quote:Op maandag 8 december 2008 02:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb wel met de gedachte gespeeld om met iemand anders naar de meet te gaan en te zeggen dat die Emimich was!
Een grote villaquote:Op maandag 8 december 2008 02:39 schreef Emimich het volgende:
Wat voor villa gaat het worden, hoe zal de inrichting worden en hoeveel condooms worden er begroot?
Truste zotheidquote:Op maandag 8 december 2008 02:41 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga ook slapen.
Werk ze NB en weltruste aan de rest!![]()
denk dat 1pakje condooms meer dan genoeg is..quote:Op maandag 8 december 2008 02:39 schreef Emimich het volgende:
Wat voor villa gaat het worden, hoe zal de inrichting worden en hoeveel condooms worden er begroot?
Gewoon continu Pink Floyd (R.I.P.quote:Op maandag 8 december 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een grote villa
Aparte kamers voor iedereen in zijn smaak ingericht ..
1 van de opdrachten is dat je 4 nachten moet overnachten in een kamer van een mede fokker!
En verplicht bent zijn/haar muziek te luisteren voor minimaal 2 uur.
De inrichting beneden is discutabel.
Condooms zijn er oneindig.
Behalve voor deze Viking,
want die blijft trouw tot aan zijn dood
quote:Op maandag 8 december 2008 02:42 schreef Devvie het volgende:
Trusten zotheid en 4ebe en wie ik allemaal nog meer vergeet![]()
in dat zwembad neukenquote:Op maandag 8 december 2008 02:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
http://www.kasteelovernac(...)c-genval-brussel.htm
Ik ben trouwens bang dat de dames in het gezelschap 3 hele drukke dagen zullen krijgen en dat zij zullen moeten waken voor eventuele verkrachting c.q. aanranding.quote:Op maandag 8 december 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een grote villa
Aparte kamers voor iedereen in zijn smaak ingericht ..
1 van de opdrachten is dat je 4 nachten moet overnachten in een kamer van een mede fokker!
En verplicht bent zijn/haar muziek te luisteren voor minimaal 2 uur.
De inrichting beneden is discutabel.
Condooms zijn er oneindig.
Behalve voor deze Viking,
want die blijft trouw tot aan zijn dood
quote:
Nee hoorquote:Op maandag 8 december 2008 02:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben trouwens bang dat de dames in het gezelschap 3 hele drukke dagen zullen krijgen en dat zij zullen moeten waken voor eventuele verkrachting c.q. aanranding.
Dat is niet eens zo heel fucking duur !quote:Op maandag 8 december 2008 02:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zus van mijn vriendin is er laatst geweest met man of 9!!! schijnt helemaal te gek te zijn, ligt op een heuvel!
150e pp voor 3 nachten ofzo...
O ja, neem dan maar wat pepperspray-busjes mee voor alle KLB-maagden!quote:Op maandag 8 december 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Nee hoor![]()
Deze Viking beschermt ze met plezier
Vandaar dat fysiek geweld toegestaan is in de villa
quote:Op maandag 8 december 2008 02:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
O ja, neem dan maar wat pepperspray-busjes mee voor alle KLB-maagden!
Nee man, als ik die hoeren aan de staart trek moeten ze mij aankijken en het geil in mijn ogen aanschouwen!quote:Op maandag 8 december 2008 02:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
O ja, neem dan maar wat pepperspray-busjes mee voor alle KLB-maagden!
quote:Op maandag 8 december 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
Sterf duizend doden achterlijk relnicht.
Je zit red_cat af te kafferen omdat je haar lelijk vind maar zodra iemand vraagt om een foto van jou is het ineens ongepast?
Krijg een gezwel aan je teelbal en hopelijk blijft het daar zodat je relknobbel z'n bek houdt.
Ah, meestal eindigt dat toch andersom.quote:Op maandag 8 december 2008 02:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Nee man, als ik die hoeren aan de staart trek moeten ze mij aankijken en het geil in mijn ogen aanschouwen!
Cerrorquote:
Waardering van een Scandinaviër!quote:Op maandag 8 december 2008 02:52 schreef Noorsbloed het volgende:
Cerror
Maar,
Jij bent dan ook wel een uitstekende trol en een echte Fok! Hooligan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |