Dat zou gek zijn!quote:Op zondag 7 december 2008 19:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik moet ook niet te wijs overkomen he!
Mellowquote:Op zondag 7 december 2008 19:31 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn stonede hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 19:31 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn stonede hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuquote:Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef MLI het volgende:
Red_Cat, word jij ook altijd geil van joints?
quote:Op zondag 7 december 2008 19:31 schreef Red_Cat het volgende:
Mijn stonede hoofd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2008 19:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik wil ook blowen.Maar ben verkouden dus geen goed idee, anders ga ik zo weer mijn long uithoesten.
Think pink.quote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je nu je stoned bent, ben je bv nu onbewust hele andere muziek aan het luisteren?
Momenteel muziek van een vriend van een vriend van mijquote:Op zondag 7 december 2008 19:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wat voor muziek luister je nu je stoned bent, ben je bv nu onbewust hele andere muziek aan het luisteren?
Dat weer wel.quote:Op zondag 7 december 2008 19:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar STONED dat je daarvan wordt!!!!!
Niet! MLI is coolquote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Jij bent toch die ene die geilt op aandacht?
Dat zeggen ze regelmatig ja. Ikzelf ben het er uiteraard niet mee eens, maar daar luistert niemand naar.quote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Zou geen probleem voor jou moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 19:42 schreef Olep het volgende:
[..]
Fuck jou, vodka!quote:
Ik ken die knakker niet, maar ik hoef de achterliggende reden van deze opmerking ook eigenlijk niet te weten.quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Zou geen probleem voor jou moeten zijn.
quote:Op zondag 7 december 2008 19:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Zou geen probleem voor jou moeten zijn.
Ik heb een pijpje! Is veel lekkerderquote:Op zondag 7 december 2008 19:45 schreef MASD het volgende:
Echte bazen gebruiken hun mcgyver-skills om van buskaarten en papier een J te maken.
23quote:Op zondag 7 december 2008 19:48 schreef Terpentin07 het volgende:
Is Ts eigenlijk al 18? Meteen even misdaad anoniem melden.
Ik moet volledig vertrouwen op mijn uit de hand gelopen creatief vermogen wegens gebrek aan geld/spullen. Ik zal er wel eentje voordoen.quote:Op zondag 7 december 2008 19:49 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb een pijpje! Is veel lekkerder
quote:Op zondag 7 december 2008 19:39 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Dat weer wel.Maar ik blijf sterk.Zou anders sowieso nog naar de coffeshop moeten.Ben veel te lui.Lijkt net alsof ik al geblowed heb.
Mijn wiet. Balhaar.quote:Op zondag 7 december 2008 19:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Maar wel geld voor wiet [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |