triniwat? Bij welke buurtwinkel kun je dat halen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor trinitolueen.
Trinitolueen heet afgekort TNT, springstof.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:23 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
triniwat? Bij welke buurtwinkel kun je dat halen?
Klopt. Helemaal waar. D'r zit ook eigenlijk maar een miniem verschil tussen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:12 schreef Ofyles2 het volgende:
@BeefRWijker: Dan kun je de eerste MAN A21's ook Low Entry-bussen noemen, want die hebben ook na de tweede deur een licht hellende vloer.
Ik schrok even want ik had automaties aangenomen dat die B91/96 ook trappetjes hadden.quote:Low Entry-bussen daarentegen hebben na de instapdeur één of meerdere treden.
Dan had Google dus toch gelijk. En dan nu die buurtwinkel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Trinitolueen heet afgekort TNT, springstof.
Dat gaat dus niet opschieten. Is kunstmest wat?quote:Op woensdag 17 december 2008 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
Eén tip: de gemiddelde buurtsuper heeft deze stoffen alleen in verdunde vorm op voorraad.
quote:Die Niederflurigkeit und der podestlose Wagenboden (Podeste optional) bis zur Tür 2 sind
charakteristisch für das gelungene Raumambiente des Lion ’s City T: Hier ist alles aufgeräumt,
freundlich und pflegeleicht. Insgesamt 36 bequeme und robuste Sitze (32 Sitze bei 3-Türer) laden
die Fahrgäste zum Platznehmen ein. Die Sitzrückseite besteht aus einer robusten und reinigungs-
freundlichen Kunststoffschale.
Der Überlandlinienbus Lion ´s City TÜ ist von Haus aus mit 200 mm niedrigen Podesten rechts und
links zwischen Tür 1 und Tür 2 versehen. Seinen Fahrgästen bietet der 2-Türer 40 Sitze in Über-
land bestuhlung. Ihre Polster sind mit Wollplüschstoff bezogen. Die Sitze sind mit einem integrierten
Handgriff versehen und wahlweise mit seitlicher Armlehne lieferbar.
Ik had als lichtend voorbeeld bussen van dat type die in Wenen rondrijden. Bij de oudere bussen van dat type kent de derde deur een op-/afstapje, bij de nieuwere niet meer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 23:51 schreef BeefRWijker het volgende:
Oh, en hoezo "eerste MAN A21's" ?
Zijn dat dan niet de A37's ? Drie deuren, geheel lage vloer met staande motor.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had als lichtend voorbeeld bussen van dat type die in Wenen rondrijden. Bij de oudere bussen van dat type kent de derde deur een op-/afstapje, bij de nieuwere niet meer.
Klopt. De A21's hebben een liggende motor, terwijl deze staande is.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:17 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Zijn dat dan niet de A37's ? Drie deuren, geheel lage vloer met staande motor.
[ afbeelding ]
Jezusquote:
Dan zullen we maar aannemen dat ook de actuele 3-deurs A21 nog steeds een trapje bij de 3de deur heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. De A21's hebben een liggende motor, terwijl deze staande is.
Wat nou, afgeragd, dit is pas afgeragd:quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:44 schreef NoBody122 het volgende:
[.Duvedec's.]
Ze zijn knap afgeragd iig...
Met jou blijf je ook aan de gang héquote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Wat nou, afgeragd, dit is pas afgeragd:
[ afbeelding ]
Maurits V
prachtig tochquote:Op woensdag 17 december 2008 11:12 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Met jou blijf je ook aan de gang hé
Nou, bedankt hoor, die gaat dood in serie 5.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
prachtig tochMijn vriendin kijkt nu naar "Are you being served", BeefRWijker doet me aan Mr. Grainger denken
![]()
[ afbeelding ]
oeh, straks even IMDBen dan.... Maar ik bedoel meer dat je over komt als een knorrende bejaardequote:Op woensdag 17 december 2008 12:21 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nou, bedankt hoor, die gaat dood in serie 5.
Laat maar, is inmiddels door Maurits gewijzigd in Lion's City T.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:00 schreef BeefRWijker het volgende:
Op Busfoto.nl
Connexxion 8829 - 8882 (MAN Lion's City TU)
Hadden wij die hier geen Lion's City T's genoemd?
Hier nog maar even wat er in de folder staat:
[..]
Ik ben van het type dat een rethorische vraag bijvoorkeur afsluit zonder vraagteken, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh, straks even IMDBen dan.... Maar ik bedoel meer dat je over komt als een knorrende bejaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |