abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 02:38:11 #1
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63868723
Naar aanleiding van de slechte resultaten en met name een artikel in het AD van vandaag lijkt me de handhaving van Verbeek onhoudbaar in de Kuip maar wie moet hem gaan opvolgen?

Persoonlijk zie ik Mario Been graag komen het is echter de vraag nu het zo lekker draait bij NEC of hij wel interesse heeft in een baan als trainer van Feyenoord

PS voor de liefhebber dit is het betreffende artikel:

http://www.sportwereld.nl(...)ag_over_Verbeek.html
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_63868766
Been zou gek zijn. Als verbeek word ontslagen denk ik dat er een itrem komt. Wie wil er op dit moment naar Feyenoord? Krediet is er niet, als zelfs Verbeek het al niet krijgt?
pi_63868771
Topic kan dicht.
Verbeek blijft.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63868820
Wat ze op studio voetbal al zeiden... gewoon alle rotte appels (spelers die het niet met verbeek kunnen vinden) verkopen... krijg je nog wat centen ook...

ow wat zeg ik nu... gewoon in deze situatie doorgaan.... laat feyenooit maar lekker degraderen
  dinsdag 9 december 2008 @ 05:06:59 #5
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63869043
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 02:58 schreef Krogzar het volgende:
blaat

ow wat zeg ik nu... gewoon in deze situatie doorgaan.... laat feyenooit maar lekker degraderen
Nee hoor dat laten we lekker over aan clubjes met ervaring in de Jupiler league zoals dat totaal overbodige Heracles .

Er is maar in club in Twente die recht van bestaan heeft en dat is de club uit Enschede en niet die uit Almelo.

Opzouten dus
pi_63869064
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 02:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Topic kan dicht.
Verbeek blijft.
Dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 9 december 2008 @ 06:05:20 #7
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63869079
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kant wil je nou op

Blijft Verbeek gewoon aan of denk (hoop) je dat Adriaanse naar Feyenoord komt?

Die wilde toen er "goede" spelers althans grote namen werden aangekocht al niet dan zou die nu wel willen komen wat denk jij?

Daarnaast neemt Co momenteel een contractaanbod van Sunderland in overweging en gezien het salaris daar lijkt het me logischer dat die daar gaat tekenen dan bij ons armlastige Feyenoord.
pi_63869081
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 06:05 schreef Superfast het volgende:

[..]

Welke kant wil je nou op

Blijft Verbeek gewoon aan of denk (hoop) je dat Adriaanse naar Feyenoord komt?
Het eerste.

Maar Adriaanse zou een goede keuze zijn als het tegendeel waar is.
pi_63869085
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 06:05 schreef Superfast het volgende:
Die wilde toen er "goede" spelers althans grote namen werden aangekocht al niet dan zou die nu wel willen komen wat denk jij?
Wist ik niet. Is dat een gerucht of een feit?
quote:
Daarnaast neemt Co momenteel een contractaanbod van Sunderland in overweging en gezien het salaris daar lijkt het me logischer dat die daar gaat tekenen dan bij ons armlastige Feyenoord.
Ik heb Mario Been 's naam ook horen vallen; uiteindelijk zullen ze er echt maar één aanstellen en ze zijn allebei denk ik niet favoriet (bij Sunderland).
  dinsdag 9 december 2008 @ 06:28:58 #10
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63869102
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 06:11 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Wist ik niet. Is dat een gerucht of een feit?
[..]

Ik heb Mario Been 's naam ook horen vallen; uiteindelijk zullen ze er echt maar één aanstellen en ze zijn allebei denk ik niet favoriet (bij Sunderland).
Hij is destijds benaderd om Koeman op te volgen maar heeft toen bedankt.

http://voetbal.blog.nl/tr(...)et-met-elkaar-in-zee

In het tv programma Voetbal International kwam Derksen daarmee aanzetten dat Sunderland Co benaderd zou hebben maar ik denk sowieso dat een trainer als Been het goed zou doen in de Kuip al vind ik Ernie Brandts ook wel een goede mogelijkheid (die is nog vrij ook dus hoeven ze geen contract af te kopen behalve dat van Verbeek)

Verbeek is natuurlijk nog niet weg maar de spelersgroep heeft unaniem te kennen gegeven het totaal niet eens te zijn met de manier van werken van Verbeek dus weinig kans dat hij helemaal met de resultaten van de afgelopen weken meewegend nog lang te bewonderen zal zijn in de Kuip.
pi_63869115
Dit bericht staat er oook:
Gertjan haalt de kerst, ook die van 2009

Is natuurlijk geen garantie, maar je oor laten hangen naar ontevreden 'vedettes' is ook niet verstandig.
Hofland moet helemaal z'n mond dichthouden.. hij stelt zwaar teleur en heeft altijd veel blessures gehad, ongeacht wie z'n trainer was.

Bovendien, de vraag die jij als TS hebt gesteld is "wie moet hem opvolgen?", niet 'wie denk je dat hem zou opvolgen?'

Als dat de vraag is zeg ik ook Been.
  dinsdag 9 december 2008 @ 07:15:10 #12
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_63869211
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 02:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Topic kan dicht.
Verbeek blijft.
Ze moeten gewoon eens de selectie van volgevreten "vedettes" op gaan ruimen.
Verbeek blijft wel

en anders: Mario Been.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
  dinsdag 9 december 2008 @ 07:37:29 #13
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_63869305
Mocht Verbeek weggaan bij Feyenoord dan lijkt me onderstaand persoon de meest geschikte

hij zit toch zonder club
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:06:14 #14
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63869542
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 07:37 schreef thloreg het volgende:
Mocht Verbeek weggaan bij Feyenoord dan lijkt me onderstaand persoon de meest geschikte

[ afbeelding ]
hij zit toch zonder club

Als je je nou eerst eens in de materie gaat verdiepen voor je wat gaat blaten

Adriaanse is gewoon nog trainer van Salzburg en heeft (net as in 2007) helemaal geen trek in een avontuur in Rotterdam.
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:26:54 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_63869778
Ruud Gullit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:51:42 #16
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63870154
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Ruud Gullit.
Niet Abe Lenstra?
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:58:29 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63870246
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:06 schreef Superfast het volgende:

[..]

Als je je nou eerst eens in de materie gaat verdiepen voor je wat gaat blaten

Adriaanse is gewoon nog trainer van Salzburg en heeft (net as in 2007) helemaal geen trek in een avontuur in Rotterdam.
En hij heeft een aanbieding uit Engeland op zak las ik net in de Spits .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63870258
Adriaanse is toch ook niet echt van de zachte aanpak zeg maar. Dat pikken diezelfde spelers dan ook niet. Het probleem ligt niet bij Verbeek.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:00:11 #19
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63870274
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En hij heeft een aanbieding uit Engeland op zak las ik net in de Spits .

Zonde eigenlijk is de beste coach (na Hiddink) die we op dit moment hebben.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:01:57 #20
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63870308
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:59 schreef Suijk het volgende:
Adriaanse is toch ook niet echt van de zachte aanpak zeg maar. Dat pikken diezelfde spelers dan ook niet. Het probleem ligt niet bij Verbeek.
Er werd in het programma Voetbal international gesteld dat Verbeek iemand is die een plan trekt en hier koste wat het kost aan vasthoudt (ook door mensen die met hem gewerkt hebben)
Een visie is goed maar soms leiden er meerdere wegen naar goede resultaten toch?
pi_63870345
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:01 schreef Superfast het volgende:

[..]

Er werd in het programma Voetbal international gesteld dat Verbeek iemand is die een plan trekt en hier koste wat het kost aan vasthoudt (ook door mensen die met hem gewerkt hebben)
Een visie is goed maar soms leiden er meerdere wegen naar goede resultaten toch?
Volgens mij kun je precies dezelfde beschrijving ook voor Adriaanse laten gelden. Alleen is die dan nog een stuk botter.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63870401
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:04 schreef Suijk het volgende:

[..]

Volgens mij kun je precies dezelfde beschrijving ook voor Adriaanse laten gelden. Alleen is die dan nog een stuk botter.
Misschien botter, maar tegelijkertijd ook charmanter. Meer flair.
  dinsdag 9 december 2008 @ 09:08:14 #23
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63870404
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:04 schreef Suijk het volgende:

[..]

In principe wel ja alleen denk ik dat Adriaanse meer tactische kwaliteiten heeft en daarnaast aantoonbaar spelers beter kan maken zoals in zijn periode bij AZ ook het geval was terwijl Verbeek alleen bekend staat om zijn onorthodoxe fysieke trainingen .

Weet niet of spelers die alles al hebben meegemaakt echt zitten te wachten op zware trainingen en een ijzeren discipline.
pi_63871060
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 05:06 schreef Superfast het volgende:

[..]

Nee hoor dat laten we lekker over aan clubjes met ervaring in de Jupiler league zoals dat totaal overbodige Heracles .

Er is maar in club in Twente die recht van bestaan heeft en dat is de club uit Enschede en niet die uit Almelo.

Opzouten dus

Verder zal ik gewoon Verbeek laten zitten. Het probleem van Feyenoord dateert al van voor de Verbeek periode, nu zijn de prestaties echter wel heel dramatisch. Feyenoord heeft een weg in willen slaan en daar was Verbeek in hun optiek de juiste persoon voor, kan me niet voorstellen dat die visie na een paar maand helemaal verdwenen is.
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:16:55 #25
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_63871980
Verbeek lekker laten zitten. Laat Timmert, Clert en Lucifer maar oprotten
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')