Hé Brotherquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rest in peace, practise on your knees![]()
omdat je er zo gek op bent:
ik ga ook legguh, het was een mooie dag, denk ik..
lator
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Blijft leuk beetje klooien
[ afbeelding ]
Ja tis een begin .. Beetje saai LS .. Morgen ga ik er serieus naar kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
trustuh darlinquequote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé BrotherTruste slaap lekker
![]()
![]()
Coolquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
Heb al even zitten spelen met wat avatars, de indeling met de nieuwe breedte enz, en onderstaand is dus niets meer dan een probeersel.... uitsluitend een probeersel, de avatars en de volgorde daarvan berusten dus puur op toeval![]()
[ afbeelding ]
Bovenstaand plaatje te vervangen door plaatje RLS SC (bij voorkeur 610 pixels breed)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
Deze OP vind je hier
Overigens: ik heb gemakshalve deze RLS SC wiki pagina vast aangemaakt op de plek waar het woordje "hier" in bovenstaande zin naar linkt.
De originele DGK SC is nog steeds hier te vinden, voor degenen die wat inspiratie willen opdoen voor het maken van een mooi plaatje![]()
Disclaimer: © van de in dit voorbeeld gebruikte plaatjes ligt bij Ian_Nick![]()
God wat zijn jullie allemaal goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
Heb al even zitten spelen met wat avatars, de indeling met de nieuwe breedte enz, en onderstaand is dus niets meer dan een probeersel.... uitsluitend een probeersel, de avatars en de volgorde daarvan berusten dus puur op toeval![]()
[ afbeelding ]
Bovenstaand plaatje te vervangen door plaatje RLS SC (bij voorkeur 610 pixels breed)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
[verslag]
Leescht schnel verder!
Deze OP vind je hier
Overigens: ik heb gemakshalve deze RLS SC wiki pagina vast aangemaakt op de plek waar het woordje "hier" in bovenstaande zin naar linkt.
De originele DGK SC is nog steeds hier te vinden, voor degenen die wat inspiratie willen opdoen voor het maken van een mooi plaatje![]()
Disclaimer: © van de in dit voorbeeld gebruikte plaatjes ligt bij Ian_Nick![]()
Was ook meer om te kijken of een header op het scherm paste. Moet ergens beginnen met oefenen he?quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis een begin .. Beetje saai LS .. Morgen ga ik er serieus naar kijken.
Ja maar tis best leuk om daar mee te kutten toch??quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was ook meer om te kijken of een header op het scherm paste. Moet ergens beginnen met oefenen he?
Of zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes goed plan.. Oh nu kan ik niet meer slapen van het denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
Ik stel voor dat er een paar leuke "Header" plaatjes gemaakt worden, zoals LS al gedaan had![]()
We besluiten welke header het moet worden en dat we dat dan gaan gebruiken
WELK DINGquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
? is toch hetzelfde alleen dat ding van CBML is kleiner.......
quote:
Wat zijn de maten van die header.quote:
Troelaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja... ja.... ik ben net wakker dus ......
ik ga nog even aan het klootviolen met mijn kwasjes..... dat gaat me beter af, want hier heb ik geen
verstand van........
kom in de koffiepauze nog wel even lang...... kijken wie er nog wakker zijn en wat er allemaal gefrabriceerd is
..........ofzo........
laters
Hey Ruud, hou je haaks!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben al uitgenaaid en had al afscheid genomen maar NMNS wil ik ook nog wel even een goede nacht wensen
Superquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Ruud, hou je haaks!
@ Fan, 't gaat goed
@ Soury, 't gaat goed
@ WJ, 't gaat goed
PS, wist niet meer wie het vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |