abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63884680
Beste mensen, we schrijven maandagavond.

Het hele weekend lang zat ik al met een kloppend lid in den broek, maar ik wist dat dat probleem snel verholpen zou zijn. Mijn vriendin en ik zijn respectievelijk 13 en 24 jaar oud en we hebben al ruim 4 jaar een relatie en 2 kinderen. Zelfs nu, zoveel later al, zijn we nog net zo verliefd op elkaar als 't moment dat we elkaar voor 't eerst zagen; toen zij al breezerdrinkend buiten bewustzijn was geraakt in de dönerzaak die ik run. De seks is simpelweg geweldig en zeer gevarieerd; nog geen enkel standje hebben we vaker dan 1 keer hoeven uitvoeren en dat vonden we tot voor kort allebei erg fijn. Ook is ze na 2 kids nog steeds lekker krap.

Enfin, in een poging haar te verrassen wilde ik een techniek genaamd "Garlictrick" uitproberen. Deze techniek gaat als volgt:

Tijdens doggy, op 't moment dat je bijna komt spuug je haar op dr rug waarna ze vervolgens denk dat je over dr rug heen heb gecumd. Op het moment dat ze omkijkt grijp je naar de stiekem onder de dekens verstopte knoflooksausfles en room je dr hele gezicht onder.
Nou blijkbaar was zij er niet op voorbereid en na nog geen vier flessen sprong ze dan ook zichtbaar aangedaan op en nam ze de benen.

Normaal gesproken gaat ze dan rond een uur of acht 's ochtends pas weer weg, maar nu was ze 'm om één uur 's nachts al gesmeerd.

Tot op heden heb ik geen berichtje/telefoontje van haar gehad. Ook geen krabbel op hyves.
pi_63884697
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:17:24 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_63884708
Hihi.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')