Jep. Alleen ben ik woensdag vrijdag en zaterdag altijd de hele dag beschikbaar. Ik heb de laatste tijd wel steeds vast de vrijdag van 9 tot 18quote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik voor mijn gevoel een tegenvaller...
Zijn ze bij jullie ook zo achterlijk hard een urenbesparing door de strot aan het duwen?
Word er gek van
Iddquote:
Wat eigenlijk niet rechtvaardig isquote:
hoe zit dat met obv, ik weet alleen dat het onbetaald verlof is, maar in principe krijg je dan niets?quote:
Bij mij kwamen ze drie weken na afloop van mijn oude contract pas met een nieuw contract aankakken. Zolang ze je op het rooster blijven zetten, zit je goed.quote:Op maandag 8 december 2008 23:20 schreef Bokita het volgende:
Morgen maar eens informeren naar mijn contract, want dat loopt volgende week dinsdag af en ik heb er nog niets over gehoord, al ga ik er wel vanuit dat ik gewoon kan blijven.
dan moet je gwoon zeggen dat je je contract uren wil werken... je hebt een 8urig contract, dus moet je ook gwoon minimaal zoveel werken..quote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Idd
Btw, ik heb een 8-uren contract (per week)
Als ik (zoals de laatste tijd wel vaker) maar 6,5 uur sta ingepland (ik weet het) krijg ik dan toch 8 uur uitbetaald per week?
Maar dan zeggen ze dat ik de afgelopen maanden zoveel uren boven mijn contract heb gewerkt dat ze het daar van af halen, mag dat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:50 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dan moet je gwoon zeggen dat je je contract uren wil werken... je hebt een 8urig contract, dus moet je ook gwoon minimaal zoveel werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |