Fantastisch spul. Harde stukjes, rode wondjes, lelijke nagelriemen etc. dit spul lost het voor je op.quote:Do you have dry cuticles? Or do you suffer from hangnails (painful pieces of horned skin around the cuticles that are very painful and in worst case van even cause infections) on a regular basis? Trind brings the solution! Trind Cuticle Balsam contains ingredients that support the growth of strong nails. Besides, Trind Cuticle Balsam contains important moisturizers that have the ability to keep the moisture in the skin for a longer period of time, even if the hands are confronted with for example sun and water.
Weet ik zo niet meer.quote:
Dat spul helpt best wel! Eigenlijk niet omdat het m'n velletjes zo snel zacht maakt, maar het koste 14 euro.. En dat vind ik te duur om te blijven peuteren. Al kan ik soms de verleiding niet weerstaanquote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Dag stoppers.![]()
Wat mij geholpen heeft om sneller weer fijne zachte nagelriemen en velletjes te hebben is dit:
[ afbeelding ]
(In veel drogisterijen staat die volgens mij nog in de oude verpakking, een zwart doosje.)
[..]
Fantastisch spul. Harde stukjes, rode wondjes, lelijke nagelriemen etc. dit spul lost het voor je op.Het enige wat je dan nog moet doen is zorgen dat je het zo houdt.
Ik bijt nog wel eens velletjes en de pest is dat je dan lelijke harde randjes krijgt die weer weg moeten dus je bijt weer en zo blijf je doorgaan. Door dit in het begin een paar keer per dag te smeren en in de masseren voorkom je harde randjes en pijnlijke wondjes en dus ook de neiging om die weg te kauwen. Mooie vingers binnen een week.
Ik las op dat flesje 'suicide balsam' ... ik dacht, da's wel érg rigoureus meteenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Dag stoppers.![]()
Wat mij geholpen heeft om sneller weer fijne zachte nagelriemen en velletjes te hebben is dit:
[ afbeelding ]
(In veel drogisterijen staat die volgens mij nog in de oude verpakking, een zwart doosje.)
[..]
Fantastisch spul. Harde stukjes, rode wondjes, lelijke nagelriemen etc. dit spul lost het voor je op.Het enige wat je dan nog moet doen is zorgen dat je het zo houdt.
Ik bijt nog wel eens velletjes en de pest is dat je dan lelijke harde randjes krijgt die weer weg moeten dus je bijt weer en zo blijf je doorgaan. Door dit in het begin een paar keer per dag te smeren en in de masseren voorkom je harde randjes en pijnlijke wondjes en dus ook de neiging om die weg te kauwen. Mooie vingers binnen een week.
Oh, wat is dit herkenbaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef Frollo het volgende:
Vergeef mij, want ik heb gezondigd.
Hoe het kan snap ik nog steeds niet, want mijn duimen waren alweer een paar weken zo glad als een biljartbal, maar feit is dat ik ineens merkte dat ik weer zat te kluiven. Lange repen vel waren al afgescheurd en bloed begon alweer op te wellen. Links én rechts! En ja, als de boel eenmaal los zit zijn volgende misstappen snel gemaakt.
Maar goed, opnieuw beginnen maar weer. Zonde hoor, ik was zo ver!
En en en?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef sigme het volgende:
Mijn arme arme arme rechterduim had nu zelfs bloedende delen, want voor mij toch echt vergaand is.
Ik heb mij nu dan maar een glazen vijl en een flesje nagelolie aangeschaft - de nagelolie die MinderMutsig aanbeval. Kost overigens 14 euro bij de Etos, en de Herome glasvijl (in reisformaat of etui, werd me niet gans duidelijk) een tientje. Nu moet verdorie die duim zich wel gaan gedragen, na zo'n investering.
Dit idd.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:28 schreef Re het volgende:
ben weer langzaam aan het afzakken in oude patronen, dus goeie kick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |