quote:Op donderdag 11 december 2008 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Wat doet de hond dan als je man naakt is?
verwarming aan maar ik slaap lekkerder als ie op 20 staat ipv 24..quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:37 schreef Queque het volgende:
[..]![]()
zeker wel, jij kan de rekening anders gewoon niet betalen
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef rompompom het volgende:
Alle mensen die 's ochtends geen koude slaapkamer willen en daarom de kachel aan laten, hebben die dan geen programmeerbare thermostaat? Als je die een half uur voor je wekker afgaat aan laat slaan, is de temperatuur prima als je wakker wordt en dan hoeft je kachel niet de hele nacht te loeien.
Confortabel?quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:00 schreef MartijnIV2008 het volgende:
tis hier 24/7 een heel comfortabele 22 a 22,5 graden (rekeningen gaan naar de huisbaas). dus slaap lekker in mn boxer
Ow ja, daarom laat ik het raam ook open, wil ik geen elektrische deken en slaap ik ook naakt, gewoon puur om mijn ellende nog meer te benadrukken...quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:37 schreef Queque het volgende:
[..]![]()
zeker wel, jij kan de rekening anders gewoon niet betalen
'Hoe kouder hoe beter' gaat dus alsnog niet op.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:10 schreef heaven7 het volgende:
De verwarming mag van mij 's nachts helemaal uit. Hoe kouder hoe beter, veel dekens roeleren
Ben jij er van op de hoogte dat je dat als baas zelf kunt doen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:07 schreef -Mellow- het volgende:
Gatverdamme, honden in bed.
Je bent er van op de hoogte dat honden zich niet wassen?
24 graden?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:46 schreef hetzijzo het volgende:
[..]
verwarming aan maar ik slaap lekkerder als ie op 20 staat ipv 24..
snachts is het warm genoeg alleen als je er smorgens tuit komt te koud. Maarja, in bed zweten is ook vies...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |