abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63901097
Je legt gewoon steeds heel erg dik de nadruk op het sex gedeelte van de winkel. Als ze nou in de Dick's Dumpstore stond. Dat is hier een winkel waar ze legerkleding verkopen maar ook paintball geweren, kruisbogen en allerlei messen. Mag ze daar wel werken of is dat ook verboden in de bijbel en dus niet goed. En wat fucked het of mensen er van onder de indruk moeten zijn. Ze werkt daar toch voor haar eigen centen? Kijk als ze in een gristenhondenfamilie zou wonen kan ik me voorstellen dat "imagoschade" meetelt maar dat lijkt me nu ook niet de case.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:36:11 #127
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63901154
Ik ben niet gelovig.

En nee, dat zou ik ook geen bijster slimme keuze vinden. Het verkopen van wapens vind ik namelijk ook niet zo fraai.
Overigens ligt de nadruk in een sexwinkel doorgaans ook op sex. Ze verkopen er geen Multatuli.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:37:01 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63901171
Wel chocolade penissen
pi_63901211
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:36 schreef SHE het volgende:
Ik ben niet gelovig.

En nee, dat zou ik ook geen bijster slimme keuze vinden. Het verkopen van wapens vind ik namelijk ook niet zo fraai.
Overigens ligt de nadruk in een sexwinkel doorgaans ook op sex. Ze verkopen er geen Multatuli.
Wapens is een zwaar woord. "ja maar je kan iemand verwonden of doden met een mes". Ja dat kan met een schroevedraaier ook. Die lui hebben vergunningen etc. Je moet wat verder kijken dan je neus lang is. Volgens mij zit jij vol vooroordelen. Dumpstore is foei want ze verkopen "wapens". Boefuckinghoe. Ik vind CLD een hippe winkel voor erotischere lingerie dan wat je bij de Miss Etam vind. Maar ja its up to her.
pi_63901228
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:37 schreef SHE het volgende:
Wel chocolade penissen
Ok ik neem je vanaf nu niet meer serieus
  woensdag 10 december 2008 @ 11:56:57 #131
85962 ioko
I Appear Missing
pi_63901636
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:13 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Zoveel mensen, zoveel meningen. Dat iemand een andere mening heeft dan jij heeft niks met tekortkomingen te maken.
Je verdraait mijn uitspraak. Ik zeg dat je niet altijd van een onbevooroordeelde behandeling kunt uitgaan tijdens een sollicitatie. Jij zegt dat het niets moet uitmaken of een dergelijk baantje al dan niet op je CV staat. Een chef zou hier onbevooroordeeld in moeten zijn. Dat klopt.

Alleen in de echte wereld werkt het zo niet. Mensen zijn bevooroordeeld, bewust of onbewust. Dus daarom zou je ervoor kunnen kiezen om winkelervaring op te geven, en het seksgedeelte weg te laten.

Daarnaast hebben veel mensen werk gedaan dat ze niet op hun CV zetten, dus ik zie het probleem niet zo. Dat iemand een andere mening heeft dan ik, dat is geen probleem. Het is echter wel een tekortkoming als hij zijn objectieve oordeel over mijn geschiktheid laat afhangen van een dergelijke mening.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 10 december 2008 @ 12:00:06 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_63901713
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wapens is een zwaar woord. "ja maar je kan iemand verwonden of doden met een mes". Ja dat kan met een schroevedraaier ook. Die lui hebben vergunningen etc. Je moet wat verder kijken dan je neus lang is. Volgens mij zit jij vol vooroordelen. Dumpstore is foei want ze verkopen "wapens". Boefuckinghoe. Ik vind CLD een hippe winkel voor erotischere lingerie dan wat je bij de Miss Etam vind. Maar ja its up to her.
Wel eens erotische lingerie bij de CLD gekocht? Niet bepaald hip. Of erotisch, maar dat is persoonlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_63901806
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Wel eens erotische lingerie bij de CLD gekocht? Niet bepaald hip. Of erotisch, maar dat is persoonlijk.
Dat denk ik wel ja.
pi_63901807
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
Praten praten praten. Ga gewoon eens zitten met haar. Ik snap haar goed mede omdat die zaak in een onguur wijkje zit.
t is geen onguur wijkje. De winkel zit direct aan de straatweg, niet ergens achteraf waar de vieze ouwe rukkers komen ofzo. Ik kijk er zelf ook graag rond omdat juist al die andere zaken onguur zijn.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_63901841
quote:
Op maandag 8 december 2008 20:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:

. Toen ik haar voorzichtig vertelde dat ik een sollictatie heb donderdag in een aparte winkel die ook nog in een niet zo beste buurt ligt in Utrecht ...
pi_63902102
Ik vind dat jullie juist nogal bekrompen reageren. Kijk, iedereen heeft een persoonlijke moraal. Die moraal is niet noodzakelijkerwijs hetzelfde als de wettelijke moraal. Veel mensen vinden vreemdgaan bijvoorbeeld niet kunnen terwijl er geen wettelijk verbod op bestaat. Ook bestaan er verschillen tussen persoonlijke moralen. Niet iedereen houdt er eenzelfde seksuele moraal op na als jullie. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?

Zo houd ik er een persoonlijke moraal op na waarin bijvoorbeeld praten over dildo's en in een seksshop staan twee vormen van exhibitionisme zijn. Exhibitionisme vind ik niet zo fraai (noem me gerust preuts of conservatief). Een ieder moet zelf weten wat hij of zij doet, maar van mezelf verwacht ik beter. In het geval van een volwassen dochter ligt dat moeilijker, omdat je je als ouder sterk betrokken voelt bij je kind maar je ook haar autonomie moet respecteren. Dat neemt niet weg dat je tegelijkertijd duidelijk kunt maken dat je het afkeurt, al vind ik dat de ouders van TS dat op niet al te fraaie wijze doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:51:10 #137
237584 Picklz-unlimited
bij gebrek aan beter
pi_63907658
We kiezen hier uiteraard de kant van en zien het vanuit het gezichtspunt van dat meisje.
We are not the perfect people. Yet we are called for a perfect mission.
We cannot stand sidelined. We must fight for change now.
(van wie is dit?)
pi_63916480
Ik heb uiteindelijk besloten het niet te doen, voor nu althans. Maar er zullen wel dingen gaan veranderen en dat heb ik ze ook gezegd. Ik hou mijn ouders nu echt overal buiten, zodat ik sowieso meer zelf kan bepalen zonder vooraf gezeik te krijgen. Mijn moeder maakte me duidelijk dat ik kon oprotten als ik de baan had aangenomen ('dan pas je niet meer in ons gezin, want dit gaat te ver') en dat ze er 'niks maar dan ook niks meer over wilde horen.' Oh ja en ze vond het ook nog nodig om te melden dat ik als dochter haar ben tegen gevallen en ze vroeg me waarom ik zo raar ben en niet normaal kan doen..
  woensdag 10 december 2008 @ 21:45:51 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_63917403
Dat is wel erg, dat je moeder zegt dat je tegenvalt als dochter. Jammer dat je ouders niet kunnen stoppen nadat ze hun je advies hebben gegeven en zich blijven bemoeien met je keuzes, op het manipulatieve af. Je zult om volwassen te worden toch je eigen beslissingen moeten maken en van je eigen fouten moeten leren.

Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 10 december 2008 @ 22:00:16 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63917979
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb uiteindelijk besloten het niet te doen, voor nu althans. Maar er zullen wel dingen gaan veranderen en dat heb ik ze ook gezegd. Ik hou mijn ouders nu echt overal buiten, zodat ik sowieso meer zelf kan bepalen zonder vooraf gezeik te krijgen. Mijn moeder maakte me duidelijk dat ik kon oprotten als ik de baan had aangenomen ('dan pas je niet meer in ons gezin, want dit gaat te ver') en dat ze er 'niks maar dan ook niks meer over wilde horen.' Oh ja en ze vond het ook nog nodig om te melden dat ik als dochter haar ben tegen gevallen en ze vroeg me waarom ik zo raar ben en niet normaal kan doen..
Laat ik eerst even zeggen dat ik je een slimme meid vind en dat ik dan maar plaatsvervangend trots op je ben

Dan ten tweede, ik herken wel wat dingen in de manier van aanpak van met name je moeder uit mijn eigen opvoeding. Zelfs dat tegenvallen

Wat dat betreft heeft je moeder ook nog een hoop te leren, en ik hoop dat je het je niet al teveel aantrekt ( al is dat lastig ).
Ze heeft geen idee wat voor onzin ze uitkraamt.
Ik ben het wel eens met de rest dat je snel op eigen benen moet, omdat zo'n negatieve houding vanuit je ouders meer schade toebrengt dan dat het oplevert.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat ze het beste met je voor hebben, ook al komt het er wat knullig, of beter gezegd KUT uit.

Heb je nog andere opties qua werk? Dingen die je leuk lijken om te doen?

En had ik al gezegd dat ik trots op je ben?
  woensdag 10 december 2008 @ 22:01:19 #141
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63918024
Oh, en je moet natuurlijk ook normaal doen. Of althans de suggestie wekken dat je normaal doet.
pi_63918638
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
Maar ik ben er wel van overtuigd dat ze het beste met je voor hebben, ook al komt het er wat knullig, of beter gezegd KUT uit.
Ja?
Of geeft moeder vooral om wat mensen van haar en haar gezin denken?
Met wie heeft moeder het beste voor?
quote:
Oh, en je moet natuurlijk ook normaal doen. Of althans de suggestie wekken dat je normaal doet.
Is dat 'normaal' wat TS normaal vindt; of 50% van de mensen + 1, of wat ze zelf 'normaal' vindt?
Wie bepaalt voor TS wat voor TS 'normaal' is? En heeft TS daar nog inspraak in?
pi_63918810
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:20 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ja?
Of geeft moeder vooral om wat mensen van haar en haar gezin denken?
Met wie heeft moeder het beste voor?
[..]

Is dat 'normaal' wat TS normaal vindt; of 50% van de mensen + 1, of wat ze zelf 'normaal' vindt?
Wie bepaalt voor TS wat voor TS 'normaal' is? En heeft TS daar nog inspraak in?
ja vooral dat laatste heb ik ook tegen mn moeder gezegd. Ik zei tegen haar dat ze eens moet nadenken over wat normaal eigenlijk is. Zei ze dat ik niet zo bijdehand moest doen.
  woensdag 10 december 2008 @ 22:31:47 #144
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63918924
Moeder (en vader? Of geeft ie moeder alleen haar zin om van het gezeik af te zijn?) begraaft zich duidelijk in haar eigen ideeënwereld. Her way or the highway, nadenken en de wereld onder ogen zien is eng.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63924550
OMFG. Het is toch niet normaal dat je eigen moeder tegen je zegt dat je tegenvalt? Ik was per direct het huis uit gegaan.
pi_63925973
quote:
Op donderdag 11 december 2008 07:26 schreef OxygeneFRL het volgende:
OMFG. Het is toch niet normaal dat je eigen moeder tegen je zegt dat je tegenvalt? Ik was per direct het huis uit gegaan.
Idd. Als ik één ding waardeer aan mijn ouders is het dat ze mij mijn eigen fouten hebben laten maken, ook al waren ze het lang niet altijd eens met mijn beslissingen. Ik vind dit ook wel erg cru hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63927277
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:27 schreef latexpiepbeestje het volgende:

[..]

ja vooral dat laatste heb ik ook tegen mn moeder gezegd. Ik zei tegen haar dat ze eens moet nadenken over wat normaal eigenlijk is. Zei ze dat ik niet zo bijdehand moest doen.
Ja en waarom ben je zo raar?
Je piept als een latexpiepbeestje
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 11 december 2008 @ 10:47:26 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63927775
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:59 schreef latexpiepbeestje het volgende:

[..]

Ja het is ook een druk punt daar, dat scheelt. Hoewel je niet wil weten wat daar s'avonds rond loopt...
Ik heb er gewoond, ik vond het altijd goed te doen. Ook 's avonds. En de CLD daar is een hele nette winkel, ja.
Anders zeg je toch gewoon dat je bij een speelgoedwinkel werkt? Is in feite ook een beetje waar .
KuikenGuppy
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 15:49:13 #149
163650 Greys
pi_63935515
Wat erg. Je moeder die zegt dat je als dochter tegenvalt.
Tuurlijk mogen ouders aangeven wat zij wel of niet verstandig zouden vinden, maar je bent een volwassen vrouw en zolang je jezelf niet moedwillig in gevaar brengt met zo'n baan of zolang je niet cokesnuivend achter het CS rondhangt... Het is niet zo dat je dit baantje als ultieme carrière had gekozen, maar als een baantje dat je leuk en spannend leek als opvulling, for the time being, tot je studie begint (toch?).
Dubbel gevoel geeft dit. Aan de ene kant heel knap van je dat je dit nu opgeeft om niet nog meer heibel thuis te veroorzaken en om je ouders verdriet te besparen, aan de andere kant vind ik het schandalig wat je moeder tegen je gezegd heeft en 'gun' ik het haar eigenlijk niet dat je je nu naar haar wensen schikt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63939009
We zullen maar eens afwachten of zij wel aangenomen wordt, voor hetzelfde geldt, gaat het niet door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')