Mannen verenig u en laten wij een front vormen tegen het opkomende vrouwelijke "die-computer-kan-dan-wel-van-man/vriendlief-zijn-maar-nu-ben-ik-aan-de-beurt-en-ik-kom-er-voorlopig-ook-niet-af-dus-zeur-maar-niet" gevaarte!
Vol met ongeloof en met tranen ik mijn ogen moet ook ik aanzien hoe langzaam maar zeker wij verwezen worden naar de mand van onze huishond! "Ga daar maar liggen en wees braaf ." Nou vraag ik u!
Is iedereen dan blind aan het worden en ziet niemand hoe langzaam maar zeker wij als "die man die op zondag het vlees snijd" verdreven worden door deze vrouwelijke supermacht?
Vroeger
tja, vroeger was het wel anders! Met ontzag en verwondering keken onze vrouwelijke medebewoners soms over onze rug en stelde dan een vraag als "Wat ben je aan het doen?"
Simpelweg een (volslagen belachelijk) antwoord als: ik zit de bios te flushen terwijl ik windows en OS/2 laat multitasken op de A: drive, voldeed om ze 2 maanden lang te laten kwebbelen in de supermarkt dat HUN man/vriend zo bedreven was op "de computers", dat was pas een tijd!
Maar NU! Beste mede fokkers, nu is het wel even anders! Vertelde ik u gisteren over onze kleine "interne" oorlog, waarbij mevrouw blauwe de chatbox toch wel steeds leuker begint te vinden en zich doodleuk op MIJN bureaustoel nesteld als ik even koffiezet en hier dus inderdaad pas mee stopt als blauwe allang verveeld en beu van het tv kijken in bed ligt te slapen. Kon het erger worden? Een volmondig ja moet ik hierbij uit mijn mond laten komen
(zucht)
..
Niet alleen krijgt blauwe geen eten meer, moet hij de afwas gaan doen en de hond uitlaten omdat hij dacht met het delen van een netwerk en een kabelmodem mevrouw blauwe een plezier te doen!
plezier!?! Ja dat heeft ze wel, maar de rest van het huishouden ligt stil, want ja "het is zoooo spannend en leuk en kijk eens wie ik allemaal al 'virtueel' ken en wat voor leuke dingen ze zeggen!
..
Nee ik had hoop op een wereld waarbij ik ongestoord achter de computer kon zitten, af en toe een kus op de wang en een aai of je bolletje, bakje koffie lieverd?
.heb er zelfs over gedroomd en ben met een schok in een donkere kamer wakker geworden!
Ik hoef u natuurlijk niet te vertellen dat ik de rest van de nacht geen oog meer dicht gedaan heb! (had wel achter de computer kunnen gaan zitten om de tijd te doden, maar je stel je toch eens voor dat de baas (lees:vriendin) hierachter zou komen!
Kortom mijn leven is niet meer wat het geweest is, bedroeft neem ik afscheid zonder wijze woorden voor mijn mede lot genoten .vaarwel wrede wereld!
Je bedoelt deze goede oude tijd?
Ja sorry mannen die komt niet meer.
groetjes eli.
quote:
op 01-23-2000 om 04:25 PM schreef iteejer het volgende:
Kozzmic: (ik kan je niet quoten om een of andere diepere reden, dus dan maar zo)
je had inderdaad gelijk met je Y.. ik merkte mijn woonplaats te laat op maar je had het al gezien voor ik hem veranderd had, ook de email-naamsovereenkomst heeft mij verraden. Ik wou hiertoe mijn email-adres weghalen, zoals sommige anderen dat hier ook hebben maar dan krijg ik meldingen over wachtwoord-wijzigingen die me niet meer kunnen bereiken etc. Hoe doe je dat?
Je kan (geloof ik, want ik heb het nog nooit geprobeerd) je e-mailadres in je profiel wijzigen. Je krijgt dan alleen op dat gewijzigde adres een nieuw wachtwoord toegemaild, dus het moet wel een bestaand adres zijn (maar mag ook hotmail of iets dergelijks zijn).
By the way, succes thuis... Een oplossing voor je probleem weet ik echter ook niet. Ik sta wel aan jouw kant uiteraard
quote:
op 01-24-2000 om 03:55 AM schreef Schanulleke het volgende:
Als ik dit zo lees, kan ik alleen maar denken: 'Wat is het toch heerlijk om alleen te zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
helemaal mee eens schanul
enne Kozzmic: wat verry slim en snel van jou zeg. petje af!
hierbij nog een toepasselijk plaatje:
[img]http://www.cobbaut.be/computers/sex2000.jpg [/img]
en hier nog eentje; deze geeft de treurnis van single chatters aan (is ook niet alles dus schanul)
groet,
bixis
Mijn vriendje was al maaaaaaaanden aan het Everguesten voordat ik internet een beetje ontdekte. Het was dus voornamelijk mijn ergenis. Nu ik dus ook dagelijks online ben op mijn eigen pc is het al stukken beter, dus ook al hou ik niet van Everquest, ik raad het je toch aan. Of Ultima Online, nog zo'n spel. Schijnt wel minder mooi te zijn. Everquest is trouwens uitgeroepen tot game of the millenium, dus het zal waarschijnlijk echt wel leuk zijn. Wat je ook doet, zorg er in ieder geval voor dat je pc voor je vriendin minstens zo snel is als die van jou. Bij ons is dat dus absoluut niet het geval, ik heb een verbouwde 486, dx 4 100 Mhz en het vriendje een Amd k6-2 300 Mhz. We hebben dus nu ruzie om wie de goeie mag gebruiken en ik gooi de slechte-monitor-met-hoofdpijn-als-gevolg in de strijd. Bovendien kan ik me mail hier niet op checken
Ev voor Blauwe: wat zeur je nou, bij ons wordt de afwas al helemaal niet meer gedaan! Terwijl Erwin die altijd deed, ik niet!
quote:
op 01-22-2000 om 09:58 PM schreef Kozzmic het volgende:
Om mijn "reputatie" als speurneus hoog te houden.... Begint haar voornaam soms met de "Y"...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, heel goed, haar naam begint soms met een "Y", maar meestal begint 'ie met een "K".
quote:
op 01-24-2000 om 01:09 PM schreef Barbie het volgende:
Hoe je 't ook went of keert, zorg voor 2 goeie pc's met dezelfde mogelijkheden en dan komt he misschien nog allemaal wel goed. Succes.Ev voor Blauwe: wat zeur je nou, bij ons wordt de afwas al helemaal niet meer gedaan! Terwijl Erwin die altijd deed, ik niet!
Barbie,
mijn dierbare(?) eega heeft een cyrix 333, met een knoepert van een hd, en 64mb.. en ik een p2-350; dus die twee ontlopen elkaar niet zo veel. Ze vind mijn scherm mooier; ik heb confiscatie slechts kunnen voorkomen door in dat geval de aankoop van een lcd-scherm aan te kondigen. Verder heb ik een scanner, en zij niet. Zodat binnenkort zij een scanner heeft, en ik niet. Ook heeft ze aangekondigd mijn cd-writer te zullen overbouwen. DVD heb ik niet nodig, zij wel, zoals blijkt. Kortom: ik ben verloren. Alles is verloren.
Het is echt niet persoonlijk bedoelt.
quote:
op 01-24-2000 om 08:15 PM schreef mimi het volgende:
Iteejer, sorry je hebt mij idd niets misdaan,
Ik had deze reactie niet gezien, vandaar die op de voorbij-topic
Inderdaad ben ik erop tegen dat sommige mannen zo controlerend zijn. Vraag maar aan Y, ik moet haar soms zelfs dwingen om eens iets voor haar zelf te kopen, of als ze echt erg moe is, er zomaar ff een weekje tussenuit te gaan naar spanje, al dan niet met vriendin. (En waarom mag ik dan niet alleen naar spanje met vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop