En 2G staat voor GPRS/EDGE. Dat het de eerste generatie is leek me wel duidelijk uit de foto van de achterkant, het feit dat hij iets meer dan een jaar oud is en het feit dat hij amerikaans én simlock-vrij is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:55 schreef no1uknow het volgende:
Even ter informatie, dit is een eerste generatie.
De 'nieuwe' 3G staat niet voor derde generatie, maar voor het 3G protocol van mobiel internet
Dus de iPhone 3G is eigenlijk de 2e generatie.
Tot morgenavond 21:00u.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:11 schreef Zwansy het volgende:
Oh, btw, hoelang laat je de 'veiling' lopen?
Als je niet over het bod van ¤ 220 incl verzekerd verzenden van Zwansy heengaat is hij aan hem verkocht idd.quote:
Uhhquote:Op woensdag 10 december 2008 21:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je niet over het bod van ¤ 220 incl verzekerd verzenden van Zwansy heengaat is hij aan hem verkocht idd.
quote:Oh, btw, hoelang laat je de 'veiling' lopen?
Aldus gisteren.quote:Tot morgenavond 21:00u.
Ja hallo, het is eBay niet met een deadline die op de minuut nauwkeurig is. Als de persoon die het enahoogste bod deed om 21:13 komt vragen of ie verkocht is wil ik hem nog wel heel even de kans geven om te reageren. Misschien had ie niet gelezen dat ik nog een bod via PM had ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |