zo'n goed plan maar jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow oké........ lijkt mij wel een simpele oplossing hebben we niet ineens 5 topics ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |