quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorien,
Dank je voor het aanbieden van je kaartje. Je hebt het volgende kaartje aangeboden:
Wedstrijd: Feyenoord - AZ
Tijdstip: 2008-12-13 20:45:00
Aantal kaartjes: 1
Vak: X1
We hopen dat je kaartje succesvol verkocht wordt. Op het moment dat je kaartje verkocht is laten we je dat direct weten!
Als je kaartje is verkocht, wordt je seizoenkaart automatisch geblokkeerd voor de wedstrijd die je hebt verkocht. Je kan hem dus gewoon voor andere wedstrijden blijven gebruiken!
quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorien,
Dank je voor het aanbieden van je kaartje. Je hebt het volgende kaartje aangeboden:
We hopen dat je kaartje succesvol verkocht wordt. Op het moment dat je kaartje verkocht is laten we je dat direct weten!
Als je kaartje is verkocht, wordt je seizoenkaart automatisch geblokkeerd voor de wedstrijd die je hebt verkocht. Je kan hem dus gewoon voor andere wedstrijden blijven gebruiken!
Ik ken maar een rap mannetje die ook voetbalt en dat is Rio Babel.quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Zit er ook een rap mannetje op de bank bij De Graafschap?
Wat met zoveel ruimte achterin bij Feyenoord nu counter je ze er zo uit..
Voor welke club ben je nu?quote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Beste Jorien,
Roosendaal is lekker dichtbij.quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef elby1988 het volgende:
Prachtig, na deze wedstrijd staat feyenoord 5 punten van nacompetitie af'
Assaidiquote:Op zondag 7 december 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Zit er ook een rap mannetje op de bank bij De Graafschap?
Wat met zoveel ruimte achterin bij Feyenoord nu counter je ze er zo uit..
quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken maar een rap mannetje die ook voetbalt en dat is Rio Babel.
niet zo negetief over mijn clubje, De Graafschap is veel meer dan menig eredivisieclub.quote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef Fredo55 het volgende:
En dat tegen een amateurclubje als de graafschap.![]()
Hardenberg speelden ze zo uit.
Je vergeet die pimp uit Madrid, de Dquote:Op zondag 7 december 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken maar een rap mannetje die ook voetbalt en dat is Rio Babel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |