Gouden pik.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ook maar effe wat op Detroit erbij gezet, vind ze steeds beter spelen...
Ik heb alle gokkers van WOS hierheen gestuurdquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:16 schreef popolon het volgende:
Ik eet hamburgers 's ochtends.
Nog nooit ging in NHL topic zo hard.
Er is echt heel weinig over van de hawks uit de 1e periodequote:Op donderdag 1 januari 2009 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alle strijd van de Hawks zat wel alleen in de eerste periode...
Wel een mooie pot. Vind het nog net iets mooier en gaver zo in de open lucht.
Crosby vindt het ook maar niks en slaat z'n tegenstander maar gelijk bij de face off neer en kan gelijk voor 20 minuutje wegquote:
Wat een lage actie zeg.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Irrem het volgende:
[..]
Crosby vindt het ook maar niks en slaat z'n tegenstander maar gelijk bij de face off neer en kan gelijk voor 20 minuutje weg![]()
Yup, heb er maar wee reen berichtje aan gewijd vanochtend: [NHL] Penguins de weg kwijtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:27 schreef Irrem het volgende:
En het gaat maar door voor de Pens
Rangers-Penguins 4-0
Thanx, had het topic al gezien iddquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef WasQ het volgende:
[IJshockey] Eredivisie 2008/2009
Met onder meer een link om de bekerfinale van vanavond live te kunnen volgen!
idd geweldigquote:
Als ie nou stopt, moeten ze dan alsnog dat salaris betalen? Anders zou het voor de cap handig zijn om spelers hele lange contracten aan te bieden tegen een lager jaarsalaris.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:07 schreef WasQ het volgende:
Ja 12 jaar is wel lang ja! Denk niet dat Henrik tot dan zal spelen. Jaartje of 36 maximaal, denk ik. Zetterberg is niet altijd blessure-vrij geweest, en het is moeilijk een contract op waarde te schatten voordat het voorbij is, maar ik denk dat dit een uitstekende deal is!
Cool! Heb je nog foto's en/of een sfeerverslagje? Kan eventueel ook op FOK!sport als je wilt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
Goddomme wat was dat vet bij de Rangers 2 weken geleden. Thuis tegen de Ducks geweest, mijn eerste NHL wedstrijd. 4-2 overwinning, 3 fights
Apart sfeertje wel, en vet stadion MSG.
Tofquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:11 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb foto's, zal ik hier binnenkort uploaden. Sfeerverslagje maken heb ik echt geen tijd voor nu (vandaar mijn exit bij FOK!Sport). Komt later ook nog wel.
Ik heb ook nog wel foto's van de NBA wedstrijd van een dag later, PM maar effe als je die ook wil. Best geinig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:22 schreef Saviola het volgende:
Oh oke.. ik ben zelf aan het kijken voor een reisje NY, een NHL/NBA gamepje meepakken in MSG staat erg hoog op mn lijstje iig
Is vaak zo hoor, vlak voor de wedstrijd. Iedereen even bier en hotdogs halen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef Saviola het volgende:
Al die lege plekken in MSG..
NHL '09 is echt een vet spel inderdaad. Zwaar realistisch, ondanks dat het soms iets sneller op en neer gaat dan in het echt. Mijn offense heeft een cold streak at the moment, 20-30 shots per game, en gewoon zelden scoren. Crosby en Malkin bakken er weinig van... vrij realistisch ook trouwens dat de Pens het zo slecht doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 02:20 schreef dennis00 het volgende:
Ben er gisteravond achter gekomen wat offside was. Desondanks was NHL 2009 erg leuk, ondanks dat we steeds offside liepen.
Het is overigens wel enorm lastig scoren. 1 goal uit 32 doelpogingen komt regelmatig voor, ook als je de bal puck breed legt.
Ik wil de komende tijd ook wat NHL gaan volgen, lijkt me een leuke sport om te zien! Ik zie dat veel spelers van NHL '98 nog steeds actief zijn.
Er is een nieuwe patch uit (iig voor de PS3) die zorgt dat het checken en stickliften een stuk meer bestraft wordt. Daardoor verdedigen mensen wat voorzichtiger en wordt het eigenlijk NOG realistischer. Scoren gaat nu ook beter: een slapshot van 100 mph van 6 meter afstand in de kruising gaat er nu zowaar af en toe inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
NHL '09 is echt een vet spel inderdaad. Zwaar realistisch, ondanks dat het soms iets sneller op en neer gaat dan in het echt. Mijn offense heeft een cold streak at the moment, 20-30 shots per game, en gewoon zelden scoren. Crosby en Malkin bakken er weinig van... vrij realistisch ook trouwens dat de Pens het zo slecht doen
quote:
Gewonnen toch echt welquote:Er werd met 3-1 verloren van de Thrashers. De wedstrijd begon met twee saaie perioden zonder goals, maar in de derde periode kwam de wedstrijd eindelijk los.
Niet gezien, maar de verslagen op NHL.com zijn altijd vrij compleet en accuraat. Ik begreep dat het vooral matig hockey was van beide kanten: mislukte passes, gekloot langs de boardings, weinig schoten etc.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:36 schreef Saviola het volgende:
[..]
[..]
Gewonnen toch echt welHeb je die wedstrijd gezien trouwens? Geen goals betekent vaak niet dat het saai is, integendeel, in hockey gebeurt altijd wel genoeg. Al kan ik me voorstellen dat Atlanta vaak wel saai is
wat een grijze kutclub zeg.
Nicequote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:50 schreef nyny83 het volgende:
[Special] NHL Trade Deadline
edit: ouch @ hossa. En het was niet eens een dirty play, gewoon ongelukkig
Dat duurt ook noet zo lang meer toch? Zag op espn dat de meeste nog maar 17 wedstrijden moeten. Kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef nyny83 het volgende:
ThanxVolgende NHL-special zal gaan over de play-offs. Ik wacht daarmee wel tot de playoff deelnemers bekend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |