dolle pret, straks krijg je er nog een auto bij ookquote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
, maar Diesel wordt ook steeds goedkoper, ¤ 0,95 vandaag
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)quote:Op woensdag 10 december 2008 00:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dolle pret, straks krijg je er nog een auto bij ook
Joah, was niet echt wat, Amrabat viel nu weer tegen, die moet echt constanter worden....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu, wat een waardeloze wedstrijd toch weer
Volgend jaar beterquote:Op woensdag 10 december 2008 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Joah, was niet echt wat, Amrabat viel nu weer tegen, die moet echt constanter worden....
Of bij een huis een autoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)
Gister was er bij een of ander programma een huis te koop en kreeg je er een boot bijquote:
Ja, of in A'foort een korting van ¤ 50.000 als je voor 1 januari een nieuwbouwwoning kochtquote:
Heb Peter en Manu iig al toegevoegd aan de OPquote:
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stond vorige week al in de krant toch? Bij een Renault van 37.000,00 kreeg je er eentje van 8.000,00 gratis bij (om en nabij die prijzen)
Heee..quote:Op woensdag 10 december 2008 00:19 schreef Pavement het volgende:
hoi
Wat zit jij vast in een traditioneel rollenpatroon zeg, 't kleintje kan toch ook voor hem zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzo
Ja, zo zal het in de meeste gezinnen ook vast gaanquote:Op woensdag 10 december 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat zit jij vast in een traditioneel rollenpatroon zeg, 't kleintje kan toch ook voor hem zijn
Ik hoop het, eigenlijk vind ik UEFA-cup leuker, maar financieel is dat niet aantrekkelijkquote:
waar haal je dat nu weer vandaan ? voel je je nu aangevallen door een auto stunt ? misschien rijdt de man ermee naar zn werk omdat ie minder benzine verbruikt.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat leuk, een klein hondehok voor t vrouwtje erbij... kan ze de kinderen zo makkelijk naar school brengen enzo
"Gezin", zo fucking 1820 en Rouvoet...quote:Op woensdag 10 december 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zo zal het in de meeste gezinnen ook vast gaan![]()
Voor jou misschien wel, kaartjes goedkoper?quote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik hoop het, eigenlijk vind ik UEFA-cup leuker, maar financieel is dat niet aantrekkelijk
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor jou misschien wel, kaartjes goedkoper?
Tuurlijk joh, whatever, ik had het kunnen verwachten.....quote:Op woensdag 10 december 2008 00:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
waar haal je dat nu weer vandaan ? voel je je nu aangevallen door een auto stunt ? misschien rijdt de man ermee naar zn werk omdat ie minder benzine verbruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |