Deze bedoel je: http://www.zshare.net/audio/52448690c09d4557/ ?quote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kun je Paper Planes van 26-11, iets na half 11 's ochtends, op YouTube knallen? De Ekdom Edit.
Jup. Heerlijk verneukt door Ekdom.quote:Op maandag 8 december 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze bedoel je: http://www.zshare.net/audio/52448690c09d4557/ ?
leuk!quote:Op maandag 8 december 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze bedoel je: http://www.zshare.net/audio/52448690c09d4557/ ?
Jammer dat 'ie de beelden van de webcam niet heeft. Ekdom ging helemaal los achter de knoppen.quote:
Ze hebben alleen een ander jasje tegenwoordig.quote:
Het komt nu wel weer allemaal erg dichtbij.quote:
Ken je VeilingTV niet?quote:Op maandag 8 december 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komen daar alle dingen die geveild worden?
![]()
klinkt wel logisch heh![]()
okequote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ken je VeilingTV niet?![]()
Ga YouTube, nu
Die van vorig jaar.quote:Op maandag 8 december 2008 22:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
komen daar alle dingen die geveild worden?
![]()
klinkt wel logisch heh![]()
Ik heb al haar strings.quote:Op maandag 8 december 2008 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
oke ik was t gewoon ff kwijt![]()
Giel Beelen zn zilveren radio ster heeft gebleekt
Gnarls bedoel je?quote:Op maandag 8 december 2008 22:46 schreef muisje-eliza het volgende:
mooi liedje om te downloaden:
Nelly Furtado met Crazy (jah die van Gniles)
Beetje jammer alleen dat ik de originele bestanden niet meer hebquote:Op maandag 8 december 2008 22:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
Puik werk, Piles, al die Veiling TV's op je YT-kanaal.
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Graag ook jullie reactie Post hier je radioschema op een dag
Grappig die site hoe heeft iemand dat zo gemaaktquote:Op maandag 8 december 2008 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Het tellen ook tot 30![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6052
3x nu op 3FM. Mag van mij veel vaker gedraaid worden.
Echt vet hequote:Op maandag 8 december 2008 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Grappig die site hoe heeft iemand dat zo gemaakt
Weet niet of The Fear haar nieuwe single is (zou best kunnen), maar het klonk inderdaad niet kud. In elk geval had Corton vandaag de primeur om de single voor het eerst te draaien op 3FM.quote:Op maandag 8 december 2008 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zat even niet te luisteren, maar heb 't even nageluisterd via YouTube.
Erg goed nummer!![]()
![]()
Net ff geluisterd. 'n Cursusje Engels zou niet misstaan voor die gasten.quote:Op maandag 8 december 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
OeH !!!! A Brand - Time. Fantastische achtbaanplaat !
417 x, Fascinationquote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Zo zie je gelijk hoe erg vaak Ilse wordt gedraaid
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=ilse&zoekop=artiest
Nahquote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Net ff geluisterd. 'n Cursusje Engels zou niet misstaan voor die gasten.
Ik word er niet vrolijk van.
Die data kan nooit kloppen je hoort dat nummer echt wel elke dagquote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
417 x, Fascination
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/2507
Dat vraag ik me ook nog steeds af...quote:Op maandag 8 december 2008 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Grappig die site hoe heeft iemand dat zo gemaakt
Die plaat heb ik (gelukkig) al tijden niet meer gehoord. Wel de nieuwe single.quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die data kan nooit kloppen je hoort dat nummer echt wel elke dag
Giel weet iedere keer weer een nieuwe bron van ergernis en wanstaltigheid bij me op te roepen... en da's een prestatie op zichquote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, wat een frustratie vulture *gniffel*
Pas op dat je niet nat wordtquote:Op maandag 8 december 2008 23:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, wat een frustratie vulture *gniffel*
Ik ben nog steeds niet opgewarmd, dus ik ga ff douchen en dan snel slapen. Morgenochtend heb ik vrij, zou eigenlijk kunnen uitslapen, maar moet dringend met één van de ratjes naar de dierenarts...
Slaap lekker allemaal vanavond!
quote:Op maandag 8 december 2008 23:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pas op dat je niet nat wordt
Weltrusten allemaal. Op de klanken van Fleet Foxes ga ik ook naar bed
Succes.quote:Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Foto's van de laatste acht jaar aan 't uitzoeken en online aan 't zetten. Ik heb een map met 'slechts' 40.000 foto's. Gelukkig nog heel wat dubbelen
.
OHJA DAT WAS HETquote:Op maandag 8 december 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die plaat heb ik (gelukkig) al tijden niet meer gehoord. Wel de nieuwe single.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Eerst 'n foto plaatsen. Dan mag je pas.
Nog erger: vanmiddag nog een keerquote:Op maandag 8 december 2008 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Ik neem het 3FM kwalijk dat ze op 3 maart dit jaar Linda, Roos & Jessica met Ademnood hebben gedraaid
Oh volgens de 3FM fan muziekstatistieken istie op die dag het laatst gedraaidquote:Op maandag 8 december 2008 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog erger: vanmiddag nog een keer. Of was 't de datum die vervelend was?
Wat moet dat tegenwoordig kosten?quote:Op maandag 8 december 2008 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Kwam ik ergens tegen.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat moet dat tegenwoordig kosten?
Zou kunnen jaquote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh volgens de 3FM fan muziekstatistieken istie op die dag het laatst gedraaid
Kwam vanmiddag van een CDtje zeker dan
Dat wordt dus niet slapen vannacht? Hoeveel DVD's moet je nog?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:10 schreef Piles het volgende:
Ik geniet nog ff van de prachtige fragmenten van vorig jaar![]()
Heb net 1 setje van 5, en morgen ff alles branden voor wie wilquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet slapen vannacht? Hoeveel DVD's moet je nog?
Oh. Dan gaat 't iets sneller.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb net 1 setje van 5, en morgen ff alles branden voor wie wil
Ik kan me er iets bij voorstellen. Krijg het al koud al ik er aan denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:29 schreef Brennel het volgende:
Koúd op de scooter net! * Brennel krijgt het niet meer warm
quote:Hoi trouwens
Warme douche, thee en naar bed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:29 schreef Brennel het volgende:
Hai.quote:Hoi trouwens
Op de douche is het ook koud, want geen CVquote:
Naar bed danquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
Op de douche is het ook koud, want geen CV![]()
En van thee moet ik zo veel naar de wc.
Het is hier en daar erg koud buiten idd! Had er vanmiddag tijdens het wachten op de bus ook last van (die bushalte ligt bovenop een dijk, middenin de kale polder!).quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:29 schreef Brennel het volgende:
Hoi trouwens
En onder dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:37 schreef Brennel het volgende:
[..]
Op de douche is het ook koud, want geen CV![]()
Of niet. Lekker warm in bed.quote:En van thee moet ik zo veel naar de wc.
Bedankt, en trusten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Naar bed dan![]()
Ga ik ook doen, truste mensen
Plannen om mee te doen, toevallig?quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:39 schreef Sirolf het volgende:
Och, van mij mag de temperatuur nog wel 15 graden zakken. Kunnen we tenminste weer eens een Elfstedentocht houden.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En onder dan?
![]()
[..]
Of niet. Lekker warm in bed.
Nee, ik kan niet eens schaatsen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Plannen om mee te doen, toevallig?
Whehehe.quote:
Ik weet niet of dat ooit nog gaat gebeuren. Heb er 'n hard hoofd in.quote:Maar we hebben al veel te lang niet zo'n evenement gehad, en ik wil hier ook weleens een pak sneeuw van minimaal 30cm...
Het wordt hier sowieso erg lastig, aangezien ik dicht bij zee woon in een polder...quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Ik weet niet of dat ooit nog gaat gebeuren. Heb er 'n hard hoofd in.
Niet voor 10 uur bedoelde je zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
de kane 'liefhebbers' niet voor 8 uur inschakelen
Gielquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
we zijn voor de gek gehouden
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet toch wat doen om je uit je tent te lokken
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah je hebt weer plek voor english breakfast
[ afbeelding ]
jaja was vanmorgen al bekend gemaakt door Jan , bij giel op de radio, de kooks komen ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Depeche Mode sluit de zondag af op Pinkpop
Te gek!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jaja was vanmorgen al bekend gemaakt door Jan , bij giel op de radio, de kooks komen ook
Ah, had ik ff gemist. Wel gaafquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jaja was vanmorgen al bekend gemaakt door Jan , bij giel op de radio, de kooks komen ook
Echt vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
Allemachtig, verpest ff lekker de gezellige kerstsfeer.
Wat een gelul inderdaad. En dan ook nog dat eeuwige LIVE erachteraanquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
heeft iemand niet een teletijdversneller , die even half uur kan doorspoelen.
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:57 schreef D.Rose het volgende:
Even een algehele zwaai naar allen die dit topic zijn ingetreden
Edit: en een extra zwaaitje naar on_air die 'm geloof ik wel kan gebruiken
Ik ook....quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:13 schreef on_air het volgende:
Moet echt drie dagen achtereen gaan slapen denk ik.
Dat gevoel ken ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:13 schreef on_air het volgende:
Moet echt drie dagen achtereen gaan slapen denk ik.
Hier niet veel anders.. komt bij mij vooral door het weer.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ook....
* Jannekje7 heeft wallen tot op dr knieën
Heel mooi iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al in de eerste seconde van dit nummer trouwens!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Al in de eerste seconde van dit nummer trouwens!
Zelfs je naam is mooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:25 schreef on_air het volgende:
Hihi, Gerard doet Henk.
. toch lekker om te horen
Je bent er weerquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:32 schreef on_air het volgende:
Tot over 7 seconds.
kan nooit genoegquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
ach komt nog genoeg voorbij die plaat de komende weken.
Nou dat. Heerlijk!quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, gooi er nog een klassieker achteraan![]()
.
Okay danquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef Noortje. het volgende:
* Noortje. is een heel blije Noortje.
Want want Placeboquote:
Ik wilde wel met 'm pokeren, maar Paul Mc kaart niequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Paul McCartney maar ik hoor 'm wel.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wilde wel met 'm pokeren, maar Paul Mc kaart nie
*Bedenkt zich dat ie Nancy Boy al tijden niet meer gehoord heeft en gaat er straks thuis eens even naar op zoekquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Want want Placeboen The Kooks
op Pinkpop, en Depeche Mode die ik alleen van naam dacht te kennen maar dat is kats niet zo.
Mijn dag kan niet meer stuk
Daarom gingen de Beatles ook nooit klaverjassenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wilde wel met 'm pokeren, maar Paul Mc kaart nie
Nou hartstikke leuk Noortjequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Want want Placeboen The Kooks
op Pinkpop, en Depeche Mode die ik alleen van naam dacht te kennen maar dat is kats niet zo.
Mijn dag kan niet meer stuk
Ja maar dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou hartstikke leuk Noortje. Depeche mode kent iedereen.
Hier ook, maar geen kutdag!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:02 schreef Jannekje7 het volgende:
"Regen en natte sneeuw"
* Jannekje7 kijkt naar buiten
Yup, natte sneeuw
Kutdag vandaag :x
* Sirolf kijkt ook naar buiten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:02 schreef Jannekje7 het volgende:
"Regen en natte sneeuw"
* Jannekje7 kijkt naar buiten
Yup, natte sneeuw
Kutdag vandaag :x
Heb mn dag niet ofzo...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hier ook, maar geen kutdag!
Watskeburt?
Ik vond 'm wel leuk, maar heb 'm nu wel vaak genoeg gehoordquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:02 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik hier de enige die Valerie wél leuk vind uitgevoerd door Amy Winehouse?
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk, maar heb 'm nu wel vaak genoeg gehoord
Ah oké.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk, maar heb 'm nu wel vaak genoeg gehoord
Ja, kzag dr laatst al op TV, mèn, die is afgevallen!quote:
Die kun je hartje zomer ook gebruiken hoor, alleen is ie dan wel erg warmquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah oké.
Hier blijft de sneeuw ineens liggen!![]()
Edit: Oeh dan kan ik mijn bontmuts voor het eerst gebruiken!
Toen had ik hem nog niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die kun je hartje zomer ook gebruiken hoor, alleen is ie dan wel erg warm
Volgens buienradar krijgen wij rond 12:30u sneeuw
OKquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:55 schreef D.Rose het volgende:
Bij deze wil ik u allen even laten weten dat ik het nieuwe deel al klaar heb staan. De reden hiervoor zal u bekend zijn zodra u de OP leest
Het zou by the way leuk zijn als dit om precies 12:00u zou kunnen, maar deze moet eerst dicht dan
Even opschieten dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:55 schreef D.Rose het volgende:
Bij deze wil ik u allen even laten weten dat ik het nieuwe deel al klaar heb staan. De reden hiervoor zal u bekend zijn zodra u de OP leest
Het zou by the way leuk zijn als dit om precies 12:00u zou kunnen, maar deze moet eerst dicht dan
Irritant !quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:56 schreef Noortje. het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik was te snel
Als je dit keer maar wel een beetje normale OP erin zet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:55 schreef D.Rose het volgende:
Ej dat is lang geledenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef IedeK. het volgende:
Die promo voor Serious Request op tv is erg mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |