Beste mensen, we schrijven maandagavond.
Het hele weekend lang zat ik al met een kloppend lid in den broek, maar ik wist dat dat probleem snel verholpen zou zijn Mijn vriendin en ik zijn respectievelijk 14 en 23jaar oud en we hebben al ruim 2 dagen een relatie. Zelfs nu, zoveel later al, zijn we nog net zo verliefd op elkaar als 't moment dat we elkaar voor 't eerst zagen; toen zei zich aanbood als maatschappelijke stagiaire op mijn vuilverwerkingsbedrijf waar ik de directeur/aandeelhouder van ben. De seks is simpelweg geweldig en zeer gevarieerd; nog geen enkel standje hebben we vaker dan 1 keer hoeven uitvoeren en dat vonden we tot voor kort allebei erg fijn.
Enfin, in een poging haar te verrassen wilde ik een techniek genaamd Heil Hitler!!! uitproberen. Deze techniek gaat als volgt:
Je neemt haar doggystyle, en vlak voordat je klaarkomt roep je Heil Hitler!! Hiervan schrikt zei natuurlijk heel erg en draait zich om, op dit moment kom jij echt klaar en spuit je haar een hitlersnor!!!1!.
Normaal gesproken gaat ze dan rond een uur of acht 's ochtends pas weer weg, maar nu staat ze nog steeds in de badkamer te janken en schreeuwen waar mijn scheermesjes zijn.
Tot op heden heb ik geen normaal gesprek met haar gehad. En begin ik alweer een beetje geil te worden...
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d