Nee hoor dat laten we lekker over aan clubjes met ervaring in de Jupiler league zoals dat totaal overbodige Heracles .quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:58 schreef Krogzar het volgende:
blaat
ow wat zeg ik nu... gewoon in deze situatie doorgaan.... laat feyenooit maar lekker degraderen
Dat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Topic kan dicht.
Verbeek blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat.Welke kant wil je nou opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijft Verbeek gewoon aan of denk (hoop) je dat Adriaanse naar Feyenoord komt?
Die wilde toen er "goede" spelers althans grote namen werden aangekocht al niet dan zou die nu wel willen komen wat denk jij?![]()
Daarnaast neemt Co momenteel een contractaanbod van Sunderland in overweging en gezien het salaris daar lijkt het me logischer dat die daar gaat tekenen dan bij ons armlastige Feyenoord.-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
Het eerste.quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:05 schreef Superfast het volgende:
[..]
Welke kant wil je nou op![]()
Blijft Verbeek gewoon aan of denk (hoop) je dat Adriaanse naar Feyenoord komt?
Wist ik niet. Is dat een gerucht of een feit?quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:05 schreef Superfast het volgende:
Die wilde toen er "goede" spelers althans grote namen werden aangekocht al niet dan zou die nu wel willen komen wat denk jij?![]()
Ik heb Mario Been 's naam ook horen vallen; uiteindelijk zullen ze er echt maar één aanstellen en ze zijn allebei denk ik niet favoriet (bij Sunderland).quote:Daarnaast neemt Co momenteel een contractaanbod van Sunderland in overweging en gezien het salaris daar lijkt het me logischer dat die daar gaat tekenen dan bij ons armlastige Feyenoord.
Hij is destijds benaderd om Koeman op te volgen maar heeft toen bedankt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wist ik niet. Is dat een gerucht of een feit?
[..]
Ik heb Mario Been 's naam ook horen vallen; uiteindelijk zullen ze er echt maar één aanstellen en ze zijn allebei denk ik niet favoriet (bij Sunderland).
Ze moeten gewoon eens de selectie van volgevreten "vedettes" op gaan ruimen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Topic kan dicht.
Verbeek blijft.
Als je je nou eerst eens in de materie gaat verdiepen voor je wat gaat blatenquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:37 schreef thloreg het volgende:
Mocht Verbeek weggaan bij Feyenoord dan lijkt me onderstaand persoon de meest geschikte
[ afbeelding ]
hij zit toch zonder club
Niet Abe Lenstra?quote:
En hij heeft een aanbieding uit Engeland op zak las ik net in de Spitsquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:06 schreef Superfast het volgende:
[..]
Als je je nou eerst eens in de materie gaat verdiepen voor je wat gaat blaten![]()
Adriaanse is gewoon nog trainer van Salzburg en heeft (net as in 2007) helemaal geen trek in een avontuur in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hij heeft een aanbieding uit Engeland op zak las ik net in de Spits.
Er werd in het programma Voetbal international gesteld dat Verbeek iemand is die een plan trekt en hier koste wat het kost aan vasthoudt (ook door mensen die met hem gewerkt hebben)quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:59 schreef Suijk het volgende:
Adriaanse is toch ook niet echt van de zachte aanpak zeg maar. Dat pikken diezelfde spelers dan ook niet. Het probleem ligt niet bij Verbeek.
Volgens mij kun je precies dezelfde beschrijving ook voor Adriaanse laten gelden. Alleen is die dan nog een stuk botter.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:01 schreef Superfast het volgende:
[..]
Er werd in het programma Voetbal international gesteld dat Verbeek iemand is die een plan trekt en hier koste wat het kost aan vasthoudt (ook door mensen die met hem gewerkt hebben)
Een visie is goed maar soms leiden er meerdere wegen naar goede resultaten toch?
Misschien botter, maar tegelijkertijd ook charmanter. Meer flair.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij kun je precies dezelfde beschrijving ook voor Adriaanse laten gelden. Alleen is die dan nog een stuk botter.
In principe wel ja alleen denk ik dat Adriaanse meer tactische kwaliteiten heeft en daarnaast aantoonbaar spelers beter kan maken zoals in zijn periode bij AZ ook het geval was terwijl Verbeek alleen bekend staat om zijn onorthodoxe fysieke trainingen .quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij kun je precies dezelfde beschrijving ook voor Adriaanse laten gelden. Alleen is die dan nog een stuk botter.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 05:06 schreef Superfast het volgende:
[..]
Nee hoor dat laten we lekker over aan clubjes met ervaring in de Jupiler league zoals dat totaal overbodige Heracles .
Er is maar in club in Twente die recht van bestaan heeft en dat is de club uit Enschede en niet die uit Almelo.
Opzouten dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |