Kun je dat gevoel omzetten in 'negotiable affections'? In verband met mijn actieve lid, zeg maar?quote:Op zondag 7 december 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!
Nee, ik weet het niet, ik besefte opeens dat ik me vrolijk voelde!
Omdat-ie in de gevangenis zit?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom doet Brian daar eigenlijk niet mee, die kan ze allemaal met gemak aan.
Mwoah, laten we dat maar niet doen!quote:Op zondag 7 december 2008 00:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kun je dat gevoel omzetten in 'negotiable affections'? In verband met mijn actieve lid, zeg maar?
Dat kan toch nietquote:Op zondag 7 december 2008 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH, welkom! Wij zijn ook allemaal heel vervelend.
Liesje is in vaginale rouw hoor of wist je dat niet?quote:Op zondag 7 december 2008 00:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kun je dat gevoel omzetten in 'negotiable affections'? In verband met mijn actieve lid, zeg maar?
L E Z E N slome........quote:Op zondag 7 december 2008 00:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar wat waren je restjes eigenlijk van woensdag?
Even teruglezenquote:Op zondag 7 december 2008 00:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar wat waren je restjes eigenlijk van woensdag?
Als jij wilt suggereren dat-ie een kloon is: wél eentje met een verrekte imposante posthistory dan.quote:
Vind ik een wat "mindere" opmerkingquote:Op zondag 7 december 2008 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Liesje is in vaginale rouw hoor of wist je dat niet?
Kom maar op met die bewijzen.quote:Op zondag 7 december 2008 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij wilt suggereren dat Maartje een kloon is: wél eentje met een verrekte imposante posthistory dan.
dat wilde ik dus niet.quote:Op zondag 7 december 2008 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij wilt suggereren dat-ie een kloon is: wél eentje met een verrekte imposante posthistory dan.
Ik een kloon?quote:Op zondag 7 december 2008 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij wilt suggereren dat-ie een kloon is: wél eentje met een verrekte imposante posthistory dan.
Valt wel mee hoor Roedie na alles wat we hierover al gepost hebben.quote:Op zondag 7 december 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik een wat "mindere" opmerking
Okee danquote:Op zondag 7 december 2008 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor Roedie na alles wat er hierover al gepost hebben.![]()
Liesje weet dat op zijn waarde te schatten.
ah dat ziet er mooi uit denk ik danquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, rundvlees met paprika en cintroengras.
Netjes ingevroren en nu ontdooid wel
Ik moest wel een piep klein beetje lachen ja!quote:Op zondag 7 december 2008 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor Roedie na alles wat we hierover al gepost hebben.![]()
Maar vanaf woensdagquote:
Waar gaat dit over???quote:Op zondag 7 december 2008 00:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor Roedie na alles wat we hierover al gepost hebben.![]()
worden geen fijne partijen geloof ikquote:Op zondag 7 december 2008 00:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ja dat, en Auw voor Erol Zimmerman alvast![]()
Le Banner tegen Bonjaski
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |