Eigenlijk wtf is citroengras?quote:Op zondag 7 december 2008 00:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar vanaf woensdaghij moest vandaag dat citroengras eerst nog maaien.
Alles is in de rouw. Er zit geen blad meer aan de bomen en m'n broertje had gisteren diarree. En toen belde hij op om te laten horen hoe het klonk als het er uit spetterde. Gelukkig gaat het vandaag weer een stuk beter!quote:Op zondag 7 december 2008 00:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
dat wilde ik dus niet.
Hoe bevalt het jou hier? Is je naam in de rouw, ook?
Nou, gezien de niet afgetrainde staat van Erol Zimmerman en de wel afgetrainde staat van Hari zeg ik auw voor hemquote:Op zondag 7 december 2008 00:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
worden geen fijne partijen geloof ik
El Gordo? Nee niet gekocht. Ze laten toch geen buitenlanders winnen joh, die spanjolen.quote:Op zondag 7 december 2008 00:14 schreef Coos het volgende:
Nog 15 dagen Gert![]()
Heb jij nou nog een lot gekocht voor Navidad?![]()
Ik post ze binnenkort wel effe hier dan kunnen jullie meegenieten.
Waar gaat dit nu weer over?quote:Op zondag 7 december 2008 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, gezien de niet afgetrainde staat van Erol Zimmerman en de wel afgetrainde staat van Hari zeg ik auw voor hem![]()
Maar le Banner kan wel inpakken(hoop ik toch)
Eeuwig zonde dat Hoost niet meer vecht trouwens
Nou ja, je mag altijd een vleugel van m'n villa gebruiken als ik win.quote:Op zondag 7 december 2008 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
El Gordo? Nee niet gekocht. Ze laten toch geen buitenlanders winnen joh, die spanjolen.
En in dit topic vaak zelfs ná de dood.quote:
Ja mooi toch!quote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
Die buuf! Helemaal fan van mannen die elkaar naar de klote slaan.
Da's aardig van je. Ga je wél in een lekker warm land wonen dan?quote:Op zondag 7 december 2008 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, je mag altijd een vleugel van m'n villa gebruiken als ik win.
quote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja mooi toch!![]()
Tis nog gratis ook en meestal zijn het negerts.
Nee in Noorwegenquote:Op zondag 7 december 2008 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's aardig van je. Ga je wél in een lekker warm land wonen dan?
Ik wel, vanmorgen in FBquote:Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef marcb1974 het volgende:die heb ik nog helemaal niet gezien vandaag
Ja heerlijk! Min 35 graden tenen afgevroren (gisteren was er nog zo'n vogel bij P&W die terug gaat om de rest van z'n voeten d'r af te laten vriezen) nat en storm. Nee ik ga daar waar het gegarandeerd tussen de 25 en 40 graden is.quote:
Mijn playboy tvquote:Op zondag 7 december 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
Die buuf! Helemaal fan van mannen die elkaar naar de klote slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |