Hey niet dingen door elkaar halen hequote:Op zondag 7 december 2008 18:29 schreef MASD het volgende:
Wat een generatie
"ik eet niks wat over datum is heur"
"ik eet geen schattige dieren heur"
"dieren doodmaken is barbaars!"
Kom op zeg
Precies. Mooi dat ik niks eet wat over datum is. Zelfs geen halve dag. Ik heb 1x voedselvergiftiging gehad, en dat is dus geen pretje.quote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Roi het volgende:
Ja leuk die mensen die het hier hebben over "niet zo janken" en "daar heb je een immuunsysteem voor" maar die hebben duidelijk nog niet voedselvergiftiging gehad!
Kan zijn, maar zo'n datum zegt ook niet altijd allesquote:Op zondag 7 december 2008 22:08 schreef Roi het volgende:
Ja leuk die mensen die het hier hebben over "niet zo janken" en "daar heb je een immuunsysteem voor" maar die hebben duidelijk nog niet voedselvergiftiging gehad!
de enige intelligente reactie in dit topicquote:Op zondag 7 december 2008 22:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Men neme een klont boter, laat die smelten, lepel bloem erbij en goed roeren, even laten garen, dan een flinke schep kerriepoeder erbij en terwijl je blijft roeren bouillon erbij gieten.
Even laten doorkoken et voila, zelfgemaakte kerriesaus. Afhankelijk van het gerecht zou je hier ook nog room, melk of kokosmelk doorheen kunnen doen.
Niet iedereen heeft een goed functionerend immuunsysteemquote:Op zondag 7 december 2008 18:52 schreef Billy_Talent het volgende:
Waar denk je dat je een immuunsysteem voor hebt? Die heeft af en toe wat oefening nodig. [ afbeelding ]
Daarom ook de oefeningquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een goed functionerend immuunsysteem
Het is een fabeltje dat je je immuunsysteem kunt trainen. Een voedselvergiftiging maakt je echt niet sterker hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:52 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Daarom ook de oefening![]()
Een of andere cabaretier maakte zo'n grap in een van zijn shows. Ik zal eens kijken of ik dat filmpje nog kan vinden
klopt. Maar kleine hoeveelheden 'slechte' bacteriën binnenkrijgen wapent je lichaam wel degelijk (antistoffen enzo). Mensen die in een extreem steriele omgeving leven worden over het algemeen sneller ziek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat je je immuunsysteem kunt trainen. Een voedselvergiftiging maakt je echt niet sterker hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |