abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65586922
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 01:14 schreef Re het volgende:

[..]

die heeft mb nog wel liggen geloof ik
ongetwijfeld
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65602320
*nagels en nette vingers heeft*

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_65655527
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 18:54 schreef Allan24 het volgende:
*nagels en nette vingers heeft*

+1! Het gaat goed!

@ de rest: als wij het kunnen, kunnen jullie het ook
  maandag 2 februari 2009 @ 14:12:25 #179
182751 MisterO
wispelvurig
pi_65655548
Ik had al mijn nagels echt helemaal perfect. En nu heb ik 1 nagel echt zooo verpest he. Het zal nog wel een maand duren voordattie weer goed zal zijn, zo erg
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_65656427
Dag stoppers.
Wat mij geholpen heeft om sneller weer fijne zachte nagelriemen en velletjes te hebben is dit:

(In veel drogisterijen staat die volgens mij nog in de oude verpakking, een zwart doosje.)
quote:
Do you have dry cuticles? Or do you suffer from hangnails (painful pieces of horned skin around the cuticles that are very painful and in worst case van even cause infections) on a regular basis? Trind brings the solution! Trind Cuticle Balsam contains ingredients that support the growth of strong nails. Besides, Trind Cuticle Balsam contains important moisturizers that have the ability to keep the moisture in the skin for a longer period of time, even if the hands are confronted with for example sun and water.
Fantastisch spul. Harde stukjes, rode wondjes, lelijke nagelriemen etc. dit spul lost het voor je op. Het enige wat je dan nog moet doen is zorgen dat je het zo houdt.

Ik bijt nog wel eens velletjes en de pest is dat je dan lelijke harde randjes krijgt die weer weg moeten dus je bijt weer en zo blijf je doorgaan. Door dit in het begin een paar keer per dag te smeren en in de masseren voorkom je harde randjes en pijnlijke wondjes en dus ook de neiging om die weg te kauwen. Mooie vingers binnen een week.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 2 februari 2009 @ 14:58:27 #181
182751 MisterO
wispelvurig
pi_65657118
En hoe duur is het?
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_65664226
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:58 schreef MisterO het volgende:
En hoe duur is het?
Weet ik zo niet meer. Een paar euro geloof ik maar ik doe al heel lang met dat potje. Hij is volgens mij wel wat duurder dan de gemiddelde nagelriemverzorger maar dat maakt hij dubbel en dwars goed.
pi_65877433
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Dag stoppers.
Wat mij geholpen heeft om sneller weer fijne zachte nagelriemen en velletjes te hebben is dit:
[ afbeelding ]

(In veel drogisterijen staat die volgens mij nog in de oude verpakking, een zwart doosje.)
[..]

Fantastisch spul. Harde stukjes, rode wondjes, lelijke nagelriemen etc. dit spul lost het voor je op. Het enige wat je dan nog moet doen is zorgen dat je het zo houdt.

Ik bijt nog wel eens velletjes en de pest is dat je dan lelijke harde randjes krijgt die weer weg moeten dus je bijt weer en zo blijf je doorgaan. Door dit in het begin een paar keer per dag te smeren en in de masseren voorkom je harde randjes en pijnlijke wondjes en dus ook de neiging om die weg te kauwen. Mooie vingers binnen een week.
Dat spul helpt best wel! Eigenlijk niet omdat het m'n velletjes zo snel zacht maakt, maar het koste 14 euro.. En dat vind ik te duur om te blijven peuteren. Al kan ik soms de verleiding niet weerstaan

Maar het is dus echt een aanrader, en het maakt je velletjes ook wel wat zachter. Maar ik ben er nu pas 4 dagen mee bezig, dus ik kan er niet heel veel over zeggen.
I will take the sun in my mouth
pi_65881066
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Dag stoppers.
[ afbeelding ]

[..]

Ik las op dat flesje 'suicide balsam' ... ik dacht, da's wel érg rigoureus meteen
Ik heb nu (mét nagels) het "probleem" dat ik mezelf constant krab of snijd, die randjes zijn nog vrij dun en dus echt superscherp!

Maar afbijten, echt niet!

[ Bericht 0% gewijzigd door Allan24 op 09-02-2009 15:01:32 ]
pi_65881505
Vijlen is de oplossing.
Liefst met een glazen vijl. Die zijn er van herome maar die zijn best duur en de Etos had pas ook glazen vijlen die rond de 2 euro kostten. Daar zou ik dus even langs gaan om te vragen of ze die nog hebben.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:05:38 #186
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_65893574
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:37 schreef Frollo het volgende:
Vergeef mij, want ik heb gezondigd.

Hoe het kan snap ik nog steeds niet, want mijn duimen waren alweer een paar weken zo glad als een biljartbal, maar feit is dat ik ineens merkte dat ik weer zat te kluiven. Lange repen vel waren al afgescheurd en bloed begon alweer op te wellen. Links én rechts! En ja, als de boel eenmaal los zit zijn volgende misstappen snel gemaakt.

Maar goed, opnieuw beginnen maar weer. Zonde hoor, ik was zo ver!
Oh, wat is dit herkenbaar. . Ik heb het ruim een maand volgehouden, maar het is nu weer een slachtpartij geworden. Dan maar een nieuwe poging wagen.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:16:24 #187
88233 Steve
Still the best.
pi_65894002
Mijn duimen zien er weer zo goor als wat uit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_65894324
ik begin langzaamaan weer meer te kauwen, zit al een tijdje ziek thuis, de stress en verveling gaan toeslaan
pi_66060544
Mijn arme arme arme rechterduim had nu zelfs bloedende delen, want voor mij toch echt vergaand is.

Ik heb mij nu dan maar een glazen vijl en een flesje nagelolie aangeschaft - de nagelolie die MinderMutsig aanbeval. Kost overigens 14 euro bij de Etos, en de Herome glasvijl (in reisformaat of etui, werd me niet gans duidelijk) een tientje. Nu moet verdorie die duim zich wel gaan gedragen, na zo'n investering .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66061048
het mag bij mij nou eindelijk wel eens verbeteren, want het is niks zo..
maar ik doe mijn best.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 18:44:30 #191
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_66061069
Mijn rechterduim is ook naar z'n grootje En voor het eerst niet de zijkant, maar de binnenkant (waar je vingerafdruk zit, zeg maar). Van topje tot halverwege het tweede vingerkootje Heb er nu al een paar dagen een pleister op zitten om te voorkomen dat ik eraan blijf frutten, anders is het echt niet meer te overzien. Somme droge huid

Links gaat wel redelijk verder, gelukkig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_67018560
Ik zit dit moment op mijn dieptepunt
pi_67027401
Ik hou het al 2,5 maand vol zonder bijten, gescheurde nagels of velletjes
pi_67032786
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef sigme het volgende:
Mijn arme arme arme rechterduim had nu zelfs bloedende delen, want voor mij toch echt vergaand is.

Ik heb mij nu dan maar een glazen vijl en een flesje nagelolie aangeschaft - de nagelolie die MinderMutsig aanbeval. Kost overigens 14 euro bij de Etos, en de Herome glasvijl (in reisformaat of etui, werd me niet gans duidelijk) een tientje. Nu moet verdorie die duim zich wel gaan gedragen, na zo'n investering .
En en en?
Allan!
pi_68061194
Niemand kan meer typen omdat de vingertjes zo'n pijn doen? Of denkt men er niet meer aan omdat er ook niet meer aan peuteren gedacht wordt?

Mijn handen zien er nu wel ok uit, maar van het afleren van het peuteren is nog geen sprake..
I will take the sun in my mouth
  donderdag 16 april 2009 @ 08:28:17 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68061226
ben weer langzaam aan het afzakken in oude patronen, dus goeie kick
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 april 2009 @ 11:44:36 #197
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68066694
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:28 schreef Re het volgende:
ben weer langzaam aan het afzakken in oude patronen, dus goeie kick
Dit idd.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_68067658
ik ben er niet langzaam in afgezakt, maar heel snel
  donderdag 16 april 2009 @ 12:14:07 #199
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_68067758
Bij mij gaat het ook weer op en af.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 april 2009 @ 12:16:12 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68067828
Bij mij ging het bergafwaarts toen er een paar afbraken. Die bleven toen kort .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')