Nee niet doen hoor Manu!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijken dan is wel spectaculair
Zal niks verraden
Maar uiteindelijk wint:quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijken dan is wel spectaculair
Zal niks verraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de duidelijkheid: hierboven staat de échte uitslag. Dus achteraf niet janken!![]()
Uh, rundvlees met paprika en cintroengras.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:53 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben nu al fan van jou![]()
Wat was het restje van woensdag (het is toch al zaterdag inmiddels???)
Maar daar bestaan óók restricties voor!quote:
Ah, thanx. kan ik weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, rundvlees met paprika en cintroengras.
Netjes ingevroren en nu ontdooid wel
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:55 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk wint:Niet lezen als je het nog niet gezien hebt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de duidelijkheid: hierboven staat de échte uitslag. Dus achteraf niet janken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some memories are best forgotten
Room 23
quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom doet Brian daar eigenlijk niet mee, die kan ze allemaal met gemak aan.
Hoofdzakelijk vervelingquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, thanx. kan ik weer rustig slapen.
Maarreh, (om de vraag die op ieders lippen ligt maar te stellen:) ben je verdwaald of zoek je nieuwe vrienden of heb je hier kennissen of kom je gewoon voor de lol ff kijken of was je op zoek naar een lekker wijf of (ff ademhalen) probeer je gewoon je nieuwe smiley's uit?
Pfff. Wodkaatje, iemand? Heb nog een hele fles Hooghoudt
Koel!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar daar bestaan óók restricties voor!![]()
Bart wat vind je van mijn nieuwe ava?
KZ![]()
Vertel!!quote:
OH, welkom! Wij zijn ook allemaal heel vervelend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |