nee dat is dezequote:Op dinsdag 9 december 2008 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
Is dat het logo van de plaatselijke gay-club?
Serieus? hoe doet ie dat dan? want mijn lul zou denk ik geen tandarts kunnen worden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tandarts geweest, wat een lul is dat toch.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Serieus? hoe doet ie dat dan? want mijn lul zou denk ik geen tandarts kunnen worden?
Ik snap er niks van, wel speciaaleen lul als tandarts
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DE GROETEN VAN KALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 8 december 2008 21:54 schreef remlof het volgende:
Breathtaking, ban op verzoek tot vrijdagmiddag.
Dat is even lekker wakker wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is even lekker wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |