abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 1999 @ 10:36:00 #1
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229118
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om er een aparte topic voor te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, commentarenen aanvullingen.

Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken ( en voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, datspeciaal voor dit soort zaken is bedoeld.

dus heb je......

-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer

Dan zijn jow reracties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden ( en onthoud...het is VRIJWILLEGERSWERK)

Ik zag dat we bij deel 7 aan de 50 zitten, dus bij zo vrij geweest deel 8 te openen, of is dit alleen aan voyeur voorbehouden? In dat gevel excuus.

[Dit bericht is gewijzigd door mimi (Datum 09 December 1999).]

donderdag 9 december 1999 @ 11:12:00 #2
1829 Jewel
De enige echte!
pi_229119
Ik ben vrij nieuw met computers en internet en forums (afijn, ik denk dat het wel duidelijk is). Al doende leer ik een hoop, maar ik had een paar vragen waarvan ik hoopte dat jullie me mee willen helpen.
Ten eerste: hoe quote je van het ene topic naar een ander topic?
En de tweede vraag is hou open een vervolg topic als het huidige vol is?
Als iemand mij daar antwoorden op kan geven ben ik zeer dankbaar.
  donderdag 9 december 1999 @ 11:15:00 #3
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229120
Jewel, niet hier maar per mail wil ik je wel helpen, mijn adres is: stuurpost@hotmail.com

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 9 december 1999 @ 12:19:00 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229121
mimi dank voor het openen van deel 8 zou je voor de duidelijkheid mischien de introductie van de vorige in je topic kunnen copyen en pasten, zodat de streams weer vrij blijven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 9 december 1999 @ 12:23:00 #5
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229122
Oliebol, even uit pure nieuwsgierigheid:

Hoe kom jij toch aan die perfecte plaatjes? Als ik het al kan zien, is het altijd korrelig.

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  donderdag 9 december 1999 @ 12:23:00 #6
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229123
Ja, dan val ik nu toch door de mand, want ik weet namelijk niet hoe dat moet. Een nieuwe topic openen lukte nog wel, maar copyen van de ene naar de andere topic ? geen idee hoe dat moet. Re, zou jij dat misschien voor mij willen doen? bij voorbaat dank.
  donderdag 9 december 1999 @ 12:27:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229124
Hahaha, Mimi, als het goed is kan Jewel je nu uitleggen hoe je dat moet doen
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 9 december 1999 @ 12:28:00 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_229125
ik kan jouw post niet editten mimi.... klik op deel 7 en dan gewoon de tekst met je muis selecteren.. daarna copyen.. dan weer terug naar deel 8 en je eigen eerste post kliken op het edit knopje ( met podlood) en vervolgens de hele boel pasten en wat aan passen voor de esthetiek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 9 december 1999 @ 12:35:00 #9
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_229126
* foutje

[Dit bericht is gewijzigd door GHaven (Datum 09 December 1999).]

Haalt gelijk bij rechter.
pi_229127
quote:
op 12-09-1999 om 12:23 PM schreef amappa het volgende:
Oliebol, even uit pure nieuwsgierigheid:
Hoe kom jij toch aan die perfecte plaatjes? Als ik het al kan zien, is het altijd korrelig.

Hai Amappa en thanks. Als ik een mooie opname zie dan wacht ik op een timing zodat het scherp wordt uitgezonden, vervolgens maak ik daarvan een afdruk en bewerk het verder in Paint Shop Pro en resize hem dan of knip het mooiste gedeelte eruit, eventueel bewerk ik hem nog wat bij en dan is hij klaar. Zo doe ik dat . Ik heb het eigenlijk nooit korrelig, misschien ligt het aan de videokaart en mijn monitor?..ik kijk met een 19 inch scherm en heb net een heel nieuwe systeem. Wie weet ligt het daaraan dat zou kunnen.

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 09 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 9 december 1999 @ 13:34:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229128
Ik denk, Oliebol2000, dat Karin die wegsleept zodat degene die eruit moet vanavond genoeg ruimte heeft om zijn koffers te pakken en dat ook nog zonder het bed van Karin te vervuilen
(want dat Karin zuinig is op haar bedden weten we nu allemaal).

quote:
op 12-09-1999 om 12:57 PM schreef oliebol2000 het volgende:
...Karin haalt twee matrassen op uit de mannekamer en brengt deze naar het drooghok (voormalig meidenkamer), waarom is me nog even onduidelijk...

pi_229129
BadGirl dat zou natuurlijk kunnen ja , wel echt een opruimer is die Karin dan gelijk he?
  donderdag 9 december 1999 @ 13:58:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_229130
Ja ze heeft wel wat weg van dat nepmielerolding he?
  donderdag 9 december 1999 @ 14:05:00 #14
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_229131
Ik heb een vraag die mij al een tijdje op de lippen brandt. Hoewel het volledig niet mijn zaak is, ben ik toch benieuwd (en een beetje jaloers).

Komt ie: Oliebol(Margot)2K: Mag ik vragen wat je IRL voor 'beroep' hebt? Ik ken namelijk helemaal niemand die +/- 16uur per dag naast 'tv' kijken, helemaal 'niks' te doen heeft.......

Ik hoop dat ik geen impertinente vraag stel!

donderdag 9 december 1999 @ 14:25:00 #15
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_229132
**Ze neurien samen het bananenlied**

Dit zag ik zojuist op de streams, getikt door Oliebol. Maar als het goed is hebben ze dat bananenlied maar 1 keer gehoord, en dat was de donderdag dat anouk (?) weg ging, toen stonden die lui buiten te spelen. Kunnen ze het nu nog neurien dan?? Ok, het blijft wel in je kop zitten natuurlijk

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_229133
quote:
op 12-09-1999 om 02:05 PM schreef smallsister het volgende:
Ik heb een vraag die mij al een tijdje op de lippen brandt. Hoewel het volledig niet mijn zaak is, ben ik toch benieuwd (en een beetje jaloers). Komt ie: Oliebol(Margot)2K: Mag ik vragen wat je IRL voor 'beroep' hebt? Ik ken namelijk helemaal niemand die +/- 16uur per dag naast 'tv' kijken, helemaal 'niks' te doen heeft.......
Ik hoop dat ik geen impertinente vraag stel!

Hai Smallsister, nee hoor tuurlijk mag je die vraag wel stellen, ik plak alleen even een antwoord erbij die ik ook op Mimi heb gegeven omtrent dezelfde vraag als je het goed vindt. Komtie:
quote:
op 12-08-1999 om 09:12 AM schreef oliebol2000 het volgende:
[QUOTE]op 12-08-1999 om 09:07 AM schreef mimi het volgende:
Oliebol, dan nog maar even een serieuze vraag geheel off topic. Waar haal je de tijd vandaan voor al die streamverslagen ?

Hai Mimi , omdat ik een lang ziekbed heb een hele tijd al. De streams geven me inhoud, mij een gevoel van nuttig zijn en een welkome afleiding voor andere mindere leuke dingen die het leven soms geeft. Ik hoop voldoende antwoord gegeven te hebben op je vraag. Verder wil ik er niet in details op ingaan, dat is ook absoluut niet van belang voor hier, ik ben bang dat anders weer mensen komen die reacties geven, (op zich niet erg maar als ze maar goed bedoeld zijn) of uitspraken c.q dingen zeggen die vervelend voor mij worden. Ik ga me daarvoor niet verantwoorden.

In ieder geval doe ik het (nog) met veel plezier!![/quote]

Smallsister zo hopelijk genoeg geantwoord op jou vraag en geloof me, jaloers hoef je echt niet te zijn.
------------------

donderdag 9 december 1999 @ 14:40:00 #17
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_229134
Oliebol2k,

van heel erg harte beterschap, echt! Mijn excuus voor de wat 'ongevoelige' opmerking aangaande jaloezie.....

Ik stel het vreselijk op prijs wat je allemaal doet, nogmaals mijn hartelijke dank.

Smallsis.

pi_229135
Smallsister is goed, no hard feelings. btw. je vroeg nog wat mijn beroep is/was, ik ben Verpleegkundige van beroep, alleen zijn nu de rollen omgedraaid en dat is soms verdomd lastig, dat zijn de verveelste patienten zeggen ze wel eens
------------------

donderdag 9 december 1999 @ 14:55:00 #19
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_229136
quote:
op 12-09-1999 om 02:44 PM schreef oliebol2000 het volgende:
ik ben Verpleegkundige van beroep, dat zijn de verveelste patienten zeggen ze wel eens

Daar kan ik me wat bij voorstellen
Je weet tenslotte hoe het (goed) moet gebeuren......

Gelukkig heb je iets om je bezig te houden

Succes ermee!

pi_229137
quote:
op 12-09-1999 om 02:25 PM schreef bogus het volgende:
**Ze neurien samen het bananenlied**
Dit zag ik zojuist op de streams, getikt door Oliebol. Maar als het goed is hebben ze dat bananenlied maar 1 keer gehoord, en dat was de donderdag dat anouk (?) weg ging, toen stonden die lui buiten te spelen. Kunnen ze het nu nog neurien dan?? Ok, het blijft wel in je kop zitten natuurlijk
bogus.

ik bedoel het bananenlied van Henry Bellafonte, eeh even kijken hoe dat ook alweer ging.."theoooo, theooooooeo, we are come from......we wanna go home, de, iesadee, iesadee, isadeeeeoooo" zoeits dus
------------------

pi_229138
quote:
op 12-09-1999 om 03:03 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Oliebol, vanmorgen schreef je ook al dat maurice zich aan het scheren was. !

Kierewiet dat klopt, maar hij wilde nu zich met warm water scheren zei hij dus tja..dat kan he
pi_229139
*grin* zie dat ik 't zelfde verslag zit te schrijven als oliebol Ik trek me weer even terug, want 2 mensen tegelijk over 't puzzeluurtje is een beetje teveel van het goede
pi_229140
Die screenshots zijn geweldig mooi, Margot! Aan je scherm zal het niet liggen, een plaatje is een plaatje en is onafhankelijk van de weergave, of het nou op een 19 inch of een 9 inch monitor zou zijn. Het grabben van een scherp stukkie stream en het bijwerken in Paintshop is echt geniaal. Dat maakt een wereld van verschil. (Ik had het ook al gezien, dat je van die hoge kwaliteits plaatjes hebt).

Is het echt heel veel werk of zou er een aparte topic met screengrabs (met zoals in bad met de bewoners (screenshots) niet al te veel moeite zijn? Ik zou daar erg in geinteresseerd zijn (hoewel de paar screenshots in de streamverslagen de boel ook enorm opleuken). Het is maar een ideetje.

Verder, weer eens: hartelijk bedankt voor jullie kundige verslaggeving, Oliebol2k, Q, Quenda, Kierewiet en een ieder streamverslaggeefster/gevers.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

donderdag 9 december 1999 @ 16:02:00 #24
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229141
quote:
op 12-09-1999 om 04:00 PM schreef JayBee het volgende:

Verder, weer eens: hartelijk bedankt voor jullie kundige verslaggeving, Oliebol2k, Q, Quenda, Kierewiet en een ieder streamverslaggeefster/gevers.

Laat ik me hier maar bij aansluiten, Allemaal een dikke

Groetjes, Casey

donderdag 9 december 1999 @ 16:07:00 #25
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229142
Jaybee en Oliebol, het is me nog steeds niet helemaal duidelijk waarom ik ze (screenshots) niet zo mooi krijg en begreep je uitleg mbt tot het wachten op een timing niet (rest wel). Kan het misschien zijn dat ik afhankelijk ben van KPN en niet de kabel?
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')