Goede vraag T. Ik zal nooit meer luisteren. Iets relevants komt er toch nooit uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:16 schreef Tally het volgende:
Dat zeggen wijven alleen maar om te paaien UIO..
Je luistert nooit naar wijven dus waarom nu wel..
`quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Goede vraag T. Ik zal nooit meer luisteren. Iets relevants komt er toch nooit uit.
Ik zeg maar zo.. Zeg maar niets!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goede vraag T. Ik zal nooit meer luisteren. Iets relevants komt er toch nooit uit.
Je vergeet er wat.. Wil je een biertje? Of de bier is op ik ga even een nieuw krat halen wil jij nog iets hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies. Wat wil je nou eigenlijk horen van een oud wijf?
Brand! (Als het huis in de fik staat.)
Het eten is klaar.
... (Kan weinig meer bedenken.)
Maar nee, je moet constant irrelevant geouwehoer aanhoren als: De zus van de secretaresse van de manager van de lokale supermarkt heeft nieuwe tandpasta uitgeprobeerd.
Zit je nu alweer onaardig tegen me te doen, U?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Precies. Wat wil je nou eigenlijk horen van een oud wijf?
Brand! (Als het huis in de fik staat.)
Het eten is klaar.
... (Kan weinig meer bedenken.)
Maar nee, je moet constant irrelevant geouwehoer aanhoren als: De zus van de secretaresse van de manager van de lokale supermarkt heeft nieuwe tandpasta uitgeprobeerd.
In U''s geval: Lust je een sinas?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Je vergeet er wat.. Wil je een biertje? Of de bier is op ik ga even een nieuw krat halen wil jij nog iets hebben?
Zie je wel dat jullie wel weten hoe het moet. Maar nee hoor, zadel ons maar weer op met overbodige nutteloze informatie.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:44 schreef Tally het volgende:
Je vergeet er wat.. Wil je een biertje? Of de bier is op ik ga even een nieuw krat halen wil jij nog iets hebben?
hoezo kennelijk, het is gewoon zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef UIO_AMS het volgende:
kennelijk.
Ow ja, vrouwen lezen ook van alles tussen de regels.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Ripley het volgende:
Zit je nu alweer onaardig tegen me te doen, U?![]()
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om tot een select groepje te behoren. Noem mij buiten Catherine Deneuve éé'n mooie vrouw op leeftijd.quote:Ow, en dat mannen mooier worden als ze ouder worden is een fabel hoorDat gaat slechts op voor een zeer select groepje, waaronder George Clooney en Sean Connery
Sinas?quote:
Dat doet mijn man welquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zie je wel dat jullie wel weten hoe het moet. Maar nee hoor, zadel ons maar weer op met overbodige nutteloze informatie.
Sophia Loren, neukbaar op d'r 72equote:Op dinsdag 9 december 2008 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om tot een select groepje te behoren. Noem mij buiten Catherine Deneuve éé'n mooie vrouw op leeftijd.
voor mijn leeftijd kan ik er nog goed mee doorquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow ja, vrouwen lezen ook van alles tussen de regels.
[..]
Wij hebben tenminste de mogelijkheid om tot een select groepje te behoren. Noem mij buiten Catherine Deneuve éé'n mooie vrouw op leeftijd.
ik word elk jaar mooierquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit je nu alweer onaardig tegen me te doen, U?![]()
Ow, en dat mannen mooier worden als ze ouder worden is een fabel hoorDat gaat slechts op voor een zeer select groepje, waaronder George Clooney en Sean Connery
Pffff... Wat een zeikwijf..quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu begint hier weer één of ander oud wijf een hele verhandeling over het verschil tussen iemand een directrice noemen, of een directeur die toevallig vrouwelijk is. Je moet toch echt een vrouw zijn om hier een punt van te maken. Heb haar verteld een brief te sturen naar Opzij.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh nee, dan krijg je weer zo'n verhaal zonder kop en eind.
Gewoon melden: "Iemand die zo met de overgang worstelt als jij, zou dat gewoon lekker thuis moeten kunnen doen. Waarom bespreek je dan niet even met [naam chef]?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |