quote:Op maandag 8 december 2008 02:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb wel met de gedachte gespeeld om met iemand anders naar de meet te gaan en te zeggen dat die Emimich was!
Een grote villaquote:Op maandag 8 december 2008 02:39 schreef Emimich het volgende:
Wat voor villa gaat het worden, hoe zal de inrichting worden en hoeveel condooms worden er begroot?
Truste zotheidquote:Op maandag 8 december 2008 02:41 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga ook slapen.
Werk ze NB en weltruste aan de rest!![]()
denk dat 1pakje condooms meer dan genoeg is..quote:Op maandag 8 december 2008 02:39 schreef Emimich het volgende:
Wat voor villa gaat het worden, hoe zal de inrichting worden en hoeveel condooms worden er begroot?
Gewoon continu Pink Floyd (R.I.P.quote:Op maandag 8 december 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een grote villa
Aparte kamers voor iedereen in zijn smaak ingericht ..
1 van de opdrachten is dat je 4 nachten moet overnachten in een kamer van een mede fokker!
En verplicht bent zijn/haar muziek te luisteren voor minimaal 2 uur.
De inrichting beneden is discutabel.
Condooms zijn er oneindig.
Behalve voor deze Viking,
want die blijft trouw tot aan zijn dood
quote:Op maandag 8 december 2008 02:42 schreef Devvie het volgende:
Trusten zotheid en 4ebe en wie ik allemaal nog meer vergeet![]()
in dat zwembad neukenquote:Op maandag 8 december 2008 02:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
http://www.kasteelovernac(...)c-genval-brussel.htm
Ik ben trouwens bang dat de dames in het gezelschap 3 hele drukke dagen zullen krijgen en dat zij zullen moeten waken voor eventuele verkrachting c.q. aanranding.quote:Op maandag 8 december 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een grote villa
Aparte kamers voor iedereen in zijn smaak ingericht ..
1 van de opdrachten is dat je 4 nachten moet overnachten in een kamer van een mede fokker!
En verplicht bent zijn/haar muziek te luisteren voor minimaal 2 uur.
De inrichting beneden is discutabel.
Condooms zijn er oneindig.
Behalve voor deze Viking,
want die blijft trouw tot aan zijn dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |