Daar graag een fotospam van!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En vandaag was het in drachten, maar niemand die DAT even meld
ja, ik was er dus nietquote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar graag een fotospam van!
[edit]
Mooie foto's, Zug-Chef
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:41 schreef Zug-Chef het volgende:
foto's van woensdag 10 november 2008 hier in Leeuwarden.
[ link | afbeelding ]
Op de buffer staan Arriva's 5956 (10), 5968 (13), 5929 (14), 6137 (320) en Connexxion's 2626.
Die Hermes zijn ook Alliance B95's, ondanks 't andere koppie.quote:
quote:[ link | afbeelding ]
Op de stadsdienst rijden vandaag twee Duvedec's, hier de 9084 als Schoolbus lijn 12.
!!!!!! Maurits !!!!!!quote:[ link | afbeelding ]
Vanuit Alkmaar arriveert deze Volvo, welke naar verluidt vanaf zondag niet meer in Leeuwarden komen en worden vervangen door Integro's op lijn 350.
Dus ook een B95.quote:[ link | afbeelding ]
Alliance 2798 draait hier het busstation op en zal daarna als lijn 50 naar Dokkum vertrekken.
quote:[..]
[ link | afbeelding ]
Nog een Alliance B95, hier de 2593 op lijn 97 vanuit Franeker.
[ link | afbeelding ]
Vanuit Mooie Paal arriveert de Alliance 8037 als lijn 70.
[..]
Lijkt sprekend op die andere.quote:
quote:[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[.Qbuzz Drachten.]
ja, ik was er dus nietMij werd niks verteld
![]()
En Eelke ook.quote:
Ik zag het alquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:03 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
En Eelke ook.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoop dat de huidige/nieuwe vervoerder in Almere straks Solaris Urbino's aanschaft. Ik wil wel weten hoe die dingen rijden, maar ik hoef me niet blauw te betalen aan treinkaartjes.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
die kubussen zien er niet verkeerd uit
Hadden ze de A21 moeten nemen, net als Hermes.quote:mischien zijn die MAN bussies een leuk alternatief voor die ambakrotten![]()
Heeft wel wat van een 'Amerikaanse' uitstraling.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat best lekker rijdt!
quote:Vervoersbedrijf Arriva regelt vanaf maart volgend jaar tot 2016 het busvervoer op alle waddeneilanden. Na Schiermonnikoog gunt de provincie het vervoer van de andere eilanden nu ook aan het Heerenveense bedrijf.
Aan de dienstregeling wijzigt Arriva niets. Wel verandert de kaartverkoop. Een kaartje kopen in de bus kan niet meer. Toeristen kunnen dit van te voren aanschaffen via internet.
Op Ameland zet Arriva vier aardgasbussen in. Op Terschelling werkt de vervoersorganisatie samen met Taxi Centrale Renesse. Hier gaat Arriva ook het zogenoemde witte vlaggenplan van twee ondernemers uitwerken. Hiermee zouden passagiers na aanschaf van een passe-partout onbeperkt kunnen pendelen op het eiland. In het plan stopt de bus op elke plek waar de reiziger dat wil.
bronvermelding?quote:
oh ik lees t lieverquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bronvermelding?
Ik zag het beicht wel al op omrop Fryslân, maar dat is in het FryskEn dat spreek ik graag, lezen word lastiger...
ik had het inmiddels al gelezen jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Bron is de Leeuwarder Courant, Alex
Goh als we daar niet weer het voortreffelijke zakelijke inzicht van Arriva zien. Kaartverkoop uitsluitend via internetquote:
quote:Een 33-jarige vrouw uit Hoofddorp is vrijdagavond zwaar gewond geraakt bij een aanrijding met een bus van de Zuidtangent. Het ongeval gebeurde rond 18.45 uur op de kruising van de N201 (Kruisweg) en het Leenderbos. De auto van de vrouw botste op de Zuidtangentbus.
In de bus raakte niemand gewond, maar de Hoofddorpse zat bekneld in haar auto. De brandweer en een mobiel medische traumateam haalden het slachtoffer uit het wrak. De vrouw is ernstig gewond naar een ziekenhuis gebracht. De politie onderzoekt nog de toedracht van het ongeluk.
ook lekker :pquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
Lekker.![]()
In Groningen is trouwens door een Amba even een bushokje verbouwd. Chauffeuse nam de bocht wat te krap, waardoor de achterkant van de bus het hokje raakte en er ruiten sneuvelden zowel in de bus als van het bushokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |