Een Wii, wat moet je daar nu toch meequote:Op woensdag 10 december 2008 00:27 schreef Soury het volgende:
Ik wil een Wii . Zet gewoon mijn huis te koop
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"Gezin", zo fucking 1820 en Rouvoet...
o een geintjequote:Op woensdag 10 december 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, whatever, ik had het kunnen verwachten.....
Als je een geintje niet van een serieus issue kunt onderscheiden dan kun je misschien beter niet reageren, iig niet op zo'n manier.
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijn![]()
Heb ik al (weer)quote:Op woensdag 10 december 2008 00:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een Wii, wat moet je daar nu toch mee![]()
Frituurpan FTW
Hihiquote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, maar goed, laten we er maar over ophouden, want kennelijk is het niet voor iedereen even makkelijk in te schatten hoe opmerkingen bedoeld zijn![]()
En Rouvoet
Lieg niet man, Hondjes was hier de hele tijdquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leandra, maak jij het volgende topic. Ik denk dat jij wel het verst gevorderd bent met je OP.
Ik heb er niets verder mee gedaan, was hondjes aan het uitlaten enzo.
Ik heb alleen maar wat avatars gepositioneerd... verder heb ik nog gewoon het oude DGK plaatje, en van mij valt er voorlopig zeker geen RLS plaatje te verwachten...... maar goed, vooralsnog kan deze idd wel ffquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leandra, maak jij het volgende topic. Ik denk dat jij wel het verst gevorderd bent met je OP.
Ik heb er niets verder mee gedaan, was hondjes aan het uitlaten enzo.
Gek das een auto zonder dak .. Wil je dood ofzoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil graag dat ding uit het volgend artikel, maar niemand wil mijn auto kopen voor een redelijke prijs![]()
Met rijbewijs B
http://www.motorblaadje.nl/Editie/dec2008/Artikelen/1175_Piaggio/
Uiteindelijk wel, is dat zo raar?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek das een auto zonder dak .. Wil je dood ofzo
Heb geen trek dus jullie krijgen ook niksquote:Op woensdag 10 december 2008 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, schiet es op dan![]()
[ afbeelding ]
Meestal rijdt de kleine man in de grote auto Manu....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Manu82 het volgende:
Maar het komt toch veelvuldig voor dat de man in de kleine auto rijdt als hij geen representatieve baan heeft aangezien de vrouw de kinderen in de auto moet hebben
Ja ik haat die dingen, en ik wil je langer laten levenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, is dat zo raar?![]()
Maar eerst nog een beetje leven
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck, jij zit mij te controleren![]()
Uhh nou ja blond zeg maarquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.
Da's wel lief van je, maar ik wil door die files heen kunnen raggenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik haat die dingen, en ik wil je langer laten leven
Ok, ok......gaan we samen achter een bord met kroketten, saté ed zittenquote:Op woensdag 10 december 2008 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerst je streef halen, daarna mag het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |