abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:30:03 #276
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63958086
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
na 22:00 wil ik wel een potje meeballen ja

@ Jp wel tof trouwens om te zien dat al die bedrijven in goude tijden alles hebben binnengehaald en nu niets meer overhebben, mischien dat ze er wat van leren
Dan schijn ik weer een geweldig gezellige verjaardag te hebben. Pff.. Vrijgezel zijn is af en toe toch wel zo verschrikkelijk lekker.
Verjaardagen van oma/ opa/ moeder/ vader okey, maar bij ooms en tantes houd het bij mij toch aardig op....
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:41:15 #277
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63958363
quote:
Lerares bestraft leerling na uitdelen van 'illegale' Linux-distro

Door Dimitri Reijerman, vrijdag 12 december 2008 11:25
Submitter: Neglacio, views: 9.836

Een Amerikaanse lerares zou een leerling hebben laten nablijven omdat hij cd'tjes met de Linux-distributie Helios aan klasgenoten uitdeelde. Volgens de docente was de software illegaal.

TuxDe niet nader genoemde leerling op een Amerikaanse middelbare school gaf medeleerlingen ook demonstraties van Helios op zijn laptop, toen de lerares de schijfjes in beslag nam. Voor de docente was de zaak daar echter nog niet mee afgedaan. Ze schreef een e-mail naar Ken Starks, projectleider van Helios. In de mail schrijft de docente: "Ik weet niet zeker of wat u doet legaal is. Software is nooit gratis en het verspreiden van dat idee is schadelijk. Kinderen hebben aansturing en discipline van volwassenen nodig. Als ik tijd heb ga ik dit uitzoeken. Als blijkt dat u iets illegaals doet, dan zal ik u, voor zover de wet dat toelaat, aanklagen."

De docente, van wie alleen haar voornaam Karen openbaar is gemaakt, laat verder weten dat ze Linux heeft uitgeprobeerd en dat de 'claims' vanuit de Linux-gemeenschap overdreven en leugenachtig zouden zijn. Ze spreekt haar waardering ervoor uit dat Helios probeert pc's toegankelijk voor gehandicapten te maken, maar het installeren van Linux op schoolcomputers zou de ontwikkeling van haar leerlingen schaden: "We leven in een wereld waar Windows op vrijwel elke computer draait en met het opvoeren van een circus voor een OS helpt u de kinderen niet. Ik weet zeker dat wanneer u contact opneemt met Microsoft, zij meer dan bereid zullen zijn om u te voorzien van oude Windows-versies. Daarmee zouden de pc's die u levert daadwerkelijk van pas komen voor de eindgebruikers."

Ken Starks geeft een scherp antwoord op de beweringen van de docente op zijn weblog. Om te beginnen stelt hij dat het schrijven van de docente aantoont dat de Linux-gemeenschap nog lang strijd tegen vastgeroeste vooroordelen zal moeten voeren. Hij geeft Karen het advies om eens goed in het onderwerp te duiken, om zo te ontdekken dat Linux-besturingssystemen, en Helios als een afgeleide, geheel legaal zijn. Dat de docente stelt dat Microsoft de enige oplossing zou zijn, noemt Starks 'grappig, maar triest tegelijk'. Karen zou Microsoft-producten mede aanraden omdat haar vakbond grote sommen geld van het in Redmond gevestigde bedrijf zou ontvangen. Volgens Starks zou het geld dat scholen aan licenties voor software van Microsoft uitgeven, beter aan nuttiger zaken kunnen worden besteed. Ten slotte roept Starks de lerares op om de cd'tjes met Helios aan de leerling terug te geven, en nodigt hij haar uit voor een nader gesprek.
LOL
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:52:58 #278
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63958681
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dan schijn ik weer een geweldig gezellige verjaardag te hebben. Pff.. Vrijgezel zijn is af en toe toch wel zo verschrikkelijk lekker.
Verjaardagen van oma/ opa/ moeder/ vader okey, maar bij ooms en tantes houd het bij mij toch aardig op....
Haha beter! Geen verjaardag, ik mag "kijken" wat ik doe
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:53:20 #279
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63958689
Ey! Een triplepost.. Doen we die 4de ook maar even
pi_63958739
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:52 schreef Keltie het volgende:

[..]

Haha beter! Geen verjaardag, ik mag "kijken" wat ik doe
Ik zou GoW2 gaan spelen met Frankie maar als er meer zijn dan speel ik liever Fifa Horde was wel geweldig gisteren zeg
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 12 december 2008 @ 12:58:13 #281
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63958813
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik zou GoW2 gaan spelen met Frankie maar als er meer zijn dan speel ik liever Fifa Horde was wel geweldig gisteren zeg
Ik heb geen GoW2 .... Dus SMSjes naar mij of ik GoW2 kom doen hebben niet echt nut
Al zag ik die pas vanochtend omdat ik m'n telefoon in m'n appartement had laten liggen
pi_63958880
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Mwah. weinig boeiends aan de hand.. Vandaag berichtje op pagina 14 dat er drie Amerikaanse autofabriekjes over de kop gaan.

Maar goed..nu wat boeiends.. nog geneukt Rudy?
O, ik heb geen rijbewijs, dus dat boeit niet... Voor de rest wat Sickert zegt...

Over het neucken... Daar mag ik van mijn advocaten niets over zeggen!
pi_63958971
Ik wil ook meedoen met Fifa

Alleen heb ik geen Fifa

en geen xbox
  vrijdag 12 december 2008 @ 13:06:13 #284
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63958981
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:01 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

O, ik heb geen rijbewijs, dus dat boeit niet... Voor de rest wat Sickert zegt...

Over het neucken... Daar mag ik van mijn advocaten niets over zeggen!
Lekker hey, als ze tegenspartelen?
pi_63959033
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 13:06 schreef Keltie het volgende:

Ik twijfelde nog even maar we waren in desperate need voor vriendjes met GoW2 dus toch even geprobeerd
pi_63961300
quote:

[..]

Oeh als jullie GoW2 gaan doen, count me in. Moet nog een paar kills hebben voor 20k
Oh ik heb Horde op insane uitgespeeld en ik ben een GoW veteraan
quote:

[..]

[ Bericht 30% gewijzigd door Viro op 12-12-2008 15:20:07 ]
pi_63961467
quote:

[..]

pi_63961521
Net op de radio;
-Zeg wat doe je voor de kost?
Nou ja voor de kost, m'n man werkt voor de kost

pi_63961907
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:43 schreef FJD het volgende:
Net op de radio;
-Zeg wat doe je voor de kost?
Nou ja voor de kost, m'n man werkt voor de kost

Once again...

They say, "What you do?"

You say, "I fuck my husband."
pi_63962303
ik help je wel met je topic hoor
pi_63963348
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:16 schreef staticdata het volgende:
ik help je wel met je topic hoor
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:20:40 #292
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_63965826
quote:

[..]

Horde was wel geweldig gisteren zeg
Hell Yeah!!
  vrijdag 12 december 2008 @ 17:21:39 #293
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63965854
Fer, had je nou eigenlijk nog Fortis?? Die ligt momenteel weer stil..
pi_63966870
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Once again...

[ afbeelding ]

They say, "What you do?"

You say, "I fuck my husband."
I want half!!!!!
Before all else, be armed.
pi_63966903
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 18:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
I want half!!!!!
Doe je mee vanavond?
  vrijdag 12 december 2008 @ 18:19:29 #296
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_63967034
Ik doe ook mee met GoW2 of FIFA 09 vanavond Maar eerst even een nieuwe Xbox 360 kopen straks
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 12 december 2008 @ 19:24:50 #297
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_63968742
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef Sickert het volgende:

dat is toch ook totaal niet boeiend Jp
kom op zeg! als je er totaal niet mee bezig bent heb je niets aan die informatie

overigens hebben die bedrijven dat aan zichzelf te danken
jaren hebben ze geld met bakken naar binnen gehaald en nu is het na 1 krediet crisis van een jaar ineens op en dan bij de overheid gaan vragen om geld
Heerlijk helder Heineken

Hele crisis is slap gelul, ga je nu op je bek.. dan heb je het fout gedaan.. niet goed is opnieuw.
Ja, ik ben een schralie.. maar heb dus ook totaal nergens last van sterker nog, ik zeg gewoon mijn baan op, neem 1 of 2 maanden sabitical en ga er desnoods persoonlijk wel even voor zorgen dat we aan die voorspelde 3% stijging qua kerstinkopen komen Want geld moet rollen En geld binnehalen is ook no problem.. kwestie van willen..

Ja, het komt niet met tonnen per maand binnen, dat is heel wat anders... Dan moet je over ruggen, en dan krijg je ook nog eens een gefrustreerde Jan Petert op je dak.. want die ziet nu ook in dat zelfs hij de verkeerde baan heeft.. want oh wee als je meer verdient dan de Minister President, ze hadden er van de week gvd zelfs een woord voor.... kan er ff niet opkomen, balkenendenorm ofzo.. Want het is toch absurt als iemand meer verdient dan de minister president....

Dat vaatdoekje zit gvd zelf al op meer dan een ton per jaar... WTF moet je met dat geld als je ook al een huis/auto etc van de "zaak" hebt en fokking dik kan declareren.. Zou je zelf niet eens wat gaan inleveren ofzo? "we moeten wat doen"

De mensen die nu op hun bek gaan dankzij de "crisis" dat zijn de rijke moneyhunters.. de crisis zit namelijk in virtueel geld. Helaas weten ze dat dan vast wel weer te compenseren door te gaan plukken van de middenstanders maar vooral door te gaan korten op de minima's.. Want daar heb je toch niks aan, die paupers.. Ze zouden gvd eens 1 week lang in heel nederland eens geen vuilnis op gaan halen en alle distributiecentra's dicht moeten houden.. ... ... ...

Tot zover even mijn kerstgedachtes En ja, ik heb recht van spreken want ook ik werk 60 uur per week of meer... < -- alleen dan niet op mijn reet "insert Rambo smiley"
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_63969326
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Heerlijk helder Heineken

Hele crisis is slap gelul, ga je nu op je bek.. dan heb je het fout gedaan.. niet goed is opnieuw.
Ja, ik ben een schralie.. maar heb dus ook totaal nergens last van sterker nog, ik zeg gewoon mijn baan op, neem 1 of 2 maanden sabitical en ga er desnoods persoonlijk wel even voor zorgen dat we aan die voorspelde 3% stijging qua kerstinkopen komen Want geld moet rollen En geld binnehalen is ook no problem.. kwestie van willen..

Ja, het komt niet met tonnen per maand binnen, dat is heel wat anders... Dan moet je over ruggen, en dan krijg je ook nog eens een gefrustreerde Jan Petert op je dak.. want die ziet nu ook in dat zelfs hij de verkeerde baan heeft.. want oh wee als je meer verdient dan de Minister President, ze hadden er van de week gvd zelfs een woord voor.... kan er ff niet opkomen, balkenendenorm ofzo.. Want het is toch absurt als iemand meer verdient dan de minister president....

Dat vaatdoekje zit gvd zelf al op meer dan een ton per jaar... WTF moet je met dat geld als je ook al een huis/auto etc van de "zaak" hebt en fokking dik kan declareren.. Zou je zelf niet eens wat gaan inleveren ofzo? "we moeten wat doen"

De mensen die nu op hun bek gaan dankzij de "crisis" dat zijn de rijke moneyhunters.. de crisis zit namelijk in virtueel geld. Helaas weten ze dat dan vast wel weer te compenseren door te gaan plukken van de middenstanders maar vooral door te gaan korten op de minima's.. Want daar heb je toch niks aan, die paupers.. Ze zouden gvd eens 1 week lang in heel nederland eens geen vuilnis op gaan halen en alle distributiecentra's dicht moeten houden.. ... ... ...

Tot zover even mijn kerstgedachtes En ja, ik heb recht van spreken want ook ik werk 60 uur per week of meer... < -- alleen dan niet op mijn reet "insert Rambo smiley"
idd. de miljonairs van nederland kan de staatschuld van heel afrika aflossen maar dat doen ze niet om dat ze liever kaviaar met champagne nemen
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_63969482
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:50 schreef Silver_Shark het volgende:
idd. de miljonairs van nederland kan de staatschuld van heel afrika aflossen maar dat doen ze niet om dat ze liever kaviaar met champagne nemen
Ga toch een gedegen opleiding volgen in plaats van dit soort achterlijke teksten te posten op internet.

De belangrijkste reden dat Afrika niet uit de shit komt is omdat ze er zelf zo'n teringbende van maken. Kijk bv. alleen al naar Mugabe. Het is niet voor niets dat Afrika ondanks jaren van ontwikkelingshulp nog steeds een teringbende is terwijl Azie zonder hulp van dergelijke omvang al bijna een economische wereldmacht is waar armoede jaar op jaar sterk wordt terug gedrongen.

Maar goed, ik begrijp dat oneliners makkelijker te begrijpen zijn. Gewoon SP stemmen straks hoor
pi_63969721
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef FJD het volgende:

[..]

Ga toch een gedegen opleiding volgen in plaats van dit soort achterlijke teksten te posten op internet.

De belangrijkste reden dat Afrika niet uit de shit komt is omdat ze er zelf zo'n teringbende van maken. Kijk bv. alleen al naar Mugabe. Het is niet voor niets dat Afrika ondanks jaren van ontwikkelingshulp nog steeds een teringbende is terwijl Azie zonder hulp van dergelijke omvang al bijna een economische wereldmacht is waar armoede jaar op jaar sterk wordt terug gedrongen.

Maar goed, ik begrijp dat oneliners makkelijker te begrijpen zijn. Gewoon SP stemmen straks hoor
wat kan ik er aan doen dat ik MBO doe en jullie HBO doen Wat is nederland zonder MBOérs wie de gene die op dinsdagochtend jou vuilnis op haalt wie is er elke keer bezig om jullie stad schoon te houden.. Ja dat zijn Mbo'ers.
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')